Реалізація міжпредметних зв’язків під час проектної діяльності учнів
Номер слайду 2
Реалізація міжпредметних зв'язків на уроках інформатики може здійснюватися у таких формах роботи з учнями: Вправи та завдання з міжпредметними зв'язками;Міжпредметні уроки інформатики;Заходи міжпредметного спрямування, в тому числі позаурочна діяльність;Проектні технології (дослідницько-проблемні технології).
Номер слайду 3
Великою перевагою проектної діяльності є вміння, які набувають учні, а саме:
Номер слайду 4
Типи проектів:1) за домінантою в проекті діяльності:• дослідницькі;• інформаційні;• творчі;• ігрові;• практичні;• ознайомчо-орієнтовані;2) за предметно-змістовими напрямами:• монопроекти (в рамках однієї предметної галузі);• міжпредметні;3) за кількістю учасників і характером контактів у проекті:• індивідуальні;• групові;• колективні;• шкільні;• українські;• міжнародні.4) за терміном виконання проекту:• короткотермінові;• довготермінові.
Номер слайду 5
Етапи проектування
Номер слайду 6
Опис та класифікація учнівських проектів.
Номер слайду 7
Прикладами тем міжпредметних проектів інформатики у початковій школі"Мої улюблені казкові герої“ – інформатика-читання"Збережемо природу рідного краю"– інформатика-природознавство"Піфагор і його таблиця" – інформатика-математика"Весела абетка"– інформатика-малювання"Англія - країна, мову якої ми вивчаємо“– інформатика-англійська мова"Мова рушникова" – інформатика-трудове навчання
Номер слайду 8
Приклади тем проектів в основній та старшій школі"Місто мого дитинства" – інформатика-історія"Професія шукає математика" – інформатика-математика"Живемо здорово" – інформатика-біологія"Мій власний бізнес-проект" – інформатика-економіка