"Які особливості будови різних груп організмів" презентація

Про матеріал
Матеріали до уроків з теми "Які особливості будови різних груп організмів", розділ 4 інтегрованого курсу "Пізнаємо природу", 5 клас (автори Д.Біда та інші).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розділ 4 Пізнаємо різноманіття організмів. Які особливості будови різних груп організмів5 клас,«Пізнаємо природу»

Номер слайду 2

Моя шкала успіху. Якщо уявити собі, що вершина знань – це цифра 10, а найнижче – 1, то спробуйте визначити на шкалі від 1 до 10 той рівень знань, які ви зараз маєте, на початок уроку (теми).

Номер слайду 3

Світ організмів, частиною якого є ми з вами, дуже різноманітний. Він захоплює формами, кольорами, розмірами, пристосуваннями до довкілля тощо. Частина з них – невидимі для людського ока, але це не применшує їхнього значення. Від цього світу залежить наше життя.

Номер слайду 4

Класифікація організмів

Номер слайду 5

Наукові назви організмів

Номер слайду 6

Вид. Подібні види об’єднуються у роди.

Номер слайду 7

Як побудовані організми. Організм – це складна система з багатьох елементів, які між собою пов’язані й утворюють єдине ціле.

Номер слайду 8

Як побудовані організми. Найменшими елементами – одиницями будови і функцій організмів, є клітина. Нервова клітина - нейрон. Рослинна клітина

Номер слайду 9

Як побудовані організми. У багатоклітинних організмів групи клітин, які виконують спільну функцію, утворюють тканини. Тканина листка рослини

Номер слайду 10

Як побудовані організмиІз тканин утворюються органи – частини організму, які мають певну будову та виконують певні функції. Орган рослини - листок. Головний мозок людини

Номер слайду 11

Як побудовані організми. Органи об’єднуються в системи органів і, нарешті, в організм. Нервова система людини. Система органів рослини. Організм людини. Організм рослини

Номер слайду 12

Як живе відрізняється від неживого

Номер слайду 13

Порівняння ознак рослин, грибів і тварин

Номер слайду 14

Коротко про головне

Номер слайду 15

Моя шкала успіху. Якщо уявити собі, що вершина знань – це цифра 10, а найнижче – 1, то спробуйте визначити на шкалі від 1 до 10 той рівень знань, які ви зараз маєте, на кінець уроку (теми).

Номер слайду 16

Домашнє завдання. Вивчити параграф 39 с.142-146 підручника. Уяви, що ти зараз в експедиції і знайшов невідомі науці тварини і рослини, їм потрібно дати назву… Візьми рослини до яких традиційно люди ставляться негативно, наприклад, пацюк, змія, кропива і т. д., дай їм таку назву, щоб сподобалася тобі і іншим.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Ціпотан Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Карпевич Леся Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Рябоконь Світлана Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Шапран Катя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Клочко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Лебедюк Інна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Колесник Надія Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Павлович Ганна Едуардівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
pptx
Додано
18 грудня 2022
Переглядів
7857
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку