Презентація на тему: "Патріотичне виховання "

Про матеріал

Презентація з досвіду роботи вчителя історії: застосування форм і методів організації навчання з метою патріотичного виховання учнів 11 класу на уроках історії з теми: Україна в Другій світовій війні.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Застосування форм і методів організації навчання з метою патріотичного виховання учнів 11кл. на уроках історії з теми”Україна в Другій світовій війні” З досвіду роботи вчителя історії Сірої О.Б. ЗОШ№ 3 м. Павлоград \ з досвіду роботи учителя історії Сірої О.Б. ЗОШ №З м.Павлоград \

Номер слайду 2

Патріотичне виховання молоді сьогодні є одним з найголовніших пріоритетів гуманітарної політики в Україні, важливою складовою національної безпеки України. Патріотизм - (від грецького patria - батьківщина) - соціальний і моральний принцип та почуття, яке висловлює любов та відданість громадян до своєї батьківщини. Патріотизм, як моральне почуття висловлює прагнення людини зробити свою Вітчизну більш міцною, могутньою, процвітаючою, а також готовність вирушити на її захист від посягань чужоземних загарбників.

Номер слайду 3

Сайти, що можливі у використанні під час підготовки до уроків: 1 .http://den82.ucoz.ru/load/multimedijnij-kurs-guotistorija-ukrajiniquot/1-1-0-16- Мультiмедiйний курс «Iсторiя Украiни»   2 .http:/www.ukrmap.Kiev.ua/index.php?id=477&land=uk Матерiали до курсу «Iсторiя Украiни» 11 кл.   3 .http.://ukrhist.at.ua/publ/34 Документи, пiдручники до курсу»Iсторiя Украiни»   4 .http.//wikipedia.org.ua/ Iнтернет-енциклопедiя  

Номер слайду 4

6 .www.prlib.ru/pages/collection-victory.aspx Президентська бiблiотека: пам ‘ять про велику перемогу   7 .www.myshared.ru/theme/prezentatsiya-velikaya-otechestvennaya/ Дидактичний матерiал,методичний матерiал,презентацii   8 .http://www.tehnikapobedy.ru/ Iнформацiя про вiйськову технiку,нагороди, плакати часiв Великої Вiтчизняноi вiйни   9 .http:www.1941-1945.ru/ Друга свiтова, ii герої, технiка, подiї   10 .http:// gpw.tellur.ru/ Архiвнi документи,свiдоцтва учасникiв,новiтнi дослiдження 5 .http:militera.lib.ru Збiрка текстiв,що має вiдношення до воєнноi iсторii i iсторii воєн

Номер слайду 5

Графічний диктант Позначте правильні твердження знаком «+» , а неправильні — знаком «–» . 1. «План Барбаросса» був підписаний Гітлером 28 грудня 1940 р. 2. Велика Вітчизняна війна розпочалася 22 липня 1941 р. 3. «План Барбаросса» передбачав блискавичний розгром СРСР. 4. Основними напрямками наступу Німеччини на СРСР були: «Північ», «Схід», «Південь». 5. Найбільша танкова битва початкового періоду війни відбулася в районі Луцьк–Броди–Рівне. 6. Київська оборонна операція закінчилися катастрофою для Південно-Західного фронту, загинули та потрапили в полон понад 800 тис. осіб. 7. Оборона Києва тривала 90 днів. 8. Оборона Одеси розпочалася 5 серпня 1941 р. і тривала 73 дні. 9. Героїчна оборона Севастополя тривала 250 днів. 10. Територія України була повністю окупована німцями 22 червня 1942 р.

Номер слайду 6

«Згоден-незгоден» Цей прийом можна використовувати на будь-якому етапі уроку. Кожне питання починається словами: «Чи згоднi ви, що…» Учні повинні погодиться з цим твердженням чи ні. -США ввiйшли в вiйну в груднi 1941р. -Директива «Нiч ii туман» стосувалася правил дорожнього руху -Друга свiтова вiйна почалась 22 червня 1941 р.iiiiiii

Номер слайду 7

Тестовий контроль до уроку «Наш край в роки війни»:   1.Велика Вітчизняна війна тривала: а. 4 роки б. 6 років в. ваш варіант 2. Вторгнення німців на територію Павлограда: а. червень 1941р. б. вересень 1941 р. в. жовтень 1941 р. 3. Повстання У нашому місті відбулося: а. 2 місяці б. 1 рік в. ваш варіант 4. Скільки часу знадобилося німцям для захоплення України: а. в лютому 1943р. б. У вересні 1943р.в. ваш варіант 5. Визволення Павлограда: а.01 вересня 1943р. б. 18 вересня 1943р. в. 29 вересня 1944р. 6.Офіційна дата визволення території України: а. 8 жовтня 1944р. б. 14 жовтня 1944р. в. 28 жовтня 1944р. 7. День перемоги у Великій Вітчизняній війні: а. 8 травня 1945р. б. 9 травня 1945р. в. 2 вересня 1945р.

