Презентація на тему: "Розв’язування вправ і задач. Трикутники. Прямокутник. Квадрат"

Про матеріал
Навчальна:  Формувати уміння застосувати вивчені властивості трикутників, прямокутника, квадрата до розв’язування задач.  Домогтися засвоєння формул для обчислення периметра прямокутника та квадрата.  Домогтися засвоєння класифікації трикутників. Розвивальна:  Розвивати пізнавальний інтерес до геометрії;  вміння використовувати власний досвід;  вміння організовувати навчальну працю;  формувати логічне, абстрактне, системне мислення. Виховна:  Сприяти підтримці на високому рівні загальної працездатності до навчання;  виховувати волю і наполегливість в учнів для досягнення кінцевих результатів;  виховувати спостережливість, кмітливість.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

«2+2»«Плюс»«Добуток»

Номер слайду 3

Головуючий (спікер):зачитує завдання групи;організовує порядок виконання;пропонує учасникам групи висловитись по черзі;заохочує групу до роботи;підбиває підсумки роботи;за згодою групи визначає доповідача.

Номер слайду 4

Секретар:веде коротко і розбірливо записи результатів роботи своєї групи;як член групи має бути готовим висловити думку групи при підбитті підсумків або допомогти доповідачеві.

Номер слайду 5

Посередник:стежить за часом;заохочує групу до роботи. Доповідач:чітко висловлює думку, до якої дійшла група;доповідає про результати роботи групи.

Номер слайду 6

Кросвордстпоронарямоктуникрінобедренийвбісектрисаламанапромінь

Номер слайду 7

(21 жовтня 1833 – 10 грудня 1896), шведський хімік, винахідник, підприємиць, благодійник. Альфред Бернард Нобель

Номер слайду 8

Дванадцяте грудня. Класна робота

Номер слайду 9

Тема уроку: Розв’язування вправ і задач. Трикутники. Прямокутник. Квадрат

Номер слайду 10

Знайти периметр трикутника:а) рівностороннього;б) рівнобедреного тупокутного;в) різностороннього прямокутного.5 см5 см5 см5 см12 см13 см20 см18 см18 см9 см7 см9 см8 см 4 мм6 см6 см

Номер слайду 11

Р = 15 см. Р = 30 см. Р = 56 см

Номер слайду 12

Вид трикутника за кутами:а) 𝟑𝟎°;𝟔𝟎°;𝟗𝟎°. б) 𝟏𝟐𝟎°;𝟒𝟎°;𝟐𝟎°. в) 𝟏𝟒𝟎°;𝟏𝟎𝟎°;𝟒𝟎°. г) 𝟒𝟎°;𝟔𝟎°;𝟖𝟎°. д) 𝟖𝟎°;𝟕𝟎°;𝟔𝟎°. е) 𝟑𝟎°;𝟔𝟎°;𝟓𝟎°.  

Номер слайду 13

а) 𝟑𝟎°;𝟔𝟎°;𝟗𝟎°. Прямокутнийб) 𝟏𝟐𝟎°;𝟒𝟎°;𝟐𝟎°. Тупокутнийв) 𝟏𝟒𝟎°;𝟏𝟎𝟎°;𝟒𝟎°. Не існуєг) 𝟒𝟎°;𝟔𝟎°;𝟖𝟎°. Гострокутнийд) 𝟖𝟎°;𝟕𝟎°;𝟔𝟎°. Не існуєе) 𝟑𝟎°;𝟔𝟎°;𝟓𝟎°. Не існує 

Номер слайду 14

Чи можливо з дроту, довжина якого 20 см, зробити трикутник зі стороною 12 см?

Номер слайду 15

Задача. Дитячий майданчик має форму прямокутника, сусідні сторони якого дорівнюють 64 м і 36 м. Навколо дитячого майданчику встановлено огорожу. Сільська рада вирішила посадити дерева на відстані 2 м від огорожі. Відстань між деревами – 3 м. Яку суму заплатить сільська рада за дерева, якщо вартість одного дерева 80 гривень? прав і задач.

Номер слайду 16

2 м3 м2 м3 м

Номер слайду 17

Номер слайду 18

132 гривні2200 грам1400 грам70 гривень4200 грам252 гривні

Номер слайду 19

Домашнє завдання Славетна Ольга Павлівна задумала засіяти квітами клумби у вигляді квадрата, але довжину сторони не може визначити. Однак їй відомо, що периметр прямокутника одна сторона якого 10 м, а інша на 4 м довша, має такий самий периметр, що й квадрат. Знайдіть довжину сторони квадратної клумби.

Номер слайду 20

Рефлексія. Я добре навчився …Було важко… Сьогодні я дізнався…У мене вийшло…Тепер я можу…

Номер слайду 21

«Сходинки знань»  Д 10 11 12  7 8 9самостійно виконую всі завдання  4 5 6знаю правиланадаю допомогу іншим1 2 3знаю правилазастосовую до розв’язування задач багато помилокприпускаюсь помилоку складних завданнях припускаюсь помилок потребую допомогипотребую допомогинамагаюся самостійно впоратись 

Номер слайду 22

pptx
Додано
7 січня 2020
Переглядів
3214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку