Презентація "Ніжність акварелі .Українські місткіні."

Про матеріал
У всьому різноманітті існуючих фарб, акварельні фарби по праву прийнято вважати одними з найдавніших і улюблених художниками найрізноманітніших шкіл і напрямків.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ніжність акварелі . Українські місткіні. Херсонська загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів №54 з поглибленним вивченням іспанської та інших іноземних мов. Херсонської міської ради Презентація вчителя вищої категоріїз трудового навчання, технологій та мистецтва Моісєєвої Ірини Борисівни

Номер слайду 2

Термін акварель (франц. Aquarelle, англ. Painting in water colours, італ. Aquarelle або aqua-tento, нім. Wasserfarbengemalde, Aquarellmalerei; від лат. Aqua – вода) має кілька значень. Він означає живопис спеціальними водорозчинними фарбами і в даному випадку прийнято говорити про техніку акварелі (тобто про певний у процесі творчості в образотворчому мистецтві). При розчиненні у воді вони утворюють прозору водну суспензію тонкого пігменту, що входить в основу фарби, завдяки якій вдається створювати неповторний ефект легкості, найтонших колірних переходів. Так прийнято називати самі роботи, виконані в цій техніці акварельними фарбами. Їх відмітні особливості полягають, головним чином, у прозорості найтоншого барвистого шару, що залишається на папері після висихання води. При цьому білила не використовуються, оскільки їх роль виконує білий колір паперу, що просвічує крізь барвистий шар або взагалі не зафарбований. У всьому різноманітті існуючих фарб, акварельні фарби по праву прийнято вважати одними з найдавніших і улюблених художниками найрізноманітніших шкіл і напрямків.

Номер слайду 3

Залежно від ступеня вологості паперу виділимо такі акварельні техніки, як «робота по-вологому» («англійська» акварель) і «робота по-сухому» («італійська» акварель). Цікавий ефект дає робота по фрагментарно зволоженому листу. Крім цього можна зустріти і комбінації даних прийомів. Робота «по-вологому». Суть цього прийому полягає в тому, що фарба наноситься на попередньо змочений водою лист. Ступінь його вологості залежить від творчого задуму художника, але зазвичай починають працювати після того, як вода на папері перестає «блищати» на світлі. Техніка «A la Prima.»Це живопис по-сирому, написаний швидко, в один сеанс, при якому створюються неповторні ефекти розрізнення, переливів і перетікань фарби. Робота «по-сухому». Полягає в тому, що фарба наноситься на сухий лист паперу одним-двома (одношарова акварель) або декількома (лесіровка) шарами, залежно від ідеї художника. Багатошарова акварель (лесирування). Лесируванням називається спосіб нанесення акварелі прозорими мазками (як правило, більш темні поверх більш світлих), один шар поверх іншого, при цьому нижній всякий раз повинен бути сухим. Таким чином, фарба в різних шарах не змішується, а працює на просвіт, і колір кожного фрагмента складається з квітів у його шарах. 

Номер слайду 4

Роботи українських місткінь

Номер слайду 5

Білецька Світлана

Номер слайду 6

Мар’яна Брюханова

Номер слайду 7

Тетяна Бродецька

Номер слайду 8

Венера Такаєва

Номер слайду 9

Людмила Попова

Номер слайду 10

Надія Кудрявцева

Номер слайду 11

Тетяна Міхова

Номер слайду 12

Тетяна Поповиченко

Номер слайду 13

Вікторія Типчук

Номер слайду 14

Катерина Локоцька

Номер слайду 15

Світлана Михалевич

Номер слайду 16

Олександра Верховецька

Номер слайду 17

Естелла Мунтян

Номер слайду 18

Ель-Наталі Сонкина-Грицаєнко

Номер слайду 19

Твори майстрів говорять про те, що можливості технічного використання акварелі - безмежні, що при необхідному досвіді, мальовничій грамоті і відповідній техніці листа можна добитися великої виразності образів, багатства світла і кольору, різноманіття в передачі форми і фактури предметів. Від художника потрібно велика зосередженість і перед початком роботи абсолютно ясне уявлення про те, що він хоче і як він повинен виконати задумане. Акварель володіє широкими можливостями в передачі найтонших тонально-колірних відтінків натури, особливо атмосферних явищ. Передача пространственности планів, трепетности повітряного середовища, стану освітленості, матеріальність предметів - все це доступне професіонально підготовленому акварелісту. Незважаючи на уявну легкість, робота в техніці акварелі певною мірою важче живопису іншими фарбами (гуашшю, темперою, маслом). Ця трудність складається в тому, що акварель не переносить виправлень і переробок, від яких порушується верхній шар паперу і живопис чорніє.

Номер слайду 20

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Мистецтво, 9 клас, Презентації
Додано
12 лютого
Переглядів
59
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку