Презентація на тему "Унікальний урок інформатики"

Про матеріал
Місце в навчальній програмі: 5 клас (Інформатика для учнів 5-9 класів, які вивчали інформатику у 2-4 класах).
Перегляд файлу
Унікальний урок інформатики
Структура. Організаційний етап. Відтворення і коригування необхідних знань. Мотивація навчальної діяльностіПредставлення теми та очікуваних навчальних результатів. Надання необхідної інформаціїІнтерактивна вправа – центральна частина заняття. Підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку.
Обладнання:6 роботів Robomaster EP;6 ноутбуків / телефонів з необхідним ПЗ.
Організаційний етап. Привіт! Я - Лео, і сьогодні допомагатиму тобі навчитися самостійно керувати роботом і навіть написати декілька програм!
2. Відтворення і коригування необхідних знань— Що таке алгоритм?— Хто або що може бути виконавцем алгоритму?— Які ви знаєте форми подання алгоритму?— Яка форма подання алгоритму є найзручнішою? Чому?— Чи можна уявити життя без виконання алгоритмів?
3. Мотивація. Як гадаєте, що можуть робити такі роботи?
Тема: лінійні алгоритми. Очікувані результати: на цьому уроці учні дізнаються про функції та можливості програмування робота Robomaster EP, а також навчаться складати лінійні алгоритми для розв’язування поставленої задачі; записувати та запускати на виконання алгоритми в середовищі виконання алгоритмів. Після цього уроку учні зможуть назвати можливості програмування робота, а також деякі правила безпеки, продемонструвати вміння управління роботом.4. Тема та очікувані навчальні результати
Повертаємося до питання: то що може робити робот?1. Їздити5. Надання необхідної інформації
5. Надання необхідної інформації
2. Світитися: LED підсвітка шассі (колес);LED підсвітка стабілізатора.
3. Стріляти (кульками Orbeez та інфрачервоними променями, які дуже добре видно в темноті). Вони на відміну від кульок можуть бути шкідливими, якщо світити лазером в обличчя / на очі, оскільки вони погано впливають на зір.
Orbeez – матеріал, здатний увібрати багато води, перетворюючись на гель. Збільшуються вони при цьому приблизно в 100 разів і абсолютно нешкідливі. Цікаво знати!rrrrr
При стрільбі стріляйте лише в робота або в ноги і не цільтесь в обличчя!
Батли між декількома роботами
4. Робити фото.5. Знімати відео.6. Відтворювати звуки, зокрема музику.
7. Розпізнавати людину або робота і самостійно їхати за ним (режим
8. Розпізнавати числа та букви на табличках, що розміщені у випадковому порядку.
9. Розпізнавати лінію на поверхні (траекторії на підлозі) і їздити по ній.
Цей робот, як і будь-який інший, можна програмувати.
Якщо команди приєднуються одна до одної за допомогою пазлів послідовно, то така програма буде реалізовувати лінійний алгоритм.5. Надання необхідної інформаціїРозглянемо, наприклад, проект Кулька, у якому кожна команда виконується послідовно один раз без жодних умов. У програмі використано команди, які змінюють вигляд виконавця. За допомогою команди Змінити ефект можна не тільки змінювати колір об’єкта, а й надавати об’єкту ефекту здуття, обертання тощо.
Фізкультхвилинка. Я люблю зиму. Ти любиш зиму?Любіть зиму. Діти, читайте цікаві і потрібні книжки!Діти читали цікаві книжки. Чи читали діти цікаві книжки?Розповідні – поворот голови праворуч. Окличні – нахил голови ліворуч. Питальні – поворот голови ліворуч. Спонукальні – нахил голови праворуч
6. Інтерактивні вправи: підготовка. Перед тим, як увімкнути акумулятор робота, вам слід знати, що НЕ слід робити з ним, аби не пошкодити пристрій. Не допускайте контакту акумулятора з рідиною. Не опускайте акумулятор у воду. Забороняється кидати або вдаряти акумулятор. Не використовуйте акумулятор, якщо він упав або отримав сильний удар. Для утилізації акумулятора використовуйте лише спеціальні контейнери для вторинної переробки електроніки після повного розряду. Не викидайте акумулятор у контейнери для звичайних побутових відходів.rrrrr
6. Інтерактивні вправи: підготовка. Увімкнімо наших роботів!Заходимо у додаток Robo. Master. Відкриваємо кришку на задній панелі робота, як показано на схемі. Натискаємо на кнопку увімкнення акумулятора і тримаємо 1-2 секунди. Чекаємо поки робот відцентрує стабілізатор і буде готовим до підключенняrrrrr
А тепер підключимо робот до телефона!У верхньому куті натискаємо Connect.6. Інтерактивні вправи: підготовка
6. Інтерактивні вправи: підготовка. Обираємо спосіб підключення.
6. Інтерактивні вправи: підготовка. Зайти в режим керування роботом під назвою
Ваш екран має виглядати приблизно так:
Послідовність дій:1. Доїхати майже до кінця класу2. Зробити так, щоб робот описав коло3. Вистрілити з бластера декілька разів (лазер) 4. Повернутися назад5. Передати естафету. Вправа 1. «Естафета»Перед виконанням поділіться на команди!rrrrr
Мета вправи: здобути базові знання та вміння керування роботом. Правила: їхати по своїй траекторії (лінії), при розвороті бути уважним, аби не зачепити сусідніх роботів. Вправа 1. «Естафета»
Молодці, ви впорались!rrrrr
Поставити роботи на стартову позицію; вийти з режиму "DIY Programming" -> "+ New". Вправа 2. Підготовка" title="Поставити роботи на стартову позицію; вийти з режиму "Solo" та перейти в режим "LAB" -> "DIY Programming" -> "+ New". Вправа 2. Підготовка">
Вбудований блок «Start». Всі команди, що знаходяться всередині блоку, почнуть виконуватися одразу після запуску програми. Вправа 2. Підготовка. Команда, яка робота відтворює звук затвора під час фотографування (фотографії з’являться в альбомі).
Команда для встановлення відстані, на яку шасі буде переміщуватися в заданому напрямку. Вправа 2. Підготовка. Команда для встановлення кольорів та ефектів стабілізатора. Яку відстань проїде наш робот за 4 секунди, якщо його швидкість 2 м/с??2 * 4 = 8 (м)s = v * tt = 4 сv = 2 м/сs - ?
Послідовність дій: Написати такий код, аби робот проїхав 0,5 метра вперед, підсвітив LED стабілізатора червоним кольором і зробив фото. Протестувати роботу коду. Продемонструвати результати роботи програми. Вправа 2. «Посміхніться, вас фотографують!)»
Молодці, ви впорались!
Що вам сподобалося?Які були труднощі впродовж уроку?Що ви хотіли б дізнатися на наступному занятті?7. Обговорення
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Унікальний урок інформатики

Номер слайду 2

Структура. Організаційний етап. Відтворення і коригування необхідних знань. Мотивація навчальної діяльностіПредставлення теми та очікуваних навчальних результатів. Надання необхідної інформаціїІнтерактивна вправа – центральна частина заняття. Підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку.

Номер слайду 3

Обладнання:6 роботів Robomaster EP;6 ноутбуків / телефонів з необхідним ПЗ.

Номер слайду 4

Організаційний етап. Привіт! Я - Лео, і сьогодні допомагатиму тобі навчитися самостійно керувати роботом і навіть написати декілька програм!

Номер слайду 5

2. Відтворення і коригування необхідних знань— Що таке алгоритм?— Хто або що може бути виконавцем алгоритму?— Які ви знаєте форми подання алгоритму?— Яка форма подання алгоритму є найзручнішою? Чому?— Чи можна уявити життя без виконання алгоритмів?

Номер слайду 6

3. Мотивація. Як гадаєте, що можуть робити такі роботи?

Номер слайду 7

Тема: лінійні алгоритми. Очікувані результати: на цьому уроці учні дізнаються про функції та можливості програмування робота Robomaster EP, а також навчаться складати лінійні алгоритми для розв’язування поставленої задачі; записувати та запускати на виконання алгоритми в середовищі виконання алгоритмів. Після цього уроку учні зможуть назвати можливості програмування робота, а також деякі правила безпеки, продемонструвати вміння управління роботом.4. Тема та очікувані навчальні результати

Номер слайду 8

Повертаємося до питання: то що може робити робот?1. Їздити5. Надання необхідної інформації

Номер слайду 9

5. Надання необхідної інформації

Номер слайду 10

2. Світитися: LED підсвітка шассі (колес);LED підсвітка стабілізатора.

Номер слайду 11

3. Стріляти (кульками Orbeez та інфрачервоними променями, які дуже добре видно в темноті). Вони на відміну від кульок можуть бути шкідливими, якщо світити лазером в обличчя / на очі, оскільки вони погано впливають на зір.

Номер слайду 12

Orbeez – матеріал, здатний увібрати багато води, перетворюючись на гель. Збільшуються вони при цьому приблизно в 100 разів і абсолютно нешкідливі. Цікаво знати!rrrrr

Номер слайду 13

При стрільбі стріляйте лише в робота або в ноги і не цільтесь в обличчя!

Номер слайду 14

Батли між декількома роботами

Номер слайду 15

4. Робити фото.5. Знімати відео.6. Відтворювати звуки, зокрема музику.

Номер слайду 16

7. Розпізнавати людину або робота і самостійно їхати за ним (режим "слідування").

Номер слайду 17

8. Розпізнавати числа та букви на табличках, що розміщені у випадковому порядку.

Номер слайду 18

9. Розпізнавати лінію на поверхні (траекторії на підлозі) і їздити по ній.

Номер слайду 19

Цей робот, як і будь-який інший, можна програмувати.

Номер слайду 20

Якщо команди приєднуються одна до одної за допомогою пазлів послідовно, то така програма буде реалізовувати лінійний алгоритм.5. Надання необхідної інформаціїРозглянемо, наприклад, проект Кулька, у якому кожна команда виконується послідовно один раз без жодних умов. У програмі використано команди, які змінюють вигляд виконавця. За допомогою команди Змінити ефект можна не тільки змінювати колір об’єкта, а й надавати об’єкту ефекту здуття, обертання тощо.

Номер слайду 21

Фізкультхвилинка. Я люблю зиму. Ти любиш зиму?Любіть зиму. Діти, читайте цікаві і потрібні книжки!Діти читали цікаві книжки. Чи читали діти цікаві книжки?Розповідні – поворот голови праворуч. Окличні – нахил голови ліворуч. Питальні – поворот голови ліворуч. Спонукальні – нахил голови праворуч

Номер слайду 22

6. Інтерактивні вправи: підготовка. Перед тим, як увімкнути акумулятор робота, вам слід знати, що НЕ слід робити з ним, аби не пошкодити пристрій. Не допускайте контакту акумулятора з рідиною. Не опускайте акумулятор у воду. Забороняється кидати або вдаряти акумулятор. Не використовуйте акумулятор, якщо він упав або отримав сильний удар. Для утилізації акумулятора використовуйте лише спеціальні контейнери для вторинної переробки електроніки після повного розряду. Не викидайте акумулятор у контейнери для звичайних побутових відходів.rrrrr

Номер слайду 23

6. Інтерактивні вправи: підготовка. Увімкнімо наших роботів!Заходимо у додаток Robo. Master. Відкриваємо кришку на задній панелі робота, як показано на схемі. Натискаємо на кнопку увімкнення акумулятора і тримаємо 1-2 секунди. Чекаємо поки робот відцентрує стабілізатор і буде готовим до підключенняrrrrr

Номер слайду 24

А тепер підключимо робот до телефона!У верхньому куті натискаємо Connect.6. Інтерактивні вправи: підготовка

Номер слайду 25

6. Інтерактивні вправи: підготовка. Обираємо спосіб підключення.

Номер слайду 26

6. Інтерактивні вправи: підготовка. Зайти в режим керування роботом під назвою "Solo" - режим керування роботом у реальному часі. Змагання. Режим одиночної гри. Середовище програмування

Номер слайду 27

Ваш екран має виглядати приблизно так:

Номер слайду 28

Послідовність дій:1. Доїхати майже до кінця класу2. Зробити так, щоб робот описав коло3. Вистрілити з бластера декілька разів (лазер) 4. Повернутися назад5. Передати естафету. Вправа 1. «Естафета»Перед виконанням поділіться на команди!rrrrr

Номер слайду 29

Мета вправи: здобути базові знання та вміння керування роботом. Правила: їхати по своїй траекторії (лінії), при розвороті бути уважним, аби не зачепити сусідніх роботів. Вправа 1. «Естафета»

Номер слайду 30

Молодці, ви впорались!rrrrr

Номер слайду 31

Поставити роботи на стартову позицію; вийти з режиму "Solo" та перейти в режим "LAB" -> "DIY Programming" -> "+ New". Вправа 2. Підготовка

Номер слайду 32

Вбудований блок «Start». Всі команди, що знаходяться всередині блоку, почнуть виконуватися одразу після запуску програми. Вправа 2. Підготовка. Команда, яка робота відтворює звук затвора під час фотографування (фотографії з’являться в альбомі).

Номер слайду 33

Команда для встановлення відстані, на яку шасі буде переміщуватися в заданому напрямку. Вправа 2. Підготовка. Команда для встановлення кольорів та ефектів стабілізатора. Яку відстань проїде наш робот за 4 секунди, якщо його швидкість 2 м/с??2 * 4 = 8 (м)s = v * tt = 4 сv = 2 м/сs - ?

Номер слайду 34

Послідовність дій: Написати такий код, аби робот проїхав 0,5 метра вперед, підсвітив LED стабілізатора червоним кольором і зробив фото. Протестувати роботу коду. Продемонструвати результати роботи програми. Вправа 2. «Посміхніться, вас фотографують!)»

Номер слайду 35

Молодці, ви впорались!

Номер слайду 36

Що вам сподобалося?Які були труднощі впродовж уроку?Що ви хотіли б дізнатися на наступному занятті?7. Обговорення

pptx
Додано
29 грудня 2021
Переглядів
508
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку