Презентація на тему "Ключові компетентності на уроках природничо-математичного циклу"

Про матеріал

Презентація демонструє шляхи розвитку в учнів ключових компетентностей на уроках математики, інформатики, географії та біології, а також сервіси для вчителя, які можна використовувати з цією метою.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ключові компетентності на уроках природничо-математичного циклу. Ключові компетентності на уроках природничо-математичного циклу

Номер слайду 2

Ключові компетентності на уроках інформатики. Спілкування державною мовою: Cтворення бюлетенів, проектів, обґрунтування відповідей на уроціУміння: створювати інформаційні продукти та грамотно і безпечно комунікувати з використанням сучасних технологій державною мовою; висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій з використанням відповідної термінології. Спілкування іноземними мовами: Використання ПЗ на мові оригіналу, робота з онлайн-перекладачами. Уміння: використовувати програмні засоби та ресурси з інтерфейсом іноземними мовами; використовувати програмні засоби для перекладу текстів та тлумачення іноземних слів; оперувати базовою міжнародною ІТ-термінологією. Математична компетентність: Розв’язування задач з використанням електронних таблиць та мови програмування. Уміння: розуміти, використовувати та створювати математичні моделі об’єктів та процесів для розв’язування задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій.

Номер слайду 3

Ключові компетентності на уроках інформатики. Основні компетентності у природничих науках і технологіях: Робота з електронними мапами, розрахункові проекти природничого спрямування. Уміння: застосовувати логічне, алгоритмічне, структурне та системне мислення для розв’язування життєвих проблемних ситуацій; планувати та проводити навчальні дослідження та комп’ютерні експерименти в галузі природничих наук і технологій; послуговуватися технологічними пристроями. Уміння вчитися впродовж життя: Дистанційне навчання, перевернуте навчання, хмарні сервіси. Уміння: організовувати свою діяльність з використанням програмних засобів для планування та структурування роботи, а також співпраці з членами соціуму; самостійно опановувати нові технології та засоби діяльностіОбізнаність та самовираження у сфері культури: Віртуальні мистецькі подорожі, комп’ютерна графіка. Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії у віртуальному просторі; враховувати художньо-естетичну складову при створенні інформаційних продуктів (сайтів, малюнків, текстів тощо).

Номер слайду 4

Математика. Спілкування державною мовою Означення понять. Формулюваннявластивостей,аксіом Доведення теорем

Номер слайду 5

Математика. Математична компетентність Оперування числовою інформацією. Розв’язування задачпрактичногозмісту Розв’язування задач, які моделюють життєві ситуації

Номер слайду 6

МатематикаІнформаційно-цифрова компетентність Візуалізація даних Побудова графіків та діаграм Використання програмних засобів

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Концепція нової школи - практичне застосування знань

Номер слайду 13

Обізнаність в сфері культури. Нумерізм Картини, намальовані за допомогою цифр і математичних формул. Нумерізм (Numberism) є оригінальною технікою сьогоднішнього живопису, розробленою в 2008 році жителькою Портленда - Сієнною Морріс (Sienna Morris). Для написання своїх полотен, Сієнна використовує тільки цифри і математичні формули.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

pptx
Додано
11 липня 2018
Переглядів
1940
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку