- любов до Батьківщини, віра у її майбутнє; любов, повага, доброзичливе ставлення до народу; - любов до родини, отчого дому; любов до рідної мови, та усвідомлення, мова є духовним багатством народу; - поважне ставлення до історії та культури власного народу; готовність до праці на користь рідної землі; дотримання та пропаганда здорового способу життя; - любов до природи, турбота про збереження її багатств. Вивчення досягнень педагогічної практики дало змогу дійти висновку, що патріотизм це:
Втілюючи в життя метод проектів, можна розв’язати такі практичні завдання: не лише передати учням певну суму знань, а навчити здобувати ці знання самостійно; - сприяти учневі у здобутті комунікативних навичок; - розширити коло спілкування дітей; - прищепити учням уміння користуватись дослідницькими прийомами.
Результативність усієї роботи повинна сприяти тому, щоб у дітей: - виникла зацікавленість у дослідженні історії рідного краю народних традицій, бажання їх берегти; пошукова активність трансформувалась у допитливість; - розвинулися здібності до генерування оригінальних ідей; - з’явилось відчуття особистої значущості від залучення до різних видів роботи.