Номер слайду 8

Мозкова атака Цей прийом полягає у колективній творчій роботі з розв’язання певної складної проблеми. Всіх учнів об’єднує спільна робота над пошуком істини. ? Радянсько-нiмецьке спiвробiтництво Гiтлер дуже влучно назвав « шлюбом за розрахунком» ? Подii на Захiднiй Украiнi однi називають громадянською вiйною, iншi «вiйною патрiотiв i колонiзаторiв»

Номер слайду 9

Складання хронологічних таблиць: Визволення міст України 1943 року Місто Дата Ворошиловград 14 лютого Харків 23 серпня Суми 2 вересня Сталіно 8 вересня Чернігів 21 вересня Полтава 23 вересня Запоріжжя 14 жовтня Дніпропетровськ 25 жовтня Київ 6 листопада Черкаси 14 грудня Житомир 31 грудня

Номер слайду 10

Асоціативні схеми Традиційно вважається, що новий матеріал краще запам’ятовується, коли він занотований. Але сучасні дослідження вчених доводять, що звичайне нотування - слово за словом, речення за реченням, тобто інформація, яка розташована лінійно або стовпчиками, не зберігається у мозку. Мозок запам’ятовує інформацію тоді, коли вона має вигляд певних моделей, схем та асоціацій. Тому не записуйте, а малюйте асоціативні схеми.

Номер слайду 11

Аналіз історичних документів: І. Із директиви № 21. План «Барбаросса» ІІ. Зауваження і пропозиції по генеральному плану «Ост» рейхсфюрера СС Гімлера Питання до документів: А) Які цілі і завдання ставило перед собою фашистське керівництво Німеччини у війні проти СРСР? Розкрійте поняття «Блискавична війна». Б) Охарактеризуйте план «Осту».

Номер слайду 12

На кожному этапі уроку підводиться підсумок, и заповнюється схема. 2072 чоловік удостоєні звания Героя Радянського Союзу 9 млн. людського життя Знищено 250 украiнських сiл Втрачено 40% економiчного потенцiалу Демографiчнi втрати 13 млн.584 тис. Прямi матерiальнi збитки 285 млрд.крб Ціна перемоги Урок з використанням методики критичного мислення.

Номер слайду 13

Портрет Найкраще цю форму роботи застосовувати на уроках узагальнення вивченого матеріалу. Вчитель зачитує твердження, в якому описово подані відомості про історичну особу , місто,подiю Учні намагаються впізнати об’єкт, особу. Якщо не вдається, учитель зачитує друге твердження, що містить більш точну інформацію. Третє твердження містить таку інформацію, що не впізнати згадуване не можна. Якщо учні вгадують характеристику з першого твердження  - отримують вищий бал, з другого підходу оцінка нижче, з третього - ще нижче.

Номер слайду 14

Ігри істориків: Історик повинен грамотно писати історичні поняття і терміни, географічні назви. Записати правильно кожне слово. Эв…ку…ція В…р...мат Тр…бунал Агр…(с,сс)ія Плац…арм Р…парац…я Р…патр…ація

Номер слайду 15

Співвіднести термін і його значення: 1. Репарація 2. Евакуація 3. Плацдарм 4. «Барбаросса» 5. Форсування 6. Контрнаступ 7. Репатріація а.Стрімке просування військ після тривалих оборонних боїв. б. Район розгортання військ. в. Стратегічний план блискавичної війни проти СРСР. г. Повне або часткове відшкодування (за мирним договором або іншими міжнародними актами) державою, що розпочала агресивну війну, збитків, заподіяних державі, що зазнала нападу. д. Повернення на батьківщину військовополонених, біженців, емігрантів е. Подолання природної перешкоди. ж.Процес виведення населення і життєважливих ресурсів першої необхідності з території можливої загрози від катастрофи чи воєнного конфлікту.

Номер слайду 16

Рефлексія Підіб’ємо підсумки Один з найпоширеніших прийомів усної рефлексії, що, як правило, застосовується на етапі завершення уроку,- це промовляння за такою схемою: На уроці я... - дізнався... - зрозумів... - навчився... - найбільший мій успіх - це... - найбільші труднощі я відчув... - я не вмів, а тепер умію... - я змінив своє ставлення до... - на наступному уроці я хочу...

Номер слайду 17

Зустрічі з ветеранами Великої Вітчизняної війни

Номер слайду 18

Урок - практикум

Номер слайду 19

Одне з головних завдань історії – виховувати свідомого громадянина своєї країни, активного, здібного до соціальної творчості, принципового у відстоюванні своїх позицій, який відчуває відповідальність за долю країни, патріота рідної культури, а також допомогти молоді побачити образи сучасності у світлі минулого, сприяти розумінню суперечливих питань власного суспільства

ppt
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Струкевич О.К., Романюк І.М., Дровозюк С.І.)
Додано
13 листопада 2018
Переглядів
1147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку