Презентація : Навчальний проект “Наш дім - Сонячна система”

Про матеріал
Презентація : Навчальний проект “Наш дім - Сонячна система” буде корисним для вчителів природознавства, які читають предмет у 5-му класі. Мета проекту: узагальнити інформацію про Всесвіт та Сонячну систему;спонукати учнів до дослідницької діяльності; формувати відповідальне ставлення до власної діяльності, при розподілі навантаження під час виконання проекту і його презентації; проявляти ініціативу і творчий підхід при оформленні презентації проекту; здійснювати само- і взаємооцінювання результатів діяльності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навчальний проект “Наш дім - Сонячна система” Черенкова Людмила Іванівна вчитель географії style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 2

Мета проекту: узагальнити інформацію про Всесвіт та Сонячну систему;спонукати учнів до дослідницької діяльності; формувати відповідальне ставлення до власної діяльності, при розподілі навантаження під час виконання проекту і його презентації; проявляти ініціативу і творчий підхід при оформленні презентації проекту; здійснювати само- і взаємооцінювання результатів діяльності. Обладнання: підручник , атлас, додаткова література, інтернет – ресурси, комп'ютер, мультимедійний проектор, таблиця “Сонячна система”, презентація, відеопрезентація «Загадковий Всесвіт», відео з зображеннями галактик, аудіозаписи космічних ритмів, матеріали для роботи : клей, ватман, олівці, фарби, набір кольорових олівців, акварельних фарб, фломастерів різного кольору, декілька аркушів А1, та набір кольорового паперу, аркуші А4, набір пластиліну різного кольору, набір кульок різного розміру і кольору, клей, ножиці, скрепки, скотч.

Номер слайду 3

Навчальні досягнення учнів: Проект передбачає опанування учнями теми «Сонячна система». В процесі роботи над проектом учні отримають знання про планети земної групи, планети-гіганти, малі тіла Сонячної системи, прослідкують етапи розвитку та еволюції Сонячної системи та Галактики. Визначать місце Сонячної системи у всесвіті. Спрогнозують майбутні шляхи розвитку Сонячної системи.style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 4

 Завдання : Об'єднатися в малі групи (бажано: за випадковим збігом, по 5 учнів). Обговорити і прийняти спільне групове рішення щодо того, яким саме способом група буде зображати Сонячну систему. Ознайомитися з критериями оцінювання вдалого проекту для даного виду діяльності, критеріями і ознаками навичок співробітництва. Визначити можливі ролі в групі для виконання проекту, розподілити ролі. Визначити лідера групи. Відібрати необхідні матеріали з запропонованих вчителем. Виконати макет/малюнок Сонячної системи ("живу" рухому модель, мультфільм). Презентувати свій проект іншим учням класу. Проаналізувати: успіхи/досягнення і недоліки виконаного проекту за критеріями, вклад кожного учня в спільну роботу, вміння співпрацювати. Оцінити діяльність учнів при виконанні і презентуванні проекту.style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 5

Опис проблеми:  Як ми можемо уявити і зобразити всю Сонячну систему (щоб краще запам'ятати)?Спробуємо унаочнити (показати/зобразити) Сонячну систему одним з запропонованих способів: намалювати на великому аркуші паперу, зробити статичну модель/макет з різних матеріалів (наприклад, паперу, пластиліну, набору кульок тощо), показати за допомогою рольової гри (рухома модель), уявляючи себе планетами і Сонцем; створити відео ролик за рольовою грою; зробити мальований мультфільм, створити мультфільм з кульок тощо)*Пропоновані види робіт можна змінити за бажанням вчителя, можливостями класу. Час виконання: 1 урок.style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 6

