Номер слайду 9
Підшивка журналу «Мартен» за 1926 рік. Це теж літературно-художній часопис дніпропетровської творчої молоді. І тут теж поезії Д. Кедріна: передрук вище згадуваного уривку, вірш «Стройка». Уже перші вірші Д. Кедріна вигідно вирізнялися з усього, що друкувалось на сторінках згаданих часописів. Юний поет також активно друкується в інших катеринославських газетах, зокрема, газеті «Звезда», а також харківських і московських журналах, бере активну участь у виступах членів «Молодой кузницы» на заводах, в робітничих клубах, навчальних закладах. Пише він у цей час багато, його вірші надзвичайно популярні, хоча часто не дуже якісні. Проте, азарт швидко минає, натомість виникають серйозні роздуми про долю власного поетичного обдарування. До 1931 року Дмитро Кедрін мешкав у Дніпропетровську, і цей період життя мав непересічне, важливе значення для нього: саме тоді завершилося його формування як поета – талановитого, оригінального, самобутнього. Саме тоді він близько познайомився з директором Дніпропетровського історичного музею академіком Дмитром Івановичем Яворницьким. Спілкування із «запорозьким характерником», археологом, істориком, письменником, фольклористом дало молодому поетові можливість познайомитися з джерелами української усної народної творчості, що пізніше відобразилося в його поезіях «Серце», «Пісня про пана», «Кров», «Дума», «Мати» («Улюбленця-сина в похід проводжала старенька...»), «Ой, на Bepбi в полі...». Останні п’ять років життя Дмитра Кедріна в Дніпропетровську минули в ненастанній праці, самовдосконаленні, caмoocвiтi, творчому зростанні та формуванні мистецької особистості. Переїхавши в 1931 році до Москви, поет відразу здав до видавництва збірку віршів «Свідки», яка вивела його в шерег визнаних поетів.