Даний матеріал можна використовувати як методичний посібник для проведення занять з образотворчої компетентності в дошкільних закладах. Подача матеріала цікава та доступна.
Презентація на тему: «Малювання мишенят» ( Казочка Круть та Верть) (Середня група) Образотворча компетентність Підготувала вихователь зображувальної діяльності Тучинська Л. С.
Номер слайду 2
В охайненькій хатині голосистий півник жив.І від рання до смеркання працювати він любив. Ще жили з ним мишенята, Круть і Верть їх звали. Цілий день, ледачі, у полі стрибали. До роботи неохочі, а як їсти -тут як тут. Пригадайте, любі діти, як цю казочку зовуть?(«Колосок»). Вірно, ми з вами потрапили до казки «Колосок», давайте згадаємо хто герої цієї казки?
Номер слайду 3
Жили собі двоє мишенят-Круть та Верть і півник. Голосисте Горлечко. Мишенята було тількизнають, що танцюють та співають. А півник удосвіта встане, всіх піснею збудитьта й до роботи береться.
Номер слайду 4
Ото якось підмітав у дворі та й знайшов пшеничний колосок. -Круть,Верть,-став гукати півник, -А гляньте-но, що я знайшов! Поприбігали мишенята та й кажуть: -Коли б це його обмолотили: -А хто молотитиме?-питається півник. -Не я!- каже одне мишеня. -Не я!-каже друге мишеня. -Я обмолочу,-каже до них півник. І взявся до роботи. А мишенята і далі граються. От вже й обмолотив півник колосок та й знову гукає: -Гей, Круть, гей Верть. А йдіть гляньте. скільки зерна я намолотив!
Номер слайду 5
Поприбігали мишенята. -Треба,-кажуть,-зерно до млина віднести та борошна намолотити. -А хто понесе?-питає півник. -Не я!-гукає Круть. -Не я!-гукає Верть. -Ну, то я віднесу,-каже півник. Узяв на плечі мішок та й пішов. А мишенята собі одно скачуть-у довгої лози граються. Прийшов півник додому, знов кличе мишенят: -Гей, Круть, гей Верть! Я борошно приніс. Поприбігали мишенята, пораділи: -Ой, півнику! Вже тепер тісто треба замісити та пиріжечків спекти. -Хто ж міситиме?-питає півник. А мишенята й знов своє:
Номер слайду 6
-Не я!-пищить Круть. -Не я!-пищить Верть. Подумав, подумав півник та й каже: -Доведеться мені, мабуть. От замісив півник тісто, приніс дрова та й розпалив у печі. А як у печі нагоріло, посадив пиріжки. Мишенята й собі діло мають: пісень співають, танцюють. Аж ось і спеклися пиріжки, повиймав їх півник, виклав на столі, а мишенята вже й тут. І гукати їх не треба. -Ох і голодний я!-каже Круть. -А я який голодний!-каже Верть. Та й посідали до столу, а півник і каже: -Стривайте-но, стривайте!
Номер слайду 7
Ви мені перше скажіть, хто знайшов колосок.-Ти,-кажуть мишенята.-А хто його обмолотив?-Ти,-вже тихіше відказують Круть та Верть.-А хто тісто місив? Піч топив? Пиріжки пік?-А що робили ви? Що мали казати мишенята? Нічого. Стали вони тут вилазити з-за столу, а півник їх і не тримає. Хто ж отаких лінюхів пиріжками пригощатиме? А ви хочете навчитися малювати мишенят? То сідайте до роботи, почнемо…
Номер слайду 8
Для роботи нам потрібно:-пензлі №6-10 (ватна паличка, олівець-за потребою);-вода;-серветка;-гуаш сірого та ще 4-5 кольорів із запропонованих на палітрі (для малювання одягу мишенят);-аркуш паперу
Номер слайду 9
Аркуш паперу для малювання
Номер слайду 10
Етапи малювання мишенят. Спочатку сірою фарбою малюємо голову, як показано на малюнку. Потім на голові малюємо два маленьких круглих вушка. Після цього починаємо малювати сукню мишки, вона червоного кольору. Знову повертаємося до сірої фарби та малюємо лапки, хвостик. Ватною паличкою домальовуємо дрібні деталі. Ой, яке гарне мишенятко!
Номер слайду 11
Які гарні мишенятка у вас вийшли!
Номер слайду 12
Вправи для пальчиків. Ви гарно попрацювали і ваші пальчики втомились, треба їм відпочити. Гра-вправа для пальчиків «Я-маленьке мишеня». Мізинчик та вказівний зігнуті, наче вушка, інші пальці з’єднані та витягнуті (виконати обома руками по черзі). Я-маленьке мишеня. Сухарі гризу щодня, Я у нірку заховаюсь. Бо усіх-усіх лякаюсь. Ой!Ви просто молодці!А тепер зробимо з ваших робіт гарну виставку.