Презентація "Об’єм призми"

Про матеріал
Мета: Вивчити зміст поняття «об’єм тіла», формули для обчислення об’ємів призми, куба та паралелепіпеда. Формувати основні методи обчислення об’ємів, вміння узагальнювати, робити висновки, проводити міркування. Розвивати просторове мислення учнів, вміння використовувати геометричні конструкції у прикладних задачах з метою вимірювання об’ємів, здатність висловлювати свою думку, інтерес до предмета. Виховувати відповідальне ставлення до навчання. Показати важливість геометричних знань, умінь та навичок людям багатьох професій.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Мета: Вивчити зміст поняття «об’єм тіла», формули для обчислення об’ємів призми, куба та паралелепіпеда. Формувати основні методи обчислення об’ємів, вміння узагальнювати, робити висновки, проводити міркування. Розвивати просторове мислення учнів, вміння використовувати геометричні конструкції у прикладних задачах з метою вимірювання об’ємів, здатність висловлювати свою думку, інтерес до предмета. Виховувати відповідальне ставлення до навчання. Показати важливість геометричних знань, умінь та навичок людям багатьох професій.

Номер слайду 3

Цели урока: Вспомнить понятие призмы. Изучить теорему об объеме призмы. Провести доказательство. Применить полученные знания на практике.

Номер слайду 4

ПОНЯТТЯ ОБ’ЄМУ Для геометричних тіл об’єм – це додатна величина, числове значення якої має такі властивості: 1. Рівні тіла мають рівні об’єми. 2. Якщо тіло розбито на частини, які є простими тілами, то об’єм цього тіла дорівнює сумі об’ємів його частин. 3. Об’єм куба, ребро якого дорівнює одиниці довжини, дорівнює одній кубічній одиниці. Об'єм – це частина простору, яку займає тіло.

Номер слайду 5

З історії розвитку поняття об’єму геометричних тіл. Евклід Приблизно 330 – 277 до н.е. У творах Архімеда та “Началах” Евкліда були виведені формули для знаходження об'ємів многогранників і деяких тіл обертання (циліндра, кулі, конуса та їх частин). Розробив теорію площ і об'ємів К.М.Е.Жордан (1838 - 1922) – французький математик, один із засновників сучасної математики. У минулому одиницями вимірювання об'ємів біли міри посудини, що використовувалися для зберігання сипучих і рідких речовин. У давнину деякі міри маси і об'єму часто збігалися з мірами вартості товару – грошовими одиницями. Зокрема, на Русі основна одиниця маси – гривня – була водночас грошовою одиницею. Гривня – це злиток срібла, маса якого наближено дорівнювала 1 фунту. У другій половині ХІІІ ст. гривну почали рубати навпіл і називати рублем, який із Х\/ став основною грошовою одиницею.

Номер слайду 6

Прямокутний трикутник Рівносторонній трикутник Довільний трикутник Необхідні формули

Номер слайду 7

Площа прямокутника Площа паралелограма Ромб Квадрат Трапеція

Номер слайду 8

Об'єм будь – якої призми дорівнює добутку площі її основи на висоту: Vпр.= Sосн.· Н ● ● Н ● ● Н

Номер слайду 9

ОБ’ЄМ ПОХИЛОГО ПАРАЛЕЛЕПІПЕДА Об’єм будь – якого паралелепіпеда (в тому числі і похилого) обчислюється за формулою: V=SH A B С D A1 B1 D1 С1 Де S – площа основи паралелепіпеда, H – висота паралелепіпеда.

Номер слайду 10

a b c A B С D A1 B1 D1 С1 ОБ’ЄМ ПРЯМОКУТНОГО ПАРАЛЕЛЕПІПЕДА Об’єм прямокутного паралелепіпеда з лінійними вимірами a, b, c обчислюється за формулою: V=abc

Номер слайду 11

a b V = a b c Sосн H c

Номер слайду 12

Об ’ єм куба. a 3 см

Номер слайду 13

Використай свої знання 1. Відро вміщує приблизно 12 літрів. Скільки необхідно відер води, щоб заповнити скляний куб, ребро якого 1м? 2. Класні приміщення повинні бути розраховані так, щоб на одного учня було не менше 6 мі повітря. Чи можуть у класному приміщенні, яке має вигляд прямокутного паралелепіпеда з вимірами 8,5 м, 6 м, і 3,5 м, навчатися 30 учнів без порушень санітарних норм? 3. .Три куба, зроблені з свинца, мають ребра 3, 4 и 5 см. Вони переплавлені в один куб. Знайти його ребро. 4. Ванна має форму прямокутного паралелепіпеда з вимірами 60см, 1м 60см і 70см. Чи поміститься у ванні 1мі води? 5. 1мі золота важить приблизно 19т. Чи може людина підняти куб золота, ребро якого 20см?

Номер слайду 14

Задача №6 У кондитерський цех надійшли ящики для цукерок Гулівер. Чи помістяться в ящик розміром 38 Ч 29 Ч 11 см. а) 200 шт, б) 300 шт. Розміри однієї цукерки 8 Ч 3,5 Ч 2 см.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

ДЯКУЄМО ЗА УРОК!

ppt
Додав(-ла)
Panina Irina
Пов’язані теми
Геометрія, 11 клас, Презентації
До підручника
Геометрія (академічний, профільний рівень) 11 клас (Апостолова Г.В.)
Додано
11 січня
Переглядів
306
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку