Цілі уроку: Навчальна. сформувати в учениць знання про механізми і машини та їх призначення; ознайомити з механізмами для передавання і перетворення руху; ознайомити з будовою побутової швейної машини; сформувати поняття про види з’єднань деталей;Розвивальна. розвивати технологічну компетентність; виховувати свідоме дотримання правил безпеки праці та санітарно-гігієнічних вимог; Виховна. виховувати культуру праці. Цілі уроку
1. ПЕРЕД РОБОТОЮ: 1.1. Правильно одягай спецодяг (підбирай волосся під косинку; заправляй кінці косинки; застібай манжети рукавів). 1.2. Перевіряй перед шиттям, чи не залишились шпильки у виробі. 2. ПІД ЧАС РОБОТИ: 2.1. Будь уважним: забороняється вести відволікаючі від роботи розмови. 2.2. Остерігайся рухомих частин машини (слідкуй за положенням рук, не підкладай їх близько до рухомої голки; не нахиляйся близько до ниткопрнгягача) 2.3. Слідкуй, щоб на платформі машини не було металевих предметів (ножиць, різців, наперстів). 3. ПО ЗАКІНЧЕННІ РОБОТИ: 3.1. Відриваючи нитки машинної строчки, користуйся ниткообрізувачем на голководі. 4. ПІД ЧАС ЧИСТКИ ТА ЗМАЩУВАННЯ МАШИН: 4.1. Обережно знімай пластинки за допомогою викрутки. 4.2. Обережно відхиляй машину для оголення деталей, розташованих під платформою машини. 4.3. Відкривай верхню кришку машини при відключеному електроосвітленні тількидля змащування деталей. 5. ПРИ УСУНЕННІ НЕПОЛАДОК: 5.1. Обережно замінюй затуплені або поламані голки. 5.2. Обережно працюй з викруткою. Джерело: osvitacv.com
Основне призначення машин – це повна або часткова заміна ручної праці з метою підвищення її продуктивності. Машини поділяють на ручні, напівавтоматичні та автоматичні. Залежно від виконуваної роботи машини поділяють на енергетичні, робочі, інформаційні Кожна машина складається з деталей і механізмів, з’єднаних між собою. Види з’єднань: рухомі й нерухомі, рознімні й не рознімні