Презентація на тему: "Робота з обдарованими учнями".

Про матеріал
В презентації "Робота з обдарованими учнями" охарактеризовані основні напрямки роботи з обдарованими дітьми в закладі освіти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Робота з обдарованими учнями

Номер слайду 2

"Учень... це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити" К.Д. Ушинський

Номер слайду 3

Обдарованість — індивідуальна потенціальна своєрідність задатків людини, завдяки яким вона може досягти значних успіхів у певній галузі діяльності. Обдаровані діти — діти, в яких у ранньому віці виявляються здібності до виконання певних видів діяльності.

Номер слайду 4

Характерні особливості обдарованих дітей: часто "перескакують" через послідовні етапи свого розвитку; у них чудова пам'ять, яка базується на ранньому мовленні; рано починають класифікувати інформацію, що надходить до них; мають великий словниковий запас, із задоволенням читають словники чи енциклопедії; дуже допитливі, активно досліджують навколишній світ і не терплять жодних обмежень своїх досліджень; можуть тривалий час концентрувати свою увагу на одній справі, вони буквально "занурюються" у своє заняття, якщо воно їм цікаве; постійно намагаються вирішувати проблеми, які їм поки ще не під силу; відрізняються різноманітністю інтересів. добре міркують, не плутаються в думках; оригінально мислять і пропонують нестандартні відповіді і рішення; добре вловлюють зв'язок між подіями, між причиною і наслідком.

Номер слайду 5

«Своєчасно знайти, виховати й розвинути задатки і здібності у своїх вихованців, своєчасно розпізнати в кожному його покликання – це найголовніше завдання у системі навчально-виховного процесу» В.О.Сухомлинський

Номер слайду 6

Схема пошуку обдарованих дітей Сфера пошуку Критерії, за якими здійснюється пошук Урок→ Рівень творчості, пізнавального інтересу, нестандартності мислення Результати письмових робіт→ Інтелект, ерудиція, словниковий запас, природні задатки Учнівські олімпіади, конкурси→ Інтелектуальні здібності, нестандартність мислення, неординарність підходів Анкетування, тестування→ Лідерські якості, оригінальність, ерудиція, об'єктивність самоаналізу Бібліотека→ Вивчення запитів, інтересів, допитливості Виховна робота→ Рівень активності, ініціативності, свідомості, відповідальності, наявність інших загальнолюдських якостей

Номер слайду 7

Методики,які допомагають пізнати творчу, обдаровану дитину з креативністю її мислення: Методика Векслера допоможе визначити рівень інтелектуальних здібностей. Методика Кетелла допоможе оцінити інтелектуальні можливості дитини. Методика «Неіснуюча тварина» допоможе визначити, наскільки в дитини розвинена творча уява, оригінальність мислення, емоційний стан. Методика «Прогресивні матриці Равена» допоможе визначити рівень аналітико-синтетичних умінь.

Номер слайду 8

Створення інформаційного банку даних обдарованих учнів із різних напрямків діяльності Списки обдарованих учнів по предметах Список обдарованих учнів по класах

Номер слайду 9

Систематизація матеріалів періодичних видань із проблеми дитячої обдарованості

Номер слайду 10

Ознайомлення з науковими працями: Галина Тодосова. Професійна підготовка вчителів для роботи з обдарованими дітьми. І.А. Сокол, А.В. Сокол. Особливості роботи з обдарованими дітьми в системі психологічної служби школи. О.Д. Вєтров. Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми. А.В.Яковина. Аналіз готовності вчителів до роботи з обдарованими учнями.

Номер слайду 11

Проведення проблемно-тематичних семінарів із метою систематичного підвищення майстерності вчителів, які працюють з обдарованими дітьми

Номер слайду 12

Створення банку педагогічного досвіду щодо роботи з обдарованими дітьми. Організація і проведення шкільних, районних (міських), олімпіад із базових дисциплін Підготовка до друку матеріалів із досвіду роботи, рекомендацій учителів, які працюють з обдарованими дітьми. Організація та проведення творчих звітів педагогів за результатами роботи з обдарованими дітьми. Забезпечення до участі обдарованих дітей у міських, районних, обласних творчих конкурсах. Здійснення моніторингу стану здоров'я обдарованих дітей. Розробка системи матеріального та морального заохочення обдарованих учнів та вчителів, які працюють з ними. Розгляд питань організації роботи з обдарованими дітьми та визначення подальших напрямів роботи на засіданнях шкільних, районних (міських) методичних об'єднань учителів, педагогічних радах, нарадах при директорі.

Номер слайду 13

Принципи роботи з обдарованими учнями   • Орієнтація на змагання, актуалізація лідерських можливостей учнів. • Орієнтація на потреби дитини. • Максимальне розширення кола інтересів. • Домінування розвивальних можливостей над інформаційною насиченістю. • Ускладнення змісту навчальної діяльності.  

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Декоративно-прикладний напрям

Номер слайду 16

Шкільна виставка творчих робіт дітей – це хороший спосіб самореалізуватися дітям та показати свої таланти. А для інших учнів, що приходять подивитись, – мотивація та натхнення для роботи.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Роботи учнів

Номер слайду 19

Олімпійський урок Основна мета олімпійського уроку - виховання учнів на гуманістичних цінностях олімпійського руху, формування в них навичок та культури здорового способу життя, залучення їх до активних занять фізичною культурою і спортом. «Олімпійський урок» у нашій школі, приурочений до Дня фізкультури та спорту. Пізнавальна вікторина, дотепні конкурси, цікаві змагання були до вподоби учням під час проведення уроку. Спортивний напрям

Номер слайду 20

Художньо-естетичний напрям «Українські вечорниці» Театралізовані вистави під час відкритих уроків Театралізована вистава про правила дорожнього руху «Зелений вогник» КВК «Здоров’я – всьому голова»

Номер слайду 21

Випуск учнями стінгазет

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Організація і проведення екологічних заходів

Номер слайду 24

Конференція «Екоетичні принципи взаємовідносин людини з природою»

Номер слайду 25

Науковий напрям

Номер слайду 26

Дослід «Виверження вулкана»

Номер слайду 27

Літературознавчий конкурс «Щасливий випадок» Учні змагаються в таких категоріях: фольклор, біографії письменників, літературний твір, теорія літератури, літературний герой. Конкурс має на меті виявити рівень учнівських знань, акумулювати здобуті уміння і навички, формувати любов і повагу до літературного слова, розвивати увагу, спостережливість, кмітливість, логічне мислення.

Номер слайду 28

Проведення вікторин

Номер слайду 29

Учнівські науково-практичні конференції

Номер слайду 30

МАН

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Дякую за увагу!

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
13 грудня 2021
Переглядів
3098
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку