Матеріали до уроків з теми "Які особливості будови різних груп організмів", розділ 4 інтегрованого курсу "Пізнаємо природу", 5 клас (автори Д.Біда та інші).
Розділ 4 Пізнаємо різноманіття організмів. Які особливості будови різних груп організмів5 клас,«Пізнаємо природу»
Номер слайду 2
Моя шкала успіху. Якщо уявити собі, що вершина знань – це цифра 10, а найнижче – 1, то спробуйте визначити на шкалі від 1 до 10 той рівень знань, які ви зараз маєте, на початок уроку (теми).
Номер слайду 3
Світ організмів, частиною якого є ми з вами, дуже різноманітний. Він захоплює формами, кольорами, розмірами, пристосуваннями до довкілля тощо. Частина з них – невидимі для людського ока, але це не применшує їхнього значення. Від цього світу залежить наше життя.
Номер слайду 4
Класифікація організмів
Номер слайду 5
Наукові назви організмів
Номер слайду 6
Вид. Подібні види об’єднуються у роди.
Номер слайду 7
Як побудовані організми. Організм – це складна система з багатьох елементів, які між собою пов’язані й утворюють єдине ціле.
Номер слайду 8
Як побудовані організми. Найменшими елементами – одиницями будови і функцій організмів, є клітина. Нервова клітина - нейрон. Рослинна клітина
Номер слайду 9
Як побудовані організми. У багатоклітинних організмів групи клітин, які виконують спільну функцію, утворюють тканини. Тканина листка рослини
Номер слайду 10
Як побудовані організмиІз тканин утворюються органи – частини організму, які мають певну будову та виконують певні функції. Орган рослини - листок. Головний мозок людини
Номер слайду 11
Як побудовані організми. Органи об’єднуються в системи органів і, нарешті, в організм. Нервова система людини. Система органів рослини. Організм людини. Організм рослини
Номер слайду 12
Як живе відрізняється від неживого
Номер слайду 13
Порівняння ознак рослин, грибів і тварин
Номер слайду 14
Коротко про головне
Номер слайду 15
Моя шкала успіху. Якщо уявити собі, що вершина знань – це цифра 10, а найнижче – 1, то спробуйте визначити на шкалі від 1 до 10 той рівень знань, які ви зараз маєте, на кінець уроку (теми).
Номер слайду 16
Домашнє завдання. Вивчити параграф 39 с.142-146 підручника. Уяви, що ти зараз в експедиції і знайшов невідомі науці тварини і рослини, їм потрібно дати назву… Візьми рослини до яких традиційно люди ставляться негативно, наприклад, пацюк, змія, кропива і т. д., дай їм таку назву, щоб сподобалася тобі і іншим.