Презентація на тему:"Додавання та віднімання натуральних чисел".

Про матеріал

Презентація з математики може бути використана при повторенні,закріпленні знань, вмінь та навичок учнів додавати та віднімати натуральні числа. Слайди презентації знайомлять з історією виникнення чисел.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація з математики для 5 класу на тему: “Додавання та віднімання натуральних чисел”.

Номер слайду 2

Мета: повторити і систематизувати знання з теми, закріпити знання ,вміння,навички учнів додавати,віднімати натуральні числа,розв’язувати задачі на ці дії; розвивати логічне мислення ,вміння працювати самостійно,в групах ; виховувати в учнів творчі здібності , впевненість у своїх силах , самостійність .

Номер слайду 3

Побажання Думати - колективно, Працювати – оперативно, Сперечатися - доказово, Це - для всіх обов’язково.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Розкопки міста Аккад в Месопотамії

Номер слайду 6

Глиняні таблички

Номер слайду 7

Домашня робота № 164. 3).705 312 999 –(472 382 515 + 43 180 397 )= 189 750 087 Відповідь: 189 750 087 4). 472 515 392 +(13 839 572 – 8 457 342)=477 897 622 Відповідь: 477 897 622 №169. 1)25-21=4(км/год) - швидкість течії 2)21-4=17(км/год) - швидкість проти течії 3)21-17=4 (км/год) Відповідь: на 4 (км/год)

Номер слайду 8

Домашня робота №149. 2а+в=2·7+5=19 - ТА 2а+в=2·6+3=15 -РАС 2а+в=2·8+2=18 -ШЕВ 2а+в=2·8+4= 20 -ЧЕН 2а+в=2·5+7=17 -КО 19 15 18 20 17 ТАРАС ШЕВЧЕНКО

Номер слайду 9

Усний рахунок 1. Прочитайте числа: 267 866; 1 238 658; 45 001 532; 9 003 043 ; 51 178 002; 476 509 ; 856 000 145; 7 865, 740 006; 2 478 001; 58 170. 2.Виконайте дії: 23+15= 36-12= 272+18= 3633 - 33= 76+14= 67-26= 513- 13= 4555+ 45= 3.Спростіть вирази: 18+(17+а)= (25+у)+12= 11-(8+а)= 30-(22-х)= 16+(9+а)= 7- (5-в) = 12+ (7-8у)= 36+(14-с )=

Номер слайду 10

Математичний диктант 1.Натуральними числами називаються числа, які… 2.Назвіть найменше натуральне число. 3.Чи існує найбільше натуральне число? 4.Запис , у якому використовують букви, числа, знаки арифметичних дій і дужки називається… 5. Щоб до суми двох чисел додати третє число, можна до першого числа додати суму другого та третього. Властивість.. 6.Від перестановки доданків сума не змінюється. Закон. .. 7.Зменшуване ,від’ємник, різниця – компоненти дії.. 8. Щоб відняти суму від числа ,можна від нього відняти один доданок, а потім … 9.Компоненти дії додавання. 10. Щоб від суми відняти число ,можна від першого доданка відняти число , а потім … 11. Яке число більше трицифрове чи чотирицифрове? 12. Яке число більше п’ятицифрове чи чотирицифрове?

Номер слайду 11

Завдання 1( зелені картки ). 1 група ( трикутник) Із поданих цифр 1,5,7 утворіть усі можливі трицифрові числа. Укажіть найменше і найбільше з утворених чисел. 2група (квадрат) Із поданих цифр 2,4,9 утворіть усі можливі трицифрові числа. Укажіть найменше і найбільше з утворених чисел. 3 група (прямокутник) Із поданих цифр 3,2,6 утворіть усі можливі трицифрові числа. Укажіть найменше і найбільше з утворених чисел.

Номер слайду 12

Відповідь. 1група. 157,175,517,571,715,751. Найменше число - 157, найбільше – 751. 2 група. 249,294,429,492,942,924. Найменше число – 249, найбільше число – 942. 3 група. 326,362,236,263,632,623. Найменше число – 236, найбільше число – 632.

Номер слайду 13

Завдання 2 (помаранчеві карточки) 1 група (трикутник) Знайдіть периметр трикутника 2 група (квадрат) Знайдіть периметр квадрата. 3 група ( прямокутник) Знайдіть периметр прямокутника.

Номер слайду 14

№174 1) 115-72=43(л) викачав третій насос 2)115-67=48(л) викачав другий насос 3)72- 48 =24(л) викачав перший насос Відповідь: 24л,48л,43л.

Номер слайду 15

Завдання 2( червоні картки) Обчислити значення виразу : 1 група (коло) 805 +(2 450-2 300)- 60= 2 група (круг) 701 +( 3 200-2 450)-112= 3 група ( куля) 505 +180-(2 400-1 850)=

Номер слайду 16

Група 1( коло) 805 +(2 450-2 300)- 60 =895 1).2 450-2 300=150 2).805+150=955 3).955-60=895

Номер слайду 17

Група 2 ( круг) 701 +( 3 200-2 450)-112=1 339 1)3 200-2 450=750 2)701+750=1 451 3)1 451-112= 1 339

Номер слайду 18

Група 3 (куля) 505 +180-(2 400-1 850)=135 1)2 400-1 850=550 2) 505+180=685 3)685-550=135

Номер слайду 19

Чи сподобався вам урок? Що не сподобалось на уроці? Що нового дізнався? Що найбільше запам’яталось?

Номер слайду 20

Домашнє завдання. Початковий та середній рівень: 1.У класі навчається 35 учнів. Дівчаток на 9 менше ніж хлопчиків. Скільки в класі хлопчиків? 2.Обчисліть : 240+(5 608-1 215)=   Достатній рівень: 1.Розв’язати №180,189 Високий рівень. 1 .Розв’язати №192,194. 2. Творче завдання. Скласти казку про числа .

ppt
Додано
16 липня 2018
Переглядів
2309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку