Презентація розроблена для уроку математики з малюнками, що є необхідністю для навчанння дітей з особливими освітніми потребами у спеціальному навчальному закладі.
Мета: ознайомитися з геометричною фігурою - квадратом; навчитися креслити його за допомогою лінійки; розвивати мислення, увагу, пам'ять; виховувати інтерес до математики
Номер слайду 3
Всі почули ви дзвінок,Він покликав на урок. Кожен з вас приготувався,На перерві постарався. Ми урок розпочинаєм,Математику вивчаєм.
Номер слайду 4
Точка. На малюнку ви бачите точку. Це точка-мандрівниця. Багато точок утворюють пряму. Точка.
Номер слайду 5
Відрізок — це частина прямої лінії, яка з обох боків обмежена точкою. Відрізок має початок і кінець, його не можна продовжити.
Номер слайду 6
Він давно знайомий мій,Кожен кут у нім прямий. Всі чотири сторони. Однієї довжини. Відгадайте загадку
Фізкультхвилинка. Слухати ми перестали I тепер вci дружно встали. Будемо відпочивати, Нумо вправу починати. Руки вгору, руки вниз, I легесенько прогнись. Покрутились, повертілись, На хвилинку зупинились. Пострибали, пострибали, Раз — присіли, другий — встали.
Номер слайду 11
Пальчикова гімнастика Олівець в руці катаю, Поміж пальчиків кручу. Неодмінно кожен палець Буть слухняним я навчу.
Номер слайду 12
10 жовтня. Дистанційна робота
Номер слайду 13
Накресли квадрат за зразком. Ставимо 4 точки та з'єднуємо їх.
Номер слайду 14
Порахуй кількість квадратів і запиши.
Номер слайду 15
Розглянь малюнок та порахуй кількість геометричних фігур кожного виду та запиши.-?-?-?-?