8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Презентація на тему: "Роль дрібної моторики руки у розвитку мовленні дошкільників."

Про матеріал
Рівень розвитку дрібної моторики – один з показників інтелектуальної готовності до шкільного навчання. Недарма в багатьох школах України існують, так звані, співбесіди, тестування під час яких серед інших завдань дитині пропонуються завдання на визначення рівня розвитку дрібної моторики. Дитина, що має високий рівень розвитку дрібної моторики, вміє логічно мислити, в неї достатньо розвинуті пам’ять, увага, зв’язне мовлення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Роль дрібної моторики руки у розвитку мовленні дошкільників».

Номер слайду 2

Василь Сухомлинський писав:«Розум дитини - на кінчиках її пальців». Дрібна моторика – це сукупність скоординованих дій м’язової ,кісткової і нервової системи людини ,частково в поєднанні із зоровою системою у виконанні дрібних,точних рухів кистями і пальцями рук

Номер слайду 3

Рівень розвитку дрібної моторики – один із показників інтелектуальної готовності до шкільного навчання. Дитина,в якої добре розвинена дрібна моторика,вміє логічно мислити,у неї достатньо розвинуті пам’ять,увага,зв’язне мовлення. Недостатній розвиток зорового сприймання,уваги та дрібної моторики призводять до ряду проблем. Саме тому робота з розвитку дрібної моторики має починатися з раннього віку.

Номер слайду 4

Значення розвитку дрібної моторики:- Розвиває мовні центри кори головного мозку. - Стимулює розвиток мови дитини. - Погоджує роботу понятійного і рухового центрів мови. - Сприяє покращенню артикуляційної моторики. - Впливає на корекцію звуковимови. - Розвиває почуття ритму і координації рухів. - Готує руку до письма. - Піднімає настрій дитини.

Номер слайду 5

: Основні завдання розвитку дрібної моторики реалізуються через: Рухової області кори головного мозкуформування і вдосконалення дрібної моторики пальців рук,рухових умінь і навичок у маніпуляціями різними предметами. Вміння правильно тримати олівець, вчитися володіти ним,використовуючи самомасаж. Формування зорово-моторної координації.style.text. Decoration. Underline

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку: Формування правильної вимови у дітей – це складний процес,дитині потрібно навчитися керувати своїми органами мовлення,сприймати звернене до неї мовлення,здійснювати контроль за мовленням оточуючих та власним. В роботі з дітьми велику увагу необхідно приділяти розвитку функцій дрібних м’язів рук. Рухи рук тісно пов’язані з мовленням,вони є одним з факторів його формування. Зв’язок рухїв руки з мовленням був відмічений ще в 1928 році. Пізніше, на основі спеціально проведених дослідів було висунуто думку про те,що рухи пальців стимулюють розвиток центральної нервової системи і прискорюють розвиток мовлення.

Номер слайду 8

Щоб сприяти розвитку дрібної моторики і тим самим розвивати мовлення дітей дошкільного віку,можна запропонувати наступні завдання: Розминати пальцями пластилін. Грати з природніми матеріалами(крупами)Грати з конструктором,мозаїкою.Ігри з піском,водою. Малювання пальчиками,олівцями,ватними паличками,щіточкою. Складати пірамідки,матрійки,кубики та ін.

Номер слайду 9

Дякую за увагу!.

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
20 травня
Переглядів
58
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку