План атестації вчительки суспільних предметів Колодій Р.В.

Про матеріал
Готовий план самоосвіти та педагогічної роботи під час атестаційного періоду, який стане в нагоді вчителям історії, права, Громадянської освіти.
Перегляд файлу

 

 

 

 

історії, правознавства, Громадянської освіти

 

Колодій Руслани Володимирівни на 2021– 2022 навчальний рік.

 

 

 

І. Вступ

Основною метою підвищення науково-теоретичної підготовки та вдосконалення педагогічної майстерності шляхом самоосвітньої роботи, спрямованої на реалізацію:

  • Стратегії розвитку Хиноцького ЗЗСО І – ІІІ ст.
  • Основна тема виховної роботи «Формування конкурентноспроможної особистості з високим рівнем компетенцій» з метою формувати громадянина, патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти ворогам Батьківщини та асоціальним впливам, вміти вирішувати особисті проблеми, творити себе і оточуючий світ.

Проблеми виховного об’єднання: «Ефективність впровадження інноваційних технологій в освітній процес як засіб підвищення якості навчання».

1. Ґрунтовне опрацювання Державного стандарту базової та середньої освіти та програми Історія 7-9 класи розміщеною на сайті МОН Наказ від 07.06.2017 № 804, Історія 10-11 Наказ від 23.11.2017 №1407, Історія 6 Наказ від 21.02.2019 №236, Історія України 5-11 Наказ від 21.02.2019 №236 та Факультативи 10-11 Лист МОН від 29.08.2016 №1/11-11414.

2. Грунтовне опрацювання нормативно-правових документів щодо викладання історико - правознавчих дисциплін у 2021-2022 навчальному році.

3. Поглиблене опрацювання творів видатних вітчизняних педагогів.

4. Ознайомлення з новими педагогічними технологіями та передовим педагогічним досвідом.

5. Провести тиждень історії та правознавства у 2021-2022 навчальному році.

6. З цією метою планую протягом року працювати:

- у семінарах, навчальних тренінгах, вебінарах.

- підвищувати власну педагогічну кваліфікацію шляхом дистанційного навчання на освітніх платформах «EdEra» «Prometeheus», «Всеосвіта», «На урок» платформі дистанційного навчання «Всеукраїнська онлайн-школа»;

- у роботі МО вчителів історико-гуманітарного циклу Хиноцького ЗЗСО І-ІІІ ст. і територіального та районного МО вчителів історії;

- методичних заходах, які проводяться у закладі;

- постійно слідкувати за появою нових посібників та методичної літератури з проблем викладання предмета;

- поглиблено опрацювати питання: «Розвиток ключових предметних компетентностей на уроках історії через застосування інноваційно-комунікативні технології та інформаційну культуру».

 

II. Науково-теоретична підготовка

1. Опрацювати літературу:

Автор

Назва статті

Форма опрацювання

Термін

О. І. Пометун, Н. М. Гупан, В. С. Власов

КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ

Тези

Жовтень-

Листопад

МАТЕРІАЛИ ІX Міжнародної науково-практичної конференції 6–7 грудня 2017 року м. Одеса

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНОЇ МОЛОДІ

Тези

Грудень-

січень

О.В. Шестопалюк

ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ – ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ПЕДАГОГА

Тези

Лютий

 

 

 

 

 

 

III. Підвищення науково-методичного рівня та професійної майстерності

1. Ґрунтовне опрацювання нового Державного стандарту базової та середньої освіти та програми Історія 7-9 класи розміщеною на сайті МОН Наказ від 07.06.2017 № 804, Історія 10-11 Наказ від 23.11.2017 №1407, Історія 6 Наказ від 21.02.2019 №236, Історія України 5-11 Наказ від 21.02.2019 №236 та Факультативи 10-11 Лист МОН від 29.08.2016 №1/11-11414.

2. Пройти дистанційне навчання на платформах «EdEra» «Prometeheus»: «Бери й роби», «Про дистанційний та змішаний формати навчання»

3 Ознайомитись з методичними рекомендаціями з викладання навчальних предметів історії та правознавства на 2021-2022 н. р.

5. Ознайомитися з досвідом використання нових педагогічних технологій навчально-виховного процесу вчителів історії та правознавства МО вчителів історико-гуманітарного циклу Хиноцького ЗЗСО

6. Підготувати і провести відкритий урок з історії України «Історичні постаті в Українській революції» у 10 класі.

 

Автор

Назва статті

Форма опрацювання

Термін

1. В. Гладун

Використання ігрових технологій на уроках історії як засіб підвищення ефективності освітнього процесу

Тези

Вересень

2. Гродзіцька Т.М.

Формування історичної компетентності шляхом використання інструментів проблемного навчання та структурно-логічних схем на уроках

Тези

Жовтень

3 І. Жеграй

Використання ігрових елементів на уроках історії України у процесі вивчення теми «Козацька Україна»

Тези

Лютий

  1. Кравченко Ю.В.

Активно-пізнавальна діяльність на уроках правознавства як умова формування предметних компетентностей

Тези

Травень

 

 

IV. уДОСКОНАЛЕННЯ ЗНАНЬ З ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

1. Опрацювати «Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді» відповідно до Наказу МОН № 641 від 16.06.15 року

2. Підготувати і провести позакласний захід з історії «Гра з історії України у 7,8,9,10, 11 класах з теми: «Неймовірна історія»

4. Підготувати і провести Тиждень суспільних предметів серед 5-11 класів.

 

V. Заходи щодо поліпшення навчально-матеріальної бази кабінету історії Хиноцького ЗЗСО І-ІІІ ступенів

 

1. Виготовити дидактичний матеріал

Тема

Клас

Термін

Поновлення навчальних стендів з історії та права

 

Протягом року

Тематичні контрольні роботи

5-11

Протягом року

 

 

VI. ТЕРМІН ЗАВЕРШЕННЯ РОБОТИ: ТРАВЕНЬ 2021 Р.

 

1, Передбачувані результати:

  • Продовжити розвивати ключові предметні компетентності:
  • Хронологічну;
  • Просторову;
  • Інформаційну;
  • Логічну;
  • Мовленнєву;
  • Аксіологічну;
  • сприяти кращому засвоєнню програмового матеріалу шляхом раціоналізації та модернізації змісту, форм, методів і засобів навчання;
  • реалізувати на практиці принципи педагогіки співробітництва;
  • шляхом активізації пам’яті, уяви, фантазії формувати творчу особистість, здатну самостійно та критично осмислювати і аналізувати історичні твори;
  • розвивати швидкість мислення, оригінальність, допитливість, точність, сміливість, як основні ознаки творчих здібностей учнів;
  • розширювати кругозір, формувати естетичні смаки, моральні принципи, критичне ставлення до історичних джерел,
  • розвивати комунікативні здібності учнів.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
13 грудня 2021
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку