Урок математики на тему "Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми." для учнів 3 класу під час дистанційного навчання за підручником Н.Листопад.
Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми. Урок № 34
Номер слайду 2
Організація класу Доброго здоров’я, діти, доброго дня!Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня. Хай сміється мирне небо і дивує світ,А земля нехай дарує вам барвистий цвіт. Бо здоров’я, любі діти, в світі – головне,А здоровий і веселий – щастя не мине!
Номер слайду 3
Перевірка домашнього завдання 264. Розв’яжи рівняння.12 : b = 6 6 ∙ а = 0 6 ∙ с = 42b=12:6 а=0:6 с=42:6b=2 а=0 с=712:2=6 6 ∙0=0 6 ∙7=42 265. На обід спекли 20 пампушок, а калачів — на 15 менше. У скільки разів менше спекли калачів,ніж пампушок?20-15=5(к.)- спекли.20:5=4(р.)Відповідь: у 4 рази менше.
Номер слайду 4
Актуалізація знань. Усний рахунок
Номер слайду 5
Актуалізація знань Хвилинка каліграфії18 жовтня. Класна робота6 12 18….
Номер слайду 6
266. Збільш у 6 разів кожне число.4, 6, 2, 5, 1, 3, 0, 7.
Номер слайду 7
267. Знайди шосту частину кожного числа.54, 42, 24, 18, 30.
Номер слайду 8
Повідомлення теми та завдань уроку Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми. Ми будемо вчитися розв’язувати рівняння,задачі , ознайомимося блок-схемами.
Номер слайду 9
268. Розв’яжи рівняння.4 + а = 8 с ∙ 4 = 8 х : 8 = 4а=8-4 с= х=а=4 с= х=4+4=88=8 Робота в зошиті
Номер слайду 10
269. Склади три задачі за поданою умовою і різними запитаннями. Зошити лежать у трьох червоних папках, по 8 зошитів у кожній, і у двох зелених папках, по 4 зошити в кожній.1) Скільки всього зошитів у цих папках?2) У яких папках зошитів більше — червоних чизелених? На скільки зошитів більше?3) У скільки разів більше зошитів у червоних папках, ніж у зелених?Розв’яжи задачу із третім запитанням, скориставшись схемою.( ∙ ) : ( ∙ )
Номер слайду 11
Зошити лежать у трьох червоних папках, по 8 зошитів у кожній, і у двох зелених папках, по 4 зошити в кожній. У скільки разів більше зошитів у червоних папках, ніж у зелених?1) 8·3=24(з.)2)4·2=8(з.)3) 24:8=3(р.)(8·3):(4·2)=3(р.)Відповідь: у 3 рази більше.
Номер слайду 12
270. Склади задачу про олівці за поданим виразом.18 : (3 ∙ 2)
Номер слайду 13
271. 1) Прочитай вирази. Яку дію виконують останньою в кожному виразі? Як називають кожнийвираз?36 – 18 : 3= 6 ∙ 4 + 45=(36 – 18) : 3= 3 ∙ 8 + 2 ∙ 9=2) Обчисли будь-які два вирази з поданих.
Номер слайду 14
272. Вирази можна записувати схематично, у вигляді блок-схем. Блок-схеми — це графічні моделі, на яких зображено етапи певного процесу. Розглянь кожний вираз і відповідну йому блок-схему. Дай відповіді на запитання. 6 ∙ 8 + 52.25 – 6 ∙ 464·1)2524-2)16848521001)2)·+1) Яка перша дія в кожному виразі?2) Яка друга дія в кожному виразі?3) Чому в першу блок-схему записали число 24?4) Яке число треба записати в блакитний квадрат у першій блок-схемі?5) Яке число треба записати в рожевий квадрату другій блок-схемі?6) Яке число треба записати в блакитний квадрат у другій блок-схемі?