Примітка: Для виконання рольової гри 2 групи можуть об'єднатися при підготовці і проведенні презентування (наприклад, одна група готує планети земної групи, інша - планети-гіганти)Міжпредметні зв”язки: мистецтво, математика, інформатика. Вміння: співробітництва (по-черзі висловлюватися і слухати, розподіляти ролі, робити свій внесок в спільну діяльність, підбадьорювати, спонукати інших, допомагати, надавати конструктивний зворотній зв'язок)презентування (планувати виступ, переконливо презентувати, використовувати позитивну "мову тіла", "контакт очей", міміку, жести )style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 7

Мабуть, немає такого місця на Землі, куди б не ступала нога людини. І лиш незвідані космічні простори манять невідомістю. Наша Земля — лиш піщинка у безмежному Всесвіті. Багато століть людство намагається розгадати вічну загадку небес — хто ми у цій безкраїй блакиті, чи є в нас сусіди, або ж ми самотні в бездонній темряві космосу? Блакитні простори, зелені ліси -Ніде не знайдеш ти такої краси. У космосі є ще багато планет,Немає лишень життя там прикмет. Ти наша домівка, планета Земля,Ти гарна і зблизька, красива здаля. Дивуються інші планети всі щиро:«Яка ж ти, сестричко, блакитно-вродлива!Майбутнє Землі лише в наших руках,Замислившись хоч на хвилину. Планет таких – безліч, та наша – одна,Так будьмо ми з нею єдині!

Номер слайду 8

Ми здійснювали впродовж декількох тижнів цікаву мандрівку планетами Сонячної системи, під час якої багато дізналися про ці далекі і таємничі небесні тіла. Залишилася нам ще одна цікава мандрівка, під час якої підіб’ємо підсумки та узагальнимо все, про що дізналися. Ласкаво прошу на борт зорельота. Тож вмикаємо вперед – і до роботи.style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 9

Гра «ГРА – ВІКТОРИНА»Скільки зірок можна побачити неозброєним оком? (6000)Скільки сузір’їв виділяють на небі? (88)Впродовж року Сонце послідовно проходить через 12 сузір’їв, які називаються …. (зодіакальними)Які ще небесні тіла, крім зірок, ви знаєте?Як називається наша галактика? (Молочний шлях)Як називається наша зоряна система? (Сонячна система)Які тіла входять до складу Сонячної системи?Пригадаймо планети Сонячної системи і їх основні характеристики. До якої групи відносяться планети, зображення яких ви бачите? Назвіть їх. А це які планети?На слайді ви бачите Сонце і 8 планет. Саме так вважали до серпня 2006 року. До планет зараховували ще Плутон. Але з’ясувалося, що за його орбітою рухається ще близько 100 малих небесних тіл. style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 10

Наш дім – Сонячна системаstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 11

Наша адреса – не дім і не вулиця, наша адреса…  А яка у нас адреса? Це ж просто:   Чумацький Шлях, Сонячна система, Земля; а далі: країна, місто, вулиця, дім, квартира. Цікавим виявляється наступне просте запитання:  назвіть об’єкти  Сонячної системи в порядку зменшення їх розмірів (комети з їх велетенськими хвостами до уваги брати не будемо). Перш ніж дати відповідь, проаналізуємо будову нашої рідної Сонячної системи.style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 12

Наша Галактика миліша від усіх, Де безліч зір, планет її складає. Хто скаже? А яка адреса у Землі? Це – Сонячна система, кожен знає. Сонце та сукупність небесних тіл, що обертаються навколо нього, називаються Сонячною системою.style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 13

Планети Сонячної системи Планети земної групи. Планети-гігантиstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Сонцеstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 16

Вигляд Сонця через спецприладstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 17

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Аналема. Якщо фотографуватимемо Сонце, наприклад,  опівдні  протягом року  з одного і тогож місця то отримаємо дивовижну небесну вісімку, яку називають аналемою. Аналема  (ανάλημμα - основа, фундамент, грецьк.) – крива, що з’єднує ряд послідовних положень Сонця, Місяця на небесній сфері  в один і той же час протягом року. Дивовижна форма аналеми Сонця зумовленя тим, що: по-перше, Земля обертається навколо свого світила не по коловій орбіті, а по еліптичній, внаслідок чого швидкість руху планети змінюється (взимку лінійна швидкість руху Землі є більшою ніж влітку) , по-друге існує достатньо великий кут нахилу земної осі до площини екліптики (23°45').style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Сонце займає основну роль у Сонячній системі. Його маса 1,9891 × 1030 кг. Сонце приблизно у 750 разів перевищує масу всіх інших тіл, які існують у системі. Визначною силою для руху всіх тіл Сонячної системи, які обертаються навколо Сонця, є його гравітаційне тяжіння.style.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 20

Сонце – джерело світла і тепла на Землі.

Номер слайду 21

style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Вплив сонячної активності на атмосферу Земліstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 24

Значення Сонця для живої природи

Номер слайду 25

Меркурій – найближча до Сонця планета, свою назву отримала на честь римського бога торгівлі. Це найшвидша планета, яка обертається навколо Сонця за 88 днів, а його доба триває 59 земних днів. Діаметр – Меркурія становить 4900 км Відстань 58 млн км Удень на Меркурії – спека (400 градусів), а уночі – крижаний холод (200 градусів). Поверхня його кам'яниста і пустинна. МЕРКУРІЙppt_xstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 26

Венера - друга від Сонця планета. Має назву богині краси уже 2500 років. Виглядає, як дуже яскрава зірка. Може сяяти сріблястим кольором. На цій планеті дуже спекотно – 470 градусів. День на Венері триває 243 земних дні. Діаметр - Венери становить 12 100км Відстань 108 млн км. При дослідженні виявилось, що вдень і вночі на планеті бушують грози. Атмосфера складається з вуглекислого газу. Ним людина дихати не може. Венера – майбутнє Земліstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 27

Венеру часто називають близнюком Землі, оскільки вона найближча нам за розміром планета Сонячної системи. Вчені визначили, що діаметр Венери дорівнює 12 100 кілометрів, що приблизно на 640 кілометрів менше, ніж у Землі. Хоча її і називають близнюком Землі стан поверхні Венери зовсім інший, ніж у Землі. Вчені вважають, що на поверхні планети дуже жарко і сухо і що води в рідкому вигляді тут немає через занадто високі температури. Стародавні астрономи називали Венеру і Фосфорус і Геперус, помилково вважаючи, що це небесне тіло, видиме ввечері та вранці – це два окремих космічних об’єкта. Планету пізніше перейменували в Венеру в честь римської богині любові і краси. Венера обертається навколо Сонця практично по круглій орбіті, і середня її відстань від сонця змінюється незначно. Щоб зробити оборот навколо сонця, Венері необхідно 225 земних діб або на 140 діб менше, ніж Землі. Обертаючись навколо Сонця швидше, Венера обганяє її кожні 584 земних діб, перетворюючись з «вечірньої зірки» (видимої після заходу), в «ранкову зірку» (видиму перед сходом), а потім – навпаки. Венера – це одна з двох планет, які обертаються навколо своєї осі за годинниковою стрілкою зі сходу на захід. Точно так само веде себе тільки ще одна планета, і це Уран, правда Уран - лежебока, оскільки кут нахилу його осі становить 82 градуси

Номер слайду 28

Найбільш «таємнича» планета style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 29

Земля - третя від Сонця планета. Відстань її до Сонця – 150 млн. км. Сонячний промінь досягає Землі за 500 секунд. Поїзд, який має швидкість 100 км/год, подолав би цю відстань за 170 років. Діаметр – Землі становить 12 800 км Відстань – 150 млн км Нашу планету часто називають блакитною або зеленою, планетою - садом. Має один супутник – Місяць. ЗЕМЛЯstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 30

Походження Землі

Номер слайду 31

Форма, розміри і рух Землі

Номер слайду 32

style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 33

Людина та Місяць20 липня 1969 року космічний корабель «Аполлон-11» після чотириденного польоту (він стартував із Землі 16 липня) здійснив посадку на поверхні Місяця у південно-західному районі Моря Спокою. Тоді в ефірі прозвучала перша знаменита фраза командира корабля Ніла Армстронга: «Гюстон, це база Спокій. Орел сів».21 липня о 2 год 56 хв і 15 с за всесвітнім часом, Н. Армстронг — перший землянин, що ступив на поверхню Місяця, — сказав у прямому ефірі знаменні слова: «Це один маленький крок для людини і величезний стрибок для людства».style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underline

Номер слайду 34

На світлині ліворуч — Земля сходить над місячним обрієм. Н. Армстронг — перший в історії людства, хто ступив на поверхню Місяця (праворуч). Посередині — слід на Місяці від чобота першого землянина. Фото з сайта NASA.

Номер слайду 35

Ніл Армстронг і пілот Едвін Олдрін були на Місяці 21 год 36 хв і 21 с. Після цього місячна кабіна стартувала з поверхні супутника Землі для стиковки з командним модулем, що перебував на орбіті Місяця. У цьому модулі Армстронга й Олдрін чекав пілот Майкл Коллінз. Екіпаж «Аполлон-11» повернувся на Землю 24 липня 1969 р. Відтоді минуло 45 років. В ході виконання космічної програми «Аполлон» на Місяці побували також американські космічні місії: Аполлон -12 (19 листопада 1969 року здійснена друга висадка на Місяць);   Аполлон-14 (місячний модуль з космонавтами приземлився 5 лютого 1971 року);  Аполлон-15 (приземлення відбулось 30 липня 1971 року);  Аполлон-16 (приземлення на супутник Землі відбулось  11 грудня 1972 року); Аполлон-17 (11 грудня 1972 року відбулась остання висадка людей на Місяць).style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Поради тим, хто вирушає на Місяць.1. Якщо на Місяці тобі схотілося трішки пострибати, зважай на те, що ти підстрибнеш у шість разів вище, ніж на Землі, і падати будеш набагато повільніше. А все чому? Тому що сила ваги на Місяці в шість разів менше, ніж на Землі.2. Будеш прогулюватися на Місяці — дивися під ноги. Вся поверхня Місяця засипана каменями, які падають із космосу.3. Не забудь взяти годинники з календарем, інакше зовсім заплутаєшся в днях. На Місяці тривалість одного дня дорівнює двом нашим тижням, а потім на два тижні настає ніч.4. Парасолька тобі не знадобиться: дощів на Місяці не буває. Власне, води там взагалі немає. Немає хмар, немає туманів, немає веселки. Правда, дощі там все-таки бувають — метеоритні, кам’яні.5. Якщо полетиш на Місяць разом із друзями, не забудь, що розмовляти ви зможете тільки за допомогою радіопередавачів. Звуків на Місяці немає, там навіть метеорити падають безшумно. Це через те, що на Місяці немає атмосфери. Поміркуй, як ти будеш дихати. Адже на Місяці немає повітряstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 38

Марс – планета червоного кольору. Поверхня планети містить багато заліза, яке і дає червоний колір. Названа на честь бога війни. Менший розмірами за нашу Землю. Діаметр – Марса становить 6 800 км Відстань – 228 млн км. Має 2 супутники – Фобос (гр. “Страх”) і Деймос (гр. “Жах”). Удень на Марсі 15 градусів тепла, а вночі – до 90 градусів морозу. На Марсі дуже високі гори. Висота марсіанського Олімпу – 27 км. Марс – планета–загадка?style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 39

І знову про Марс… Чим ця планета така цікава? Напевне, вже всім відомо, що на червоній планеті знаходиться найбільша гора  у Сонячній системі – гора Олімп, потухлий вулкан висотою втричі більшою за найвищу гору Землі (≈26 км). Як виявляється, на Марсі знаходиться найбільший каньйон в Сонячній системі. Долини Марінер – велетенські системи каньйонів, названі ім’ям першовідкривача – космічного апарату « Марінер 9», котрий виявив каньйони у 1971-1972 роках. Долини Марінер мають довжину більш як 4 000 км, і ширину до 7 км, а глибина сягає понад 8 000 метрів.  Для порівняння, Великий каньйон в Арізоні (США) має довжину 800 км, ширину 30 км та глибину 1 800 метрів. Розміри каньйона вражають, в час, коли на одному її кінці починає сходити Сонце, на інший насувається темна та холодна ніч. Долини Марінераstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 40

Марс  - четверта планета від Сонця, червона куля земної групи.  Цілком ймовірно, що наше життя зародилось саме там, адже в давні часи, коли Земля була надзвичайно гарячою, на Марсі існували цілком придатні умови для життя. Адже і температура була не надто високою і атмосфера наявна. Тим зрозумілішим стає бажання багатьох землян полетіти саме туди. Хто, коли і як намагався дослідити поближче Марс добре ілюструє наступна картинка.style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 41

Марс – червона планета Сонячної системи, найбільш бажане місце для колонізації людиною. Планета земної групи планет, тому нам там буде найбільш затишно із усіх куточків нашої Сонячної системи, не враховуючи, звичайно, Землю. NASA вже давно розпочало процес детального дослідження планети.    На даній візуалізації можемо бачити місця посадки всіх шести апаратів Американського космічного агентства. Їм вдалось не лише досягнути поверхні Марса, але й вдало примарсуватись:  Viking 1, Viking 2, Pathfinder,  Spirit,  Opportunity,  Phoenix .  NASA .  Місця посадки Марс. Колонізуємо Марс. Польоти на Марс style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typerstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 42

Юпітер – найбільша планета. Названа на честь найголовнішого бога Юпітера. Діаметр становить 143 000 км. Відстань 780 млн км. Складається з різних газів, має 16 супутників. В атмосфері Юпітера постійно бушують урагани. Юпітер швидко обертається. Рік довгий – 12 земних років.   Юпітер - захисник Земліstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 43

Наймасивніша планета нашої Сонячної системи з чотирма супутниками планетарних розмірів і багатьма дрібнішими сателітами – Юпітер, формує свого роду мініатюрну сонячну систему. За складом Юпітер нагадує зірку. Фактично, якщо б він був приблизно у 80 разів більшим за масою, він став би зіркою, а не планетою. 7 січня 1610 року, використовуючи примітивний телескоп, астроном Галілео Галілей побачив в Юпітера чотири малі "зірки". Він відкрив чотири найбільших супутника Юпітера, які тепер називаються Іо, Європа, Ганімед і Калісто. Зараз ці чотири тіла відомі як галілеєві супутники. style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 44

САТУРНСатурн - друга за величиною планета. Сатурн названий на честь одного з давньоримських богів, покровителя землеробства. Цю планету оточують яскраві кільця. Вважають, що кільця утворені різними частинками, камінням, брилами різних розмірів, покритими льодом, снігом, інеєм. Температура на планеті -170 градусів С. Сатурн має рекордну кількість супутників - 33. Найбільший - ТИТАН. Сатурн прикрашають кільця. Товщина кілець не перевищує 1 км, вони складаються з великої кількості шматків льоду і каміння. Сатурн у 100 разів важчий за Землю. Доба там триває менше половини земного дня, а рік тягнеться 30 земних років. style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 45

УРАН - Уран - планета названа на честь батька Сатурна. Вона складається з маленького кам ̕ янистого ядра та замерзлих газів. Уран став першою планетою відкритою за допомогою телескопа. У Урана виялено 20 супутників. Орбіта планети Уран розташована у 19 разів далі від Сонця, ніж орбіта Землі. На повний оборот навколо центрального світила планета витрачає 84 з чвертю земних роки. Сонце з такої відстані повинно здаватися просто дуже яскравою зіркою, світло якої приблизно в 1200 разів більше від світла Місяця в повню. День на Урані триває 16 годин, а рік – 84 земних роки. На планеті дуже холодно – близько 220 градусів морозу. Він обертається лежачи на боці – так розташована його вісь. далекий незвіданий світstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 46

НЕПТУН Нептун носить ім'я римського бога морів. Планета незвичайного блакитно-сірого кольору. t на поверхні планети – -200 градусів. На Нептуні доба триває 17 годин, а рік дорівнює 166 рокам на Землі.- газовий гігантstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.text. Decoration. Underlinestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 47

Відкриття Нептуна стало знаменною подією для астрономії в XIX ст. Дану планету було відкрито на «кінчику пера», тобто теоретично, а лише згодом її змогли побачити. Після відкриття Урану астрономи помітили, що ця планета поводиться загадково: то тікає вперед, то відстає від обчисленої теоретично  орбіти. Пояснити це можна було тільки дією іншої планети, яка знаходиться за Ураном. Розрахували положення Нептуна незалежно один від одного такі вчені як Джон Адамс і Урбен Льовер'є. Направивши телескоп у вказане ученими місце, берлінський астроном Галлі відкрив на небі нову планету.. style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 48

Карликові планетиstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 49

Усі зірки разом з планетами, які обертаються навколо них, утворюють величезні зоряні системи. Одна з них – Галактика. У перекладі з грецької – “молочний”. До складу Галактики входить і наша Сонячна система. ГАЛАКТИКА

Номер слайду 50

Номер слайду 51

Чому наша Галактика називається Чумацький шлях?Світло всіх далеких і слабких зір зливається для землян у гігантську яскраву стрічку Чумацького Шляху, що світиться. Стародавні греки вважали, що вона з’явилася з кількох крапель грудного молока богині Юнони (у грецькій міфології – Гери), тому її й назвали Чумацький Шлях. Наша рідна Галактика - Чумацький Шляхstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 52

Астероїдиrstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 53

Комети: Комета - мале тіло Сонячної системи, яке має так звану кому, або іншими словами хвіст. Як і більшість інших астрономічних об’єктів, комети обертаються навколо Сонця.rrrrrstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 54

ppt_x

Номер слайду 55

Всесвіт. Зоряних систем дуже багато. Всі вони утворюють Всесвіт, який не має ні кінця, ні краю, який безмежний у часі і просторі. Всесвіт – це весь світ, що розвивається у просторі. Великий Вибух, у результаті якого народився Всесвіт, стався близько 14,7 млрд. років тому. Вік Всесвіту постійно коригується.style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 56

Результати навчального проекту: “Наш дім – Сонячна система”Перед тим, як залишити борт зорельота потрібно скласти звіт, вписати свою сторінку в дослідження Всесвіту. Наша мандрівка була захопливою, але заодно і виснажливою. Ми – першовідкривачі нових незвіданих просторів! Дякую Ви молодці!!!style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 57

Макет Сонячної системи. Макет виконали учениці 5 класу Хворостинко А. та Мазепа Аstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 58

Макет планети Землі Макет виконали учениці 5 класу Хворостинко А. та Мазепа А.style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 59

Малюнки Сонячної системи. Виконав учень 5 класу Гуцуляк І.style.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 60

Виконав учень 5 класу Гуцуляк Р.style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 61

Номер слайду 62

Виконали учениці 5 класу Антонюк М. та Швачко С.style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 63

Виконали учні 5 класу Соловей А. та Курмельов С.style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 64

За творчість;За достовірність інформації;За виразність мовлення;За винахідливість;За практичну роботу. Критерії оцінюванняпроекту

Номер слайду 65

Дякую за увагу!!!style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Суховірська Людмила
    Дякую! За гарну ідею та проект!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
10 січня 2021
Переглядів
26952
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку