Презентація на тему : «Поширення плодів та насіння, їх значення у природі та для людини»

Про матеріал
До уроку на тему «Поширення плодів та насіння, їх значення у природі та для людини».В Розробці уроку під цією темою вказано номери слайдів з данної презентаціі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

(слайд №9) «Вважай щасливішим за всі той день і ту годину, коли ти засвоїв багато нового»(Давньогрецька мудрість)

Номер слайду 2

«Образ калини в український культурі»

Номер слайду 3

«Поширення плодів та насіння, їх значення у природі та для людини»Тема уроку:

Номер слайду 4

Мета уроку: Дослідити способи поширення насіння і плодів. З’ясувати, яке значення мають плоди у житті людини. Після вивчення ви впевнитесь, що плоди - це користь для вашого організму. Навчитеся обирати плоди, які корисні для здоров’я.

Номер слайду 5

Перевірка домашнього завдання

Номер слайду 6

Принцип «доміно»складіть ланцюжок послідовних етапів утворення плоду. МАТОЧКАЗАРОДКОВИЙ МІШОКЯЙЦЕКЛІТИНАЗАВ’ЯЗЬКВІТКАНАСІННИЙ ЗАЧАТОКСПЕРМІЇЗАПЛІДНЕННЯНАСІНИНАПЛІД

Номер слайду 7

Принцип «доміно»МАТОЧКАЗАРОДКОВИЙ МІШОКЯЙЦЕКЛІТИНАЗАВ’ЯЗЬКВІТКАНАСІННИЙ ЗАЧАТОКСПЕРМІЇЗАПЛІДНЕННЯНАСІНИНАПЛІД

Номер слайду 8

Особливості будови плодівпозначте на малюнках особливості будови плодіввнутрішній(ендокарпій)зовнішній(екзокарпій)середній шар(мезокарпій)насінинанасіниназовнішній(екзокарпій)мезокарпійвнутрішній(ендокарпій)12213443

Номер слайду 9

Хмара тегівзнайдіть визначення плоду та види плодів

Номер слайду 10

Хмара тегів. Плід – це генеративний орган рослини, що розвивається із квітки. За характером оплодня розрізняють сухі та соковиті.

Номер слайду 11

Типи плодіввпізнайте типи плодів123456 Тип плоду:1 - ____________________________2 - ____________________________3 - ____________________________4 - ____________________________5 - ____________________________6 - ____________________________коробочкакрилаткаяблукозернівкастручокбіб

Номер слайду 12

Продовжіть речення. Після запилення і запліднення із зав’язі квітки утворюється______Плоди бувають __________________ і ___________________________Однонасінний соковитий плід називається _____________________, він зустрічається у ___________________________________________Соковиті багатонасінні плоди називаються ____________________ _______________________, вони утворюються у __________________ _____________________________________________________________Однонасінні сухі плоди називаються  __________________________,  вони зустрічаються у _____________________________________Сухі багатонасінні плоди називаються ______________________________________, вони утворюються у ___________________________Плоди – це пристосування для ________________________________плідсухісоковитікістянкасливі, вишні, персику, абрикосіяблуко, ягода,гарбузина, помаранчагрушах, яблуках, помідорах, огірках, гарбузісім’янка, зернівка, крилаткакукурудзі, рисі, просі, соняшникукоробочка, стручок, біб,квасолі, гороху, гірчиці стручечокзахисту та поширення насіння

Номер слайду 13

«Кошик» відберіть у кошик плоди У плодах є насіння

Номер слайду 14

Фізкультхвилинка

Номер слайду 15

Поширення плодів

Номер слайду 16

Способи поширення плодів і насіння

Номер слайду 17

Робота з ментальною картоюквіткапагінкоріньплідлисток. Значення плоду. Розповсюдження плодів та насіння

Номер слайду 18

Гра «Вгадай транспортний засіб»За зовнішнім виглядом рослини і плодів визначити, яким способом поширюється її насіння

Номер слайду 19

Гра «Вгадай транспортний засіб»

Номер слайду 20

Гра «Вгадай транспортний засіб»

Номер слайду 21

Гра «Вгадай транспортний засіб»

Номер слайду 22

Захист проектів

Номер слайду 23

Захист проектів

Номер слайду 24

Рефлексія. Сьогодні на уроці я дізнався…Сьогодні я навчився…Раніше я думав, що…Я зрозумів…

Номер слайду 25

Домашнє завдання§ 36 ст. 162-163 Підготувати короткі повідомлення про їстівні плоди та плоди, що використовують як лікарські засоби. (за підручником І. Костіков)

pptx
Додав(-ла)
Шевцова Ірина
Додано
7 липня 2022
Переглядів
519
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку