Навички ефективного спілкування. Комунальний заклад “ Одноробівський ліцей ” Золочівської селищної ради. Підготувала: вчитель Одноробівського ліцею Вікторія Ткаченко
Номер слайду 2
На цьому уроці ви:дослідите ознаки активного слухання;прочитаєте поради, як поводитись у незнайомій компанії;учитиметеся робити та приймати компліменти;оціните свій рівень навичок у спілкуванні. Словник урока:непорозуміння парафраз компліменти
Номер слайду 3
Уміння слухати —не менш важливе, ніж уміння говорити . Ті, хто слухає, є активними учасниками розмови. Активне слухання
Номер слайду 4
Людям важливо розвивати навички ефективного спілкування, які ще називають навичками комунікації .htdrive.google.com/drive/u/0/folders/1 Qk. Z0-fa. B731 Ur9w5x. R6a31 Tzr. Fn. ZVXUD?fbclid=Iw. AR0e3i. W9b. Md-2il. BShzexk125 EL_Ny. KMl. Yi. Gp. Jups0 Lk9 Q6_AZMh. K_V2 J4c tps://«Кожна людина по- своєму сприймає інформацію. Щоб краще порозумітися один з одним потрібно розвивати в себе навички активного слухання». Завдання : послухайте і запишить те, що вони почули ?
Номер слайду 5
Навички комунікації : Людям важливо розвивати навички ефективного спілкування, які ще називають навичками комунікації . Адже комунікабельні люди рідше бувають самотніми і почуваються щасливішими . Як розпочати спілкування?1. Треба встановити невербальний контакт (робимо так ,щоб вас побачили)2. Встановлюємо вербальний контакт ( привітання, звернення)
Номер слайду 6
Як спілкуватись в незнайомій компанії Кожен із вас може опинитись у незнайомій компанії. Наприклад: перейти до нової школи, записатися до гуртка ,поїхати до літнього табору, прийти на день народження Та не всім вдається почуватися невимушено в такій ситуації . Як познайомитися. Оберіть, з ким хочете познайомитися. Привітайтесь і познайомтесь: «Привіт, я…. А ти?»Обміняйтесь інформацією: де живете, в яких школах навчаєтесь. Зробіть комплімент: «У тебе класні черевики». Попросіть про невеличку послугу (потримати книжку, підказати час, показати дорогу). Поговоріть про погоду, обміняйтеся враженнями про вечірку. Якщо співрозмовник вам сподобався, можете продовжити спілкування .
Номер слайду 7
Як підтримати розмову Звертайтесь до співрозмовника на ім’я. Розкажіть щось про себе, розпитайте про нього. Покажіть, що вам цікаво слухати, будьте активним слухачем. Від того, як завершилося спілкування, залежить, чи приємно буде зустрічатися з цією людиною наступного разу.
Номер слайду 8
Як завершити спілкування. Кінець розмови має бути невимушеним. Постарайтесь обрати для цього слушний момент. Не переривайте співрозмовника на півслові. Подайте невербальний сигнал про те, що вам треба йти: відведіть погляд, нахиліться до виходу. Скажіть, що мусите йти, запевніть співрозмовника, що вам було приємно спілкуватися з ним і ви сподіваєтесь на наступну зустріч. Користуючись цими порадами, розіграйте сценку про спілкування у незнайомій компанії.
Номер слайду 9
Як робити і приймати компліменти?Робити комплімент — це сказати щось приємне іншій людині, висловити свою симпатію . Це не означає підлещуватися до когось . Це уміння, необхідне кожній вихованій людині . Як зробити комплімент1. Запитайте дозволу: «Можна тебе про щось запитати?» 2. Висловіться конкретно: «Де ти навчився так добрекататися на роликах?», «У тебе чарівна усмішка».3. Щиро висловіть свої почуття: «Це просто клас!»Не менш важливим є уміння приймати компліменти . Не слід відмахуватися від них, але й не треба вихвалятися: «Я і не таке ще вмію!»Якщо вас хвалять, вислухайте і подякуйте . Можете зробити комплімент у відповідь: «Дякую, ти теж добре катаєшся на роликах»• Скажіть одне одному компліменти.• Чи виникли у вас труднощі в тому, щоб зробити комплімент і при цьому не повторюватися? • Чи приємно було отримувати компліменти?
Номер слайду 10
Перегляньте відео “Безпечне спілкування в інтернеті” та пригадайте, які з порад ви вже обговорювали у класі, а які почули вперше.https://www.youtube.com/watch?v=c. WYVJNPY494
Номер слайду 11
Безпечне спілкування в інтернеті Для спілкування у віртуальному просторі слід використовувати ті самі навички ефективного спілкування, що й у реальному житті. Але оскільки ви не завжди знаєте, хто ваш співрозмовник і які в нього наміри, потрібно обов’язково дотримуватися правил безпечного спілкування в інтернеті (мал. 66 стор 116). Розкажіть про подібні ситуації, з якими ви стикалися в інтернеті. Обговоріть, як ви діяли, що можна було зробити інакше.
Номер слайду 12
Оцініть свої досягнення. Я знаю про ризики комунікації у віртуальному середовищі. ☆☆☆Я вмію приймати і робити компліменти. ☆☆☆ Я знаю, як уникати непорозумінь. ☆☆☆