історії, правознавства, Громадянської освіти
Колодій Руслани Володимирівни на 2021– 2022 навчальний рік.
І. Вступ
Основною метою підвищення науково-теоретичної підготовки та вдосконалення педагогічної майстерності шляхом самоосвітньої роботи, спрямованої на реалізацію:
Проблеми виховного об’єднання: «Ефективність впровадження інноваційних технологій в освітній процес як засіб підвищення якості навчання».
1. Ґрунтовне опрацювання Державного стандарту базової та середньої освіти та програми Історія 7-9 класи розміщеною на сайті МОН Наказ від 07.06.2017 № 804, Історія 10-11 Наказ від 23.11.2017 №1407, Історія 6 Наказ від 21.02.2019 №236, Історія України 5-11 Наказ від 21.02.2019 №236 та Факультативи 10-11 Лист МОН від 29.08.2016 №1/11-11414.
2. Грунтовне опрацювання нормативно-правових документів щодо викладання історико - правознавчих дисциплін у 2021-2022 навчальному році.
3. Поглиблене опрацювання творів видатних вітчизняних педагогів.
4. Ознайомлення з новими педагогічними технологіями та передовим педагогічним досвідом.
5. Провести тиждень історії та правознавства у 2021-2022 навчальному році.
6. З цією метою планую протягом року працювати:
- у семінарах, навчальних тренінгах, вебінарах.
- підвищувати власну педагогічну кваліфікацію шляхом дистанційного навчання на освітніх платформах «EdEra» «Prometeheus», «Всеосвіта», «На урок» платформі дистанційного навчання «Всеукраїнська онлайн-школа»;
- у роботі МО вчителів історико-гуманітарного циклу Хиноцького ЗЗСО І-ІІІ ст. і територіального та районного МО вчителів історії;
- методичних заходах, які проводяться у закладі;
- постійно слідкувати за появою нових посібників та методичної літератури з проблем викладання предмета;
- поглиблено опрацювати питання: «Розвиток ключових предметних компетентностей на уроках історії через застосування інноваційно-комунікативні технології та інформаційну культуру».
II. Науково-теоретична підготовка
1. Опрацювати літературу:
Автор |
Назва статті |
Форма опрацювання |
Термін |
О. І. Пометун, Н. М. Гупан, В. С. Власов |
КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ |
Тези |
Жовтень- Листопад |
МАТЕРІАЛИ ІX Міжнародної науково-практичної конференції 6–7 грудня 2017 року м. Одеса |
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНОЇ МОЛОДІ |
Тези |
Грудень- січень |
О.В. Шестопалюк |
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ – ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ПЕДАГОГА |
Тези |
Лютий |
|
|
|
|
III. Підвищення науково-методичного рівня та професійної майстерності
1. Ґрунтовне опрацювання нового Державного стандарту базової та середньої освіти та програми Історія 7-9 класи розміщеною на сайті МОН Наказ від 07.06.2017 № 804, Історія 10-11 Наказ від 23.11.2017 №1407, Історія 6 Наказ від 21.02.2019 №236, Історія України 5-11 Наказ від 21.02.2019 №236 та Факультативи 10-11 Лист МОН від 29.08.2016 №1/11-11414.
2. Пройти дистанційне навчання на платформах «EdEra» «Prometeheus»: «Бери й роби», «Про дистанційний та змішаний формати навчання»
3 Ознайомитись з методичними рекомендаціями з викладання навчальних предметів історії та правознавства на 2021-2022 н. р.
5. Ознайомитися з досвідом використання нових педагогічних технологій навчально-виховного процесу вчителів історії та правознавства МО вчителів історико-гуманітарного циклу Хиноцького ЗЗСО
6. Підготувати і провести відкритий урок з історії України «Історичні постаті в Українській революції» у 10 класі.
Автор |
Назва статті |
Форма опрацювання |
Термін |
1. В. Гладун |
Використання ігрових технологій на уроках історії як засіб підвищення ефективності освітнього процесу |
Тези |
Вересень |
2. Гродзіцька Т.М. |
Формування історичної компетентності шляхом використання інструментів проблемного навчання та структурно-логічних схем на уроках |
Тези |
Жовтень |
3 І. Жеграй |
Використання ігрових елементів на уроках історії України у процесі вивчення теми «Козацька Україна» |
Тези |
Лютий |
|
Активно-пізнавальна діяльність на уроках правознавства як умова формування предметних компетентностей |
Тези |
Травень |
IV. уДОСКОНАЛЕННЯ ЗНАНЬ З ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
1. Опрацювати «Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді» відповідно до Наказу МОН № 641 від 16.06.15 року
2. Підготувати і провести позакласний захід з історії «Гра з історії України у 7,8,9,10, 11 класах з теми: «Неймовірна історія»
4. Підготувати і провести Тиждень суспільних предметів серед 5-11 класів.
V. Заходи щодо поліпшення навчально-матеріальної бази кабінету історії Хиноцького ЗЗСО І-ІІІ ступенів
1. Виготовити дидактичний матеріал
Тема |
Клас |
Термін |
Поновлення навчальних стендів з історії та права |
|
Протягом року |
Тематичні контрольні роботи |
5-11 |
Протягом року |
VI. ТЕРМІН ЗАВЕРШЕННЯ РОБОТИ: ТРАВЕНЬ 2021 Р.
1, Передбачувані результати: