Презентація "Наземно-повітряне середовище існування"

Про матеріал
Презентація "Наземно-повітряне середовище існування" містить ілюстрації, що відображають основні показники цього середовища життя, його представники та їх особливості.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувалавчитель біологіїі природознавства. Горбач Л. Ф. Наземно-повітряне середовище життя організмів

Номер слайду 2

Пригадаємо: Середовище життя- це частина природи, в якій живуть організми та зазнають його впливу. Середовище життя. Співставте зображені організми та середовище їхнього життяназемно-повітряневоднегрунтовеорганізмове

Номер слайду 3

Пригадаємо: Чинники або фактори середовища- це всі умови середовища, які впливають на життя організмів Чинники середовища. До якої групи чинників відносяться : взаємозв’язки хижак-жертва, освітленість, вирубування лісів ???Абіотичні(чинники неживої природи)Біотичні(чинники живої природи)Антропічні(господарська діяльність людини)

Номер слайду 4

Як ви вважаєте, чому із чотирьох середовищ життя ми першим вивчаємо наземно-повітряне середовище: А) воно найбільше за площею на Землі,Б) воно найбільше за кількість живих організмів, що його населяють,В) це вибір авторів підручника,Г) так хоче вчитель. Д) ваш варіант відповіді

Номер слайду 5

Особливості умов існування1. Наявність повітря

Номер слайду 6

Особливості умов існування2. Достатньо світла

Номер слайду 7

Особливості умов існування3.  Значні зміни температури упродовж доби і протягом року (відчутними є добові і сезонні коливання температури); Зима. Весна. Літо. Осінь

Номер слайду 8

Особливості умов існування:4. Водозабезпеченість залежить від опадів;

Номер слайду 9

Пристосування тварин до орієнтування в наземно-повітряному середовищіДобре розвинені зір, слух, нюх Спілкування за допомогою звуків

Номер слайду 10

Способи переміщення в наземно- повітряному середовищіБіг за допомогою кінцівок. Стрибки за допомогою сильних задніх кінцівок. Політ за допомогою крил. Повзання за допомогою вигинів тіла

Номер слайду 11

Пристосування у рослин до життя в наземно-повітряному середовищіЯрусність у лісі- пристосування до різної кількості світла

Номер слайду 12

Пристосування до життя в умовах різної температури і зволоження

Номер слайду 13

 Пристосування до температурних умов

Номер слайду 14

  Поширення плодів і насіння вітром або тваринами

Номер слайду 15

Станьте дослідниками природи. Які пристосування є у птаха, зображеного на малюнку?Які пристосування сформувались у рослини , зображеної на малюнку?

Номер слайду 16

Будьте захисниками природи!Майже всім живим істотам потрібен кисень. Його виробляють зелені рослини. Поміркуйте, як ви можете сприяти збереженню у вашій місцевості чистоти повітря та підтримувати вміст кисню у його складі?

Номер слайду 17

Відповіді до слайдів 2 слайд: Наземно-повітряне- ведмідь, водне- риба, грунтове-дощовий черв’як, організмове- плоскі черви3 слайд: абіотичні- освітленість, біотичні- взаємозв’язки хижак-жертва, антропічні- вирубування лісів4 слайд. Б) воно найбільше за кількість живих організмів, що його населяють,

Номер слайду 18

Домашнє завдання1. Прочитати параграф 402. Виписати із презентації особливості умов існування організмів у наземно-повітряному середовищі3. Виконати письмово завдання 15 слайду ( одне на вибір)

pptx
Додано
17 грудня 2022
Переглядів
538
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку