Презентація на тему "Звичайні дроби"

Про матеріал
Розробка уроку з математики з презентацією для 5 класу, мета якої ввести поняття звичайного дробу; формувати поняття про звичайні дроби.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала Гошовська Юлія Мирославівна. Тема уроку: Звичайні дроби. Математика 5 клас

Номер слайду 2

Мета уроку: Дидактична: ввести поняття звичайного дробу, навчити учнів читати й записувати звичайні дроби; формувати поняття про звичайні дроби; організувати діяльність учнів по вивченню понять: звичайний дріб, чисельник та знаменник дробу; Розвивальна: розвивати інтерес до пізнавальної діяльності, формувати позитивний мотив навчання, логічне і просторове мислення, візуальне і тактильне сприймання; Виховна: виховувати навички застосовування знання на практиці, формувати відповідальність до отриманого завдання; корегувати мову, дрібну моторику рук, постави; виховувати інтерес до математики.

Номер слайду 3

Хід уроку:І. Організаційний момент. Перевірка домашнього завдання. Організація класу. Добрий день! Я рада вас вітати на уроці! Сьогодні ми дізнаємось про такі цікаві числа в математиці як дроби. Для початку зробимо перевірку домашнього завдання. Якщо ви виконали домашнє завдання, то сьогодні на уроці ви будете почувати себе впевнено і будете готові до сприйняття нового матеріалу.*аналіз домашнього завдання*

Номер слайду 4

ІІ. Актуалізація опорних знань. Перед тим як ми познайомимося з новими для нас числами, давайте згадаймо перш за все: Які числа називають натуральними? Чи існує найбільше натуральне число? Чи існує найменше натуральне число? Що ми можемо сказати про число «нуль»?Натуральні числа – це числа, якими користуються при лічбі: 1, 2, 3, 4, 5…Ні, не існуєТак, найменшим натуральним числом є 1 Число 0 не є натуральним числом.

Номер слайду 5

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів, постановка і задача уроку. Ви вже, знаєте, що крім натуральних чисел і нуля, існують й інші числа – дробові. Дробові числа з`являються, коли один предмет (яблуко, торт, листок) необхідно поділити на декілька рівних частин. В житті ви часто зустрічаєтесь з такими фразами: півхліба, чверть години, третина доби. Це приклади дробових чисел. Всі ви їли апельсин. А з чого він складається? (із дольок) Долі – це рівні частини, на які ділиться предмет. Ми будемо знайомитись з дробовими числами, дізнаємось, що таке дріб, як називаються числа в записі дробу, навчимося застосовувати їх на практиці. Отже, записуємо дату і тему сьогоднішнього уроку «Звичайні дроби»

Номер слайду 6

Дріб від слова «дробити», «ділити»12 12 Дріб або Дробове число 12 Чисельник — скільки частин від цілого узято. Знаменник показує, на скільки частин поділено ціле. Риска дробуІV. Вивчення нового матеріалу.

Номер слайду 7

Пропоную зіграти в таку цікаву гру: Натисни на стрілку і прочитай дріб, назви чисельник, знаменник дробу та поясни, що вони означають.r

Номер слайду 8

Завдання 1. У році 365 днів. У лютому – 28 днів, а у липні 31 день. Яку частину року складає лютий, а яку – липень?2836531365

Номер слайду 9

𝟏𝟑 𝟏𝟒 𝟐𝟒 𝟑𝟖 𝟏𝟖 𝟑𝟔 Завдання 2. Яку частину заштриховано?

Номер слайду 10

Рухаємося далі. Правильні і неправильні дроби. Завдання 3. а) Запишіть дробом, яка частина фігури зображена на рисунку? Чому дорівнюють дроби? 55=1 33 ; 77 ; 124124  Якщо чисельник дробу дорівнює знаменнику, то такий дріб дорівнює одиниці. Дріб у якого чисельник більше або дорівнює знаменнику називається неправильним дробом.

Номер слайду 11

А зараз, пропоную виконати цікаві завдання за посиланням, щоб потренуватися більше :https://learningapps.org/6196556

Номер слайду 12

Порівняння дробів1) Порівняємо два дробів з однаковими знаменниками. 2 частини з'їла Маша,а  1  частину вона віддала Шарику. Дві частини — 𝟐𝟖  піци, а одна частина —   𝟏𝟖   піци. Оскільки 1 частина меньше, ніж 2 такі частини, тоді  𝟏𝟖  < 𝟐 𝟖  2 частини з'їла Маша,а  1  частину вона віддала Шарику. З двох дробів з однаковими знаменниками менший той, у якого менший чисельник, більший той, у якого більший чисельник. Розглянемо випадок:піцу розрізали на 8 рівних частин.rrrrrrrrrr

Номер слайду 13

Порівняння дробів2) Розглянемо випадок порівняння звичайних дробів з однаковими чисельниками.𝟑𝟏𝟎 𝟑𝟔 𝟑𝟏𝟎 𝟑𝟔 <  З двох дробів з однаковими чисельниками менше той, у якого знаменник більше, і більше той, у якого знаменник менше.

Номер слайду 14

Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками{3 C2 FFA5 D-87 B4-456 A-9821-1 D502468 CF0 F}а13328212527441417b932347274428123a+b821252217a-b2247561232232432254728475444112123082125841238176170

Номер слайду 15

Пропоную розв’язати кросворд для закріплення знань за посиланням:https://wordwall.net/ru/resource/32308035 V. Закріплення вивченого матеріалу, підведення підсумків

Номер слайду 16

А тепер зробимо підсумок нашого року і дамо відповідь на такі питання нашої теми: Про що ми дізналися на уроці?Для мене новим стало …Мені цікаво було …Несподіванкою на уроці для мене стало …Мені сподобалося …Мені не сподобалося те, що …Мені було важко…VI. Підсумок уроку.

Номер слайду 17

VIІ. Домашнє завдання:вивчити основні поняття теми сьогоднішнього уроку,виконати завдання в Classroom, підготуватися до тестування.

pptx
Додано
12 травня 2022
Переглядів
1949
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку