Презентація "Народні ігри для дітей молодшого віку"

Про матеріал
Сучасні діти мало рухаються.полюбляють дивитися телевізор,або багато часу проводять у інтернеті .Ми в дитсадку багато уваги приділяємо ознайомленню дітей з народними іграми,традиціями українськог народу. Презентація створена для педагогів,батьків і може використовуватися не тіьки в дитсадку,але й під час проведення родинних свят,відпочинку на природі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мета: удосконалювати навички ходьби по колу. Виховувати увагу та орієнтуватися в просторі. Хід гри. Діти беруться за руки і стають у коло. Вибирають Подоляночку. Діти, співаючи, йдуть по колу, а Подоляночка в середині кола зображує все те, про що співається у пісні:  Вихователь разом з дітьми: (Діти йдуть по колу) Десь тут була подоляночка, Десь тут була молодесенька (Діти зупиняються) Тут вона впала До землі припала Сім літ не вмивалась, бо води не мала. (піднімають з ’єднані руки) Ой устань, устань, Подоляночка, Умий личко, як ту скляночку, Та візьмись у боки, покажи нам скоки Підскочи до краю, бери ту що скраю. «Подоляночка » біжить до якої- небудь дівчинки в колі (обирає її замість себе), бере її за обидві руки і крутиться з нею. Так «Подоляночкою» стає інша дитина, гра триває. Подоляночка1

Номер слайду 2

Українські народні ігри

Номер слайду 3

Мета: вчити дітей діяти за змістом віршованого тексту, вчити дітей бігати в різних напрямках, імітуючи «жучка», укріплювати вестибулярний апарат дитини засобом кружляння навколо себе, закріплювати вміння присідати. Хід гри. На мелодію української пісні «По дорозі жук»: Ось летять, летять жучки,Крильцями тріпочуть (діти бігають, тріпаючи кистями рук)Покружляли, покружляли,Танцювати хочуть. (діти кружляють)По дорозі жук, жук,По дорозі чорний,Подивіться ви на нього,Який він моторний. (виконують пружинку)По дорозі пробіжить І на спину ляже,Догори підніме лапки,Танець Нам покаже. (діти падають на спину і тріпають ніжками)По доріжці жук, жук,По доріжці чорний,Упіймаю я жука (вихователь робить вигляд, що ловить жучків), хоч він і моторний (діти розбігаються)Жучки2

Номер слайду 4

Мета: вчити дітей бігати по колу, орієнтуватися у просторі. Виховувати дружні стосунки, уважність. Хід гри: діти сидять на стільчиках, розставлених півколом. Вихователь сидить обличчям до дітей. В однієї дитини в руках дзвіночок. Вихователь промовляє, а дитина імітує рухи: Вихователь: Із дзвіночком я біжу,усіх діток веселю,Я дзвіночок тьоті дам і на місце сяду сам. На ці слова дитина з дзвіночком оббігає ззовні дітей, які сидять півколом, віддає дзвіночок вихователю і сідає на своє місце. Потім вихователь віддає дзвіночок другій дитині, гра триває. Вказівки до гри: якщо дитина не встигла оббігти півколо, поки звучить текст, вихователь двічі повторює перші два рядки: Я дзвіночок Олі дам і на місце сяду сам. Пізніше діти передають дзвіночок один одному, а вихователь називає у вірші ім'я дитини, якій має бути переданий дзвіночок. Дзвіночок4

Номер слайду 5

Мета: вчити дітей бігати в різних напрямках. Виховувати увагу, спритність, вміння діяти за сигналом. Хід гри. Лічилкою обирають півника. Всі інші діти стоять за лінією. Вихователь: Півник зранку вже не спить Дуже голосно кричить: В цей час «півник» ходить по майданчику і голосно кукурікає Ку-ку-рі-ку! - 2р. Діти разом з вихователем відповідають: Півник, півник, Золотий гребінчик. Чому рано так встаєш Дітям спати не даєш. Після цих слів півник починає ловити дітей, які бігають по майданчику. Правила гри: коли «півник» піймав більшість дітей гра припиняється і обирається новий півник. Пійманим вважаєть- ся той, кого «півник» торкнувся. Вказівки до гри: вихователь стежить щоб діти не бігли раніше, ніж закінчиться діалог. Півник3

Номер слайду 6

Мета: вчити дітей виконувати рухи згідно зі словами; закріплювати вміння імітувати повадки тварин, бігати урозтіч та присідати. Виховувати уважність. Хід гри: діти- зайчики сидять на стільчиках. Осторонь від них - «лисичка». Вихователь: Сірі зайчики сидять, довгі вушка в них стирчать. Ось такі вушка,, малі сірі вушка. Діти слухають і, приклавши долоні до вушок, показують, які довгі вушка у зайчиків. Вихователь співає, або промовляє слова: Бігають зайчата, гарні стрибунята. Ось такі зайчата, гарні стрибунята!"Зайчики" вільно бігають по кімнаті. Під кінець куплета присідають. Вихователь: В лісі лис ганяє, стрибунят шукає. Ой біжіть, зайчата, гарні стрибунята І "Зайчики" тікають, "лисичка" біжить за ними. Лисичка та зайчики5

Номер слайду 7

Мета: удосконалювати вміння підлізати під шнур; розвивати увагу. У цю гру діти люблять грати найбільше - напровесні, коли вперше випускають квочку з курчатами на двір. Хід гри: Вихователь зображує «квочку», діти — «курчат». Забивають в землю кілочок, прив'язують мотузок, до кілочка; по вибору хтось із дітей стає за квочку і, взявшись за кінець мотузка, під приспів: Ходить квочка коло кілочка,Водить діток,Дрібних квіток. Діти - квіти: "Квок'', -ходить кружка. Після слів: "Діти-квіти: "Квок" - усі розбігаються хто куди, а квочка, квокчучи, ловить їх та збирає докупи. Курчата6

Номер слайду 8

Мета: вчити дітей виконувати рухи згідно зі словами, діяти за сигналом; орієнтуватися в просторі; закріплювати вміння імітувати повадки тварини, стрибати на двох ногах, бігати до визначеного об'єкта, розвивати спритність. Хід гри: у кімнаті або на ділянці виділяється галявинка. Вихователь: Ходить котик по кімнаті,в нього тапочки на ваті. Позіхав байдуже, спати хоче дуже. Скочив котик на подушку, водить лапкою по вушку, Вигинає спинку, лапки на годинку,А тим часом миші сходу по кімнаті роблять шкоду: Брязкальцями брязкають, киці спати не дають. Як підскочив кіт у гору, повтікали миші в нору Та сюди, та туди, повтікали від біди. Вказівки до проведення: найкраще гру проводити в природних умовах, коли діти падають у справжню траву або сніг. Котик7

Номер слайду 9

Мета: вчити дітей діяти за сигналом, привчати їх орієнтуватися в просторі, вчити дітей стрибати на двох ногах, бігати до визначеного об'єкта, розвивати спритність. Хід гри: у кімнаті або на ділянці виділяється галявинка. На слова вихователя:«На полянці в лісі зайчики збирались» - діти ідуть на галявинку. Вихователь виразно промовляє, а діти імітують рухи: Зайчику, пострибай, веселіше пострибай, лапками помахай, на травичку (сніжок) впади, відпочинь і полежи. Відпочив?Тепер стрибни, й до ялиночки біжи і назад мерщій скачи. Зайці на галавинці8

Номер слайду 10

Мета: удосконалювати навички ходьби по колу; виховувати увагу, пам'ять; учити виконувати рухи під музику. Хід гри. Діти стоять у колі, тримаючись за руки. «Качечка з каченятами» — за колом. Вихователь співає: Лу-ду-ду-ду, дудочка, Лу-ду-ду-ду-ду!Ой заграла дудочка У нашому саду. Діти йдуть в один бік, а «качечка з каченятами» — у протилежний. Вихователь: Аж пливе білесенька. Качка по воді. Хто це так гарнесенько Грає на дуді?Діти зупиняються. Двос з них утворюють «ворота». «Качечка з каченятами» входять у коло, «пливуть» одне за одним, удаючи наче загрібають лапками воду. Діти грають у дудочку (у кудачки).«Качка з каченятами» продовжують плавати. Вихователь: Стала з каченятами. Качка танцювати,Крильцями і лапками Воду колихати. Качка з каченятами9

Номер слайду 11

Літи в колі повільно виконують махи зчепленими руками, зображаючи коливання води. «Каченята» танцюють, кружляють то в один, то в протилежний бік, повільно розмахуючи руками («крильцями»). Потім діти знову грають у дудочку: Ду-ду-ду-ду, дудочка,Ду-ду-ду-ду-д]/ /Ой, хороша дудочка У нашому саду. Літи зупиняються, «ворота відчиняються» (діти піднімають руки), «качка з каченятам» виходить із кола на «бережок». Гра повторюється з новою «качкою і каченятами».

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулага лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
24 березня 2020
Переглядів
7251
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку