Презентація "Нежива природа. Різноманітність тіл неживої природи та їх властивості . Речовини, їх різноманітність, властивості та застосування.

Про матеріал
Презентація на тему "Нежива природа. Різноманітність тіл неживої природи та їх властивості. Речовини, їх різноманітність, властивості та застосування. Дослідження розчинності у воді речовин, що використовуються у побуті (харчової солі, крохмалю, питної соди). Презентація включає в себе 21 слайдів. Має контент: поняття властивості речовин, завдання з малюнками, інтерактивну вправу, ситуації, роботу з підручником плани дослідів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

НЕЖИВА ПРИРОДА. РІЗНОМАНІТНІСТЬ ТІЛ НЕЖИВОЇ ПРИРОДИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ. РЕЧОВИНИ, ЇХ РІЗНОМАНІТНІСТЬ, ВЛАСТИВОСТІ ТА ЗАСТОСУВАННЯУРОК 23-24 Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 3 КЛАСПІДРУЧНИК І. ЖАРКОВА

Номер слайду 2

ПРОЛУНАВ ДЛЯ ВСІХ ДЗВІНОК -розпочати час урок. Молодці! На перерві постаралися,до уроку всі приготувалися.

Номер слайду 3

НАЗВІТЬ, ЩО ЗОБРАЖЕНО НА ІЛЮСТРАЦІЯХ, І ЗНАЙДІТЬ ЗАЙВЕ. ЧОМУ ЦЕ ЗОБРАЖЕННЯ ЗАЙВЕ?

Номер слайду 4

ПРИГАДАЙТЕ, ЩО ТАКЕ ПРИРОДА. ПРИРОДАЖИВАНЕЖИВАРослинитваринилюдигрибибактеріїСонцевода, повітря зоріпланетигірські породи

Номер слайду 5

Роззирнувшись довкола, ти зможеш виявити, що тебе оточують тіла неживої природи. Це Сонце, яке світить на небі; вітер, який виносить морські хвилі на піщаний берег; лід і сніг, які вкривають гірські вершини; Місяць і зорі, які виблискують уночі, тощо. Тіла неживої природи дуже різноманітні, і вони змінюються: гори руйнуються, вода випаровується, утворюються хмари, лід тане, Сонце сходить і заходить тощо.

Номер слайду 6

ЯКІ ЗВ’ЯЗКИ ІСНУЮТЬ МІЖ ТІЛАМИ НЕЖИВОЇ ТА ЖИВОЇ ПРИРОДИ?

Номер слайду 7

ЯКИМИ БУВАЮТЬ ТІЛА НЕЖИВОЇ ПРИРОДИ? ЗА ЯКИМИ ОЗНАКАМИ ВОНИ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ МІЖ СОБОЮ?ТІЛА НЕЖИВОЇ ПРИРОДИ ПЕРЕБУВАЮТЬ У РІЗНИХ СТАНАХ: ТВЕРДОМУ, РІДКОМУ ТА ГАЗОПОДІБНОМУ. ВОНИ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ НЕ ЛИШЕ СТАНОМ, А Й СВОЇМИ ВЛАСТИВОСТЯМИ.

Номер слайду 8

ВЛАСТИВОСТІ ТІЛ — ЦЕ ТЕ, ЩО ХАРАКТЕРИЗУЄ ЇХ ПОДІБНІСТЬ ДО ІНШИХ ТІЛ ЧИ ВІДМІННІСТЬ ВІД НИХ. ЗАЛІЗНА РУДА, ПІСОК, КУХОННА СІЛЬ — ЦЕ ТВЕРДІ ТІЛА. УСІ ТВЕРДІ ТІЛА ЗДАТНІ ЗБЕРІГАТИ ПЕВНУ ФОРМУ. ТВЕРДІ ТІЛА ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ СВОЇМИ ВЛАСТИВОСТЯМИ: КОЛЬОРОМ, ТВЕРДІСТЮ, КРИХКІСТЮ, СИПКІСТЮ, БЛИСКОМ, ПРОЗОРІСТЮ, ЗДАТНІСТЮ РОЗЧИНЯТИСЯ У ВОДІ, ПЛАВУЧІСТЮ, ЗАПАХОМ.

Номер слайду 9

РОЗГЛЯНЬТЕ ТІЛА НЕЖИВОЇ ПРИРОДИ. ПОРІВНЯЙТЕ ЇХ. ВИЗНАЧТЕ, ЩО МІЖ НИМИ СПІЛЬНОГО ТА ЧИМ ВОНИ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ. НАФТА, ВОДА, МОЛОКО — У ЗВИЧАЙНИХ УМОВАХ ЦЕ РІДКІ ТІЛА. РІДИНАМ ВЛАСТИВА ТЕКУЧІСТЬ. УСІ РІДКІ ТІЛА ЗДАТНІ ЛЕГКО ЗМІНЮВАТИ ФОРМУ І НАБУВАТИ ФОРМИ ПОСУДУ, У ЯКОМУ ПЕРЕБУВАЮТЬ. РІДКІ ТІЛА ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ СВОЇМИ ВЛАСТИВОСТЯМИ: КОЛЬОРОМ, ПРОЗОРІСТЮ, ЗДАТНІСТЮ РОЗЧИНЯТИСЯ У ВОДІ, ПЛАВУЧІСТЮ, ЗАПАХОМ.

Номер слайду 10

РОЗГЛЯНЬТЕ ТІЛА, ЗАПОВНЕНІ ГАЗОПОДІБНИМ ТІЛОМ — ПОВІТРЯМ. ЗРОБІТЬ ВИСНОВОК ПРО ТЕ, ЧИ ЗБЕРІГАЄ ПОВІТРЯ ФОРМУ Й ОБ’ЄМ, ЧИ СТИСКАЄТЬСЯ ПОВІТРЯ. УСІ ГАЗОПОДІБНІ ТІЛА НЕ ЗДАТНІ ЗБЕРІГАТИ ФОРМУ. ВОНИ ЗАЙМАЮТЬ УВЕСЬ ВІЛЬНИЙ ПРОСТІР І НАБУВАЮТЬ ФОРМИ ОБОЛОНКИ. ГАЗОПОДІБНІ ТІЛА ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ СВОЇМИ ВЛАСТИВОСТЯМИ: КОЛЬОРОМ, ПРОЗОРІСТЮ, ЗДАТНІСТЮ РОЗЧИНЯТИСЯ У ВОДІ, ЗАПАХОМ.

Номер слайду 11

Мета дослідження: з’ясувати властивості тіл неживої природи ПЛАН ДОСЛІДЖЕННЯ 1 Розглянь зразок тіл неживої природи та визнач їх стан, колір і прозорість. 2 Якщо це тверде тіло, візьми його в руку та спробуй розламати. Визнач, тверде воно, крихке чи сипке.3 Визнач, чи розчиняються тіла у воді. Помісти тіло в склянку з водою. Розмішай і спостерігай, розчиняється воно у воді, чи ні. Якщо вода залишилася прозорою, то тіло розчиняється у воді. Якщо вода стала каламутною й утворився осад, то тіло не розчиняється у воді. 4 Визнач плавучість досліджуваних тіл. Помісти тіло в склянку з водою та спостерігай, залишається воно на поверхні води чи ні. 5 Запиши результати дослідження. Зроби висновок про властивості досліджуваних тіл. 6 Порівняй досліджувані тіла. Визнач, що між ними спільного та за якими ознаками вони відрізняютьсяглинакам'яне вугілля

Номер слайду 12

Тіла природи відрізняються між собою не тільки властивостями, а й речовинами, з яких складаються. Речовина — це те, що входить до складу тіл. Краплина дощу — це тіло. Вода, з якої вона складається, — це речовина. Тіла можуть складатися з однієї чи кількох речовин. Наприклад:

Номер слайду 13

Повітря складається з азоту, кисню, вуглекислого газу й інших речовин. Зі значної кількості різноманітних речовин складаються організми. Речовини, що входять до складу тіл, можуть перебувати в твердому, рідкому та газоподібному станах. Додайте підзаголовок

Номер слайду 14

Розгляньте зображені речовини. Назвіть їх властивості. Поміркуйте, за якою властивістю їх можна розпізнати.

Номер слайду 15

Розгляньте зображені речовини. Назвіть їх властивості. Поміркуйте, за якою властивістю їх можна розпізнати.

Номер слайду 16

Матеріали та обладнання: чотири склянки з водою, чайна ложка, кухонна сіль, харчова сода, борошно, олія. 1 Додай в одну склянку з водою чайну ложу кухонної солі, у другу — харчової соди, у третю — борошна, а в четверту — олії. 2 Добре розмішай уміст склянок. Якщо вода в склянці залишиться прозорою, то речовина розчиняється у воді. Якщо вода стане каламутною, а на дні склянки з’явиться осад — то речовина не розчиняється у воді. Якщо речовина плаває на поверхні, то вона теж не розчиняється у воді. 3 Зроби висновок. Дослід

Номер слайду 17

На Землі налічується кілька мільйонів різноманітних речовин. Одні речовини існують у природі. Це: залізо, глина, вода, вапняк, деревина, кухонна сіль, крохмаль, цукор. Інші речовини створили люди. Це: гума, фарфор, скло, пластмаса, папір. Люди використовують речовини для виготовлення необхідних їм речей: меблів, одягу, будівельних матеріалів, посуду, побутових приладів, транспортних засобів тощо.

Номер слайду 18

Тіла складаються з речовин. Основними властивостями речовин є: стан, колір, блиск, прозорість, запах, смак, здатність розчинятися у воді.

Номер слайду 19

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯЗ яких речовин виготовлені речі, що оточують тебе вдома? Результати запиши в таблицю. Порівняй результати свого дослідження з результатами однокласників та однокласниць.

Номер слайду 20

«Рюкзак»Наповніть символічні рюкзаки враженнями за урок, побажаннями. Я навчив (-ла)ся…Я запам‘ятав (-ла) …Мені дуже сподобалось…Я хочу подякувати…

Номер слайду 21

МОЛОДЦІ!

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
22 жовтня
Переглядів
714
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку