Презентація демонструє шляхи розвитку в учнів ключових компетентностей на уроках математики, інформатики, географії та біології, а також сервіси для вчителя, які можна використовувати з цією метою.
Ключові компетентності на уроках природничо-математичного циклу. Ключові компетентності на уроках природничо-математичного циклу
Номер слайду 2
Ключові компетентності на уроках інформатики. Спілкування державною мовою: Cтворення бюлетенів, проектів, обґрунтування відповідей на уроціУміння: створювати інформаційні продукти та грамотно і безпечно комунікувати з використанням сучасних технологій державною мовою; висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій з використанням відповідної термінології. Спілкування іноземними мовами: Використання ПЗ на мові оригіналу, робота з онлайн-перекладачами. Уміння: використовувати програмні засоби та ресурси з інтерфейсом іноземними мовами; використовувати програмні засоби для перекладу текстів та тлумачення іноземних слів; оперувати базовою міжнародною ІТ-термінологією. Математична компетентність: Розв’язування задач з використанням електронних таблиць та мови програмування. Уміння: розуміти, використовувати та створювати математичні моделі об’єктів та процесів для розв’язування задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій.
Номер слайду 3
Ключові компетентності на уроках інформатики. Основні компетентності у природничих науках і технологіях: Робота з електронними мапами, розрахункові проекти природничого спрямування. Уміння: застосовувати логічне, алгоритмічне, структурне та системне мислення для розв’язування життєвих проблемних ситуацій; планувати та проводити навчальні дослідження та комп’ютерні експерименти в галузі природничих наук і технологій; послуговуватися технологічними пристроями. Уміння вчитися впродовж життя: Дистанційне навчання, перевернуте навчання, хмарні сервіси. Уміння: організовувати свою діяльність з використанням програмних засобів для планування та структурування роботи, а також співпраці з членами соціуму; самостійно опановувати нові технології та засоби діяльностіОбізнаність та самовираження у сфері культури: Віртуальні мистецькі подорожі, комп’ютерна графіка. Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії у віртуальному просторі; враховувати художньо-естетичну складову при створенні інформаційних продуктів (сайтів, малюнків, текстів тощо).
Номер слайду 4
Математика. Спілкування державною мовою Означення понять. Формулюваннявластивостей,аксіом Доведення теорем
Номер слайду 5
Математика. Математична компетентність Оперування числовою інформацією. Розв’язування задачпрактичногозмісту Розв’язування задач, які моделюють життєві ситуації
Номер слайду 6
МатематикаІнформаційно-цифрова компетентність Візуалізація даних Побудова графіків та діаграм Використання програмних засобів
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Концепція нової школи - практичне застосування знань
Номер слайду 13
Обізнаність в сфері культури. Нумерізм Картини, намальовані за допомогою цифр і математичних формул. Нумерізм (Numberism) є оригінальною технікою сьогоднішнього живопису, розробленою в 2008 році жителькою Портленда - Сієнною Морріс (Sienna Morris). Для написання своїх полотен, Сієнна використовує тільки цифри і математичні формули.