Презентація на тему "Катена - шлях до розвитку креативного мислення"

Про матеріал
Катена – це не тільки розвага: вона також застосовується для створення ідей, вивчення іноземних мов, діагностики та розвитку мислення. Можна використовувати на останньому етапі уроку, під час рефлексії, коли потрібно підвести підсумки. А також в середині уроку під час розвантажувальної паузи, в позакласній роботі взагалі можна придумати безліч варіантів застосування цієї гри
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Катена - шлях до розвитку креативного мислення

Номер слайду 2

Катена – це словесна гра, яка полягає у зв’язуванні двох вихідних слів в ланцюжок (катенів) за допомогою слів-асоціацій, обраних за певними правилами. Катена – це не тільки розвага: вона також застосовується для створення ідей, вивчення іноземних мов, діагностики та розвитку мислення. Правила гри створив Віталій Колесник ще в 2005 році, потім він досліджував цю гру. Цікаво, що катена добре демонструє роботу змістотворної свідомості людини, окрім того, по характеру створених катен можна робити певні висновки і про людину, її захоплення тощо.

Номер слайду 3

Правила гри. У грі використовуються тільки іменники ( не можна використовувати подвійні слова “кінська сила”). Дозволяються тільки два типи зв’язків, по контексту (торт-свічка) і за аналогією форми (штопор-спіраль); по функції (дощ-фонтан); символічною аналогією (труднощі-стіна). Всі зв’язки повинні бути максимально очевидними, тобто не вимагати ніяких пояснень. Виграє гравець, який побудує за заданий час якомога більше катенів із заданими вихідними словами, найкоротшу катену.

Номер слайду 4

Приклади катенів. Факел-олімпіада-диск-колеса. Факел- карета-колесо. Ворота-ключ-музика-гітара. Ворота-стадіон-концерт-гітара. Диня-Азія-компютер. Диня-хвостик-миша-комп’ютер

Номер слайду 5

Переваги катени. На останньому етапі уроку, під час рефлексії, коли потрібно підвести підсумки. В середині уроку під час розвантажувальної паузи. В позакласній роботі взагалі можна придумати безліч варіантів застосування цієї гри

Номер слайду 6

Завдання для гри. Ком’ютер-шуба. Каталог-директор. Школа-колядаІнформатика-кава. Скласти катену для вихідних слів:

pptx
Додав(-ла)
Притула Оксана
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
694
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку