Презентація на тему: "Ми - особливі".

Про матеріал
Презентація на тему: "Ми - особливі" розкриває такі поняття:повага, самоповага, толерантність, дискримінація, упереджене ставлення. 5 клас НУШ «Здоров'я, безпека та добробут » підручник Воронцова Т. В., Пономаренко В.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

§ 16. Розділ 4. Психічне і духовне здоров’я. Тема: Ми - особливі.

Номер слайду 2

Основні поняття і терміни: повага • самоповагатолерантність • дискримінація• упереджене ставлення

Номер слайду 3

У цьому параграфі ви:1. Дізнаєтеся про упереджене ставлення і дискримінацію;2. Учитиметеся толерантності;3. З'ясуєте, як стати командою.

Номер слайду 4

ПОВАГА ДО СЕБЕЩо люди цінують найбільше? Найчастіше те, що існує лише в одному примірнику. Або те, що має унікальні властивості. «Ти не такий (не така), як усі. Ти - особливий (особлива)», - так люди висловлюють одне одному своє захоплення.

Номер слайду 5

Кожен і кожна із нас унікальні. Тому завжди вважайте себе гідними любові, поваги й усього найкращого в житті. Замисліться над стародавньою заповіддю: «Полюби ближнього свого, як самого себе». У ній закладено найглибшу мудрість. Адже якщо не любиш себе, годі й мріяти полюбити інших.

Номер слайду 6

Важко полюбити того, кого ви не знаєте. Отже, спробуйте більше дізнатися про самих себе. Напишіть своє ім’я великими літерами у стовпчик. Навпроти кожної літери зазначте те, що характеризує вас із кращого боку (мал. 47). Мал. 47. Вправа «Що означає моє ім'я»

Номер слайду 7

МИ РІЗНІ, АЛЕ РІВНІУсі люди різняться між собою. Одні мають білий колір шкіри, інші — чорний або жовтий; одні люди високі, інші - невисокі на зріст; одні - стрункі, інші - повні. Але це не означає, що хтось є кращим за інших. Хоча в історії були часи, коли лише через колір шкіри чи соціальне походження одних людей вважали гіршими за інших. Таке явище називають упередженим ставленням. А коли через таке ставлення порушують права людей на навчання, роботу, медичну допомогу - це називають дискримінацією.

Номер слайду 8

Розгляньте мал. 48 і обговоріть: Мал. 48. Відмінності між людьми. Які відмінності існують між цими людьми (вік, стать, професія...)? Що сталося б, якби на світі залишилися тільки люди одного віку (наприклад, літні або немовлята)? Що було б, якби у світі залишилися тільки люди однієї статі?

Номер слайду 9

Подивіться мультфільм «Приймайте інших такими, якими вони є». Які висновки з нього можна зробити?

Номер слайду 10

УЧИМОСЯ ТОЛЕРАНТНОСТІТолерантність – це здатність поважати погляди й уподобання інших людей незалежно від того, чи збігаються вони з вашими.

Номер слайду 11

Кожна людина може мати різні смаки й уподобання, інакше висловлюватися, вдягатися, вболівати за іншу футбольну команду. Та це не заважає нам залишатися друзями, любити й поважати одне одного. Отже, толерантність - це доброзичливість, визнання за кожною людиною права бути іншою. І неодмінно пошук компромісу - того, що зближує, а не роз’єднує людей з різними поглядами.

Номер слайду 12

Мал. 49. Спільне і відмінне між людьми

Номер слайду 13

За допомогою QR-коду завантажте бланк із діаграмою Венна. Об'єднайтесь у пари й запишіть у бланк п'ять відмінних та п'ять спільних рис (мал. 49).• Обговоріть, що ви могли б робити разом. Поясніть, як ця вправа вчить цінувати відмінності.

Номер слайду 14

ЯК СТАТИ КОМАНДОЮ Клас, компанія друзів, родина - усе це групи. Але не завжди група є командою. Коли всі мають спільну мету і кожен намагається працювати на повну силу, тоді вважають, що ці люди створили команду.

Номер слайду 15

Прочитайте байку Івана Крилова про Лебедя, Рака і Щуку, які тягли воза врізнобіч. Це і є приклад групи, яку не можна назвати командою.

Номер слайду 16

Чи можна назвати командою:1. родину, де одна людина виконує всю хатню роботу, їй ніхто не допомагає?2. клас, у якому ніхто не хоче брати участь у підготовці до свята?3. друзів, які увесь час сваряться?

Номер слайду 17

Перейдіть за QR-кодом і поспівайте пісню із сурдоперекладом «Ми - сім'я». Спробуйте відтворити жестовою мовою слова «сім'я», «любов», «обійми». Коли люди мають спільну мету і кожен працює на результат, їх можна назвати командою.

Номер слайду 18

Мозаїка завдань до теми1. Установіть відповідність.1) дискримінація2) толерантність. А) повага до поглядів та уподобань інших людей. Б) упереджене ставлення до інших людей через певні ознаки. А - Б -

Номер слайду 19

2. Оберіть ситуації, де є упереджене ставлення. А. Тренер сказав Антону, що він швидкий, але не дуже витривалий. Тож йому краще бігати на короткі дистанції. Б. Кіра не зрозуміла, як розв'язувати задачу. Сашко сказав, що це тому, що вона білявка. В. Сашко захотів приєднатися до однокласниць, щоб допомогти прикрашати клас до свята. Леся відмовила йому, тому що він хлопець і нічого не тямить у таких справах.

Номер слайду 20

3. Опишіть ситуацію, коли ви були свідком або жертвою упередженого ставлення чи дискримінації.

Номер слайду 21

4. З якою ідеєю цього уроку ви згодні, а з якою — ні? Поясніть свою думку.

Номер слайду 22

5. Оцініть свої досягнення. 1. Я можу розповісти, що таке дискримінація. ☆☆☆2. Я толерантно ставлюся до інших людей.☆☆☆3. Я знаю, коли людей можна назвати командою.☆☆☆

Номер слайду 23

Домашнє завдання1. Опрацювати. § 16 ст. 124‒1292. Виписати нові поняття.3. Виконати. Мозаїка завдань до теми.4. Виконати тести за посиланням:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1715626

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Galytsya Vadym
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
13 грудня 2023
Переглядів
1359
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку