Презентація на тему: Підготовка Та розміщенная матеріалів на сайт

Про матеріал
Цілі: По перше, визначте, що ви хочете досягти(просування продукту який ви ствоили, інформування досягненнь яких ви вже досягли або залучення аудиторії, яка могла б яким небудь чином допомогти).  Інтереси: Ви повинні визначити інтереси вашої аудиторії, її потреби і т.д. Також ви можете дізнанитися вік вашох аудиторіїх що може допомогти в просуванні 
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація на тему: Підготовка Та розміщенная матеріалів на сайт

Номер слайду 2

Визначення цілей та цільової аудиторії Цілі: По перше, визначте, що ви хочете досягти(просування продукту який ви ствоили, інформування досягненнь яких ви вже досягли або залучення аудиторії, яка могла б яким небудь чином допомогти). Інтереси: Ви повинні визначити інтереси вашої аудиторії, її потреби і т.д. Також ви можете дізнанитися вік вашох аудиторіїх що може допомогти в просуванні 

Номер слайду 3

Підготовка контенту. Стиль написання: Повинен відповідати цільової аудиторії(   формальний або неформальний стиль). Ключові слова та оригінальність: Використовуйте релевантні ключові слова за допомогою яких ви будете орієнтуватися, та котрі можуть якимсь чином допомогти аудиторіїОригінальність: Також забезпечте унікальність контенту щоб вона не була схожа на будь яку іншу, а також уникайте плагіату.

Номер слайду 4

Зображення, відео та аудіо. Зображення, відео та аудіо повинні мати високу роздільну здатність та чіткість. Для зображеннь ви можете оптимізувати розмір для швидкого завантаження. Також бажанно використовувати формати JPEG або PNG бо вони найбільши поширенні серед інших. Для відео та аудіо бажано використовувати також найбільш популярні формати такі як MP4 для відео та MP3 для аудіо, мініманізуйте розмір файлу без втрати якості, також є можливість додати субтитри для кращої доступності 

Номер слайду 5

Планування контенту Контент план: Заплануйте та визначте основні теми на підтеми на майбутнє. Графік публікацій: Створіть або плануйте регулярні оголошення, может то бути щоденно або щотиженево,що ви також можете запитати у аудиторії. Відповідальні особо: Призначте відповідальних людей за створення та публікацію контенту, або щоб 1 людина створювала контент інша людина його публіковала, що можете прискорити роботу. Але людей треба підбирати які будут відповідально ставитися до роботи так виконувати її.

Номер слайду 6

Створення контенту Тексти. Структура: Використовуйте підзаголовки та зоголовки для поліпшеності та більшої читабельності, ще можна створити списки. Мова: Пишіть мовою яка буде зрозуміла вашії аудиторії в інакшому випаді можна використовувати перекладач якщо комусь незрозуміло. Грамотність: Перевіряйте орфографію в тексті а також граматику аби ви не мати ніяких помилок.

Номер слайду 7

Редагування та перевірка. Перевірка. Факти: Перевіряйте інформацію яку ви використвуєте для своїх цілей. Посилання: Всі посилання яка використовуються повинні бути дійсними, працюючими та актуальними. Актуальність: Бажано щоб контент не був занадто старим, був актуальним та своєчасним.

Номер слайду 8

Публікація матеріалівІнструменти публікаціїCMS( Content Managment System): Використовуйте платформи такі як Drupal або Joomla, також можете використовувати платформи які ви вже знате. HTML/CSS: Базові знання цих язиків можуть допомогти красиво оформити або створити сайт або якусь тему. Теги та катергорії: Використовуйте теги і категорії для організації контенту.

Номер слайду 9

ПРосування контенту. Соціальні мережіЄ можливість використувати платформи такі як Facebok, Instagram, Twitter для поширення контенту та набирання аудиторії. Намагайтесь частіше робити публікації заради нової аудиторії. Email-маркетинг: Формуйте різноманітні розсилки та підтримуйте актуальні списки, надсилайте регулярні листи, але не надто часто.

Номер слайду 10

Аналіз та корекція. Відвідувальність: Аналізуйте кількість людей які відвідували сайт, чи якусь сторінку. Також відстежуйте кількість часу проведенего на сайті а показники відмов та працюйте над його зменшенням. Використовування программ для аналітики: Google Analytics - збір данних про відвідуваність, Hotjar - для аналізу поведінки користувачів на сайті. Вносьте зміну на основі нової інформації та аналізу даних.

Номер слайду 11

Висновки. Основні пункти. Якісна підготовка: Дуже важлива ретельна підготовка матеріалів та всякої інформації. Постійний аналіз та готовність змінювати підхід відповідно до нових даних а також гнучкість. Рекомендовано постійне оновлення контенту, та додання нового. Прислуховуйтесь до думки вашої аудиторії та слідкуйте за новими тенденціями у вашій галузі.

pptx
Додано
19 вересня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку