Запам’ятай ще декілька правил. У лісі намагайся ходити стежинами, щоб не витоптувати трав'янисті рослини. Лікарські рослини збирай тільки в тих місцях, де їх багато. Рослини з насінням обов'язково залишай. Не зривай для букетів лісові і польові квіти. Краще склади букет із квітів, що їх виростили люди. Не ламай гілок дерев та кущів.
Запам’ятай ще декілька правил. Травень і червень - місяці тиші. Не лякай тварин, не підходь близько до гнізд, не бери яєць чи пташенят до рук, бо птахи покинуть гнізда. Не поспішай підбирати в лісі пташенят, їжаченят та малят інших тварин. Можливо, десь недалеко причаїлися їхні батьки і чекають, коли ти підеш. Якщо в тебе є собака, не бери його з собою в ліс навесні і на початку літа, бо він може впіймати пташеня чи безпомічне звірятко.
Запам’ятай ще декілька правил. Обов'язково збирай плоди і насіння, щоб підгодовувати птахів узимку. Влітку встановлюй поїлки і міняй у них воду. Не розкладай у лісі багаття. Це може спричинити лісову пожежу, від якої загинуть рослини і тварини. У лісі, парку чи на луці будь охайним, не залишай після себе сміття.
Щоб не заблукати в лісі, потрібно…Місця для відпочинку серед природи потрібно облаштовувати…Щоб не турбувати і не лякати тварин, потрібно…Щоб не засмічувати природу, потрібно…Щоб не отруїтися, не можна…Гра «Продовж речення»прибирати після себе сміття.не здіймати галасу, не включати голосно музику.подалі від мурашників та осиних гнізд.їсти невідомі рослини та ягоди.не відставати від дорослих, не заходити вглиб лісу.
Робота в зошитах1. Не можна зривати дикорослі квітучі рослини.2. Не можна ламати дерева та кущі.3. Не можна розпалювати в лісі вогнище.4. Не можна руйнувати гнізда птахів.5. Не можна ходити вглиб лісу без дорослих.6. Не можна зачіпати диких тварин.7. Не можна залишати в природі після себе сміття.8. Не можна руйнувати мурашники.
ttps://youtu.be/m. Rrf. Hjc9suc?si=B-WV1 D4 G3 EBAOd5k. Рефлексія.—З якими правилами ви ознайомились сьогодні на уроці? Відповідь розпочніть словами «Сьогодні на уроці ми вчили…».— Яке правило ви почули вперше?— За допомогою сигнальних карток (або цеглинок «Лего») визначте, як ви засвоїли матеріал на уроці