— ЦЕ СУКУПНІСТЬ МЕРЕЖ, ЯКІ ПЕРЕДАЮТЬ ДАНІ МІЖ ПРИСТРОЯМИ, ПІДКЛЮЧЕНИХ ДО НИХ. НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТІНТЕРНЕТВікторія Вишневецька, вчитель інформатики КЗ “Безруківський ліцей”
Номер слайду 2
НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ ПРОЕКТУ: Учні навчаться:підбирати інформацію за допомогою пошукових систем;демонструвати відомості про безпеку в Інтернеті , добираючи відповідні програмні засоби;контролювати діяльність в Інтернеті за допомогою спеціальних програм. В учнів будуть формуватися:розуміння етики роботи з інформацією;навички безпеки в Інтернеті та кібербезпеці;впевнене застосування інформаційно-комунікаційних технологій.
Номер слайду 3
ТЕРМІН ВИКОНАННЯ ПРОЕКТУ: 2 УРОКИ
Номер слайду 4
У процесі виконання проектних завдань потрібно розглянути такі запитання: Чи користуються інтернетом учні?Де ви шукатимете потрібні відомості? Які наслідки макібербулінг та кібергрумінг?Чи повинна відрізнятися поведінка дорослої людини від дитини в Інтернеті?
Номер слайду 5
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ“БРАУЗЕРИ”Провести онлайн-опитування учнів КЗ “Безруківський ліцей”: який браузер використовують при пошуку інформації в Інтернеті, чи розповсюджують особисту інформацію про себе, чи дотримуються правил безпечного користування Інтернетом?Зобразити дані у вигляді Інфографіки за допомогою сервісу canva. Результати роботи приєднати у classroom до завдання домашньої роботи.
Номер слайду 6
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ“НАУКОВЦІ” Текст абзацу. Підібрати інформацію за допомогою Google про загрози які виникають під час роботи в Інтернеті. Зобразити дані у вигляді презентації. Результати роботи приєднати у classroom до завдання домашньої роботи.
Номер слайду 7
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ“СЛУЖБА ПОРЯТУНКУ”Дізнатися куди треба звертатися, якщо стали жертвами кібербулінгу та, що необхідно робити? 2. Створити плакат про протидію від кібербулінгу та кібергрумінгу . 3. Результати роботи приєднати у classroom до завдання домашньої роботи.