Презентація "Наступність між початковою та дошкільною освітою як основа життєпізнання дитини"

Про матеріал

Тенденції розвитку дошкільної та початкової освіти в умовах реформування загальної середньої освіти на засадах Концепції Нової української школи мають багато спільного. Зокрема, гуманізм як норма поваги до особистості, доброзичливе, бережне ставлення до дитини без спонукання і насилля; визнання самоцінності кожного вікового періоду та орієнтація на вікові особливості; урахування індивідуальних інтересів, здібностей, темпу розвитку дитини; опора на досягнення попереднього етапу розвитку; створення сприятливих умов для формування і розвитку у дитини пізнавальних, психічних процесів, належної спрямованості на активність у соціумі, конструктивних мотивів поведінки, самосвідомості, позитивної самооцінки, самоповаги та шанобливого ставлення до тих, хто її оточує; забезпечення реалізації можливостей дитини тощо.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

НАСТУПНІСТЬ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ ЯК ОСНОВА ЖИТТЄПІЗНАННЯ ДИТИНИ

Номер слайду 2

«Той капітал знання, який дитина сама придбала ще до школи, є найкращим скарбом, і треба, щоб і в шкільному навчанні вона йшла тим же шляхом власного досвіду і досліду». С.Русова

Номер слайду 3

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (12 січня 2021 року) ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ (21 лютого2018 року) мовленнєва комунікативна логіко – математична та дослідницька предметно-практична та технологічна природничо-екологічна сенсорно-пізнавальна соціально - громадська рухова і здоров’язбережувальна мистецько - творча ігрова особистісно-оцінна. вільне володіння державною мовою спілкування рідною та іноземними мовами математична компетентність компетентності в галузі природничих науках, техніці і технологіях екологічна компетентність інформаційно-комунікативна компетентність громадянські та соціальні та здоров'язбережувальна компетентності культурна компетентність інноваційність підприємливість і фінансова грамотність

Номер слайду 4

БАЗОВІ ЯКОСТІ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА- НАСКРІЗНІ ВМІННЯ УЧНЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ Творчість та ініціативність Критичне мислення Самостійність у прийнятті рішень Співпраця в колективі Керування емоціями Власна думка Допитливість Спостережливість Відповідальність

Номер слайду 5

ПРОВІДНІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ Спілкування Гра Рухова активність Конструювання Засвоєння господарсько-побутових навичок Малювання Аплікація Ліплення Спів, слухання музики Театралізація

Номер слайду 6

ПРОБЛЕМИ НАСТУПНОСТІ Залучення дітей до дошкільної освіти - 70%. Недостатня узгодженість в діях різних підсистем освітньої системи. Не урахування подальших перспектив у здобуванні освіти. Відсутність єдиних програм виховання і навчання. Деякий розрив між кінцевими цілями та вимогами навчання на різних етапах освітнього процесу.

Номер слайду 7

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЄДНОСТІ, ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ТА НАСКРІЗНОЇ УЗГОДЖЕНОСТІ МЕТИ, ЗМІСТУ, МЕТОДІВ, ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ 7

Номер слайду 8

ppt
Додано
29 березня 2023
Переглядів
496
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку