Мотивація уроку Один – значить мало чи значить багато? Це як подивитись,хлоп’ята, Одне в світі сонце і батьківська хата, Одні в тебе мама і тато. Одне в тебе серце, життя у людини, І в світі не знайдеш країни Миліше тієї, де ти народився, - Твоєї землі – України.16.01.2019http://aida.ucoz.ru2
Тест « Многогранники»1) Многогранник - це тіло, складене з:а) одного многокутникаб) кінцевого числа плоских кутівв) кінцевого числа плоских многокутників2) Многогранник, складений з двох плоских многокутників, які лежать в різних площинах, і всіх відрізків, які з'єднують точки цих многокутників, - це:а) пірамідаб) кубв) призма16.01.2019http://aida.ucoz.ru7
Тест « Многогранники» 3) Основи призми:а) перпендикулярні та рівніб) паралельні та рівнів) паралельні, але не рівні 4)Висота призми - це відстань між:а) вершинами протилежних гранейб) вершинами основв) площинами основ 5)Діагональ призми - це:а) відстань між основамиб) відстань між вершинами бічної гранів) відстань між вершинами, які не належать одній грані16.01.2019http://aida.ucoz.ru8
Тест « Многогранники» 6) Бічна поверхня призми - це:а) сума площ основ та бічних гранейб) сума площ основв) сума площ бічних граней 7) Піраміда - це многогранник, складений з:а) двох основ та відрізків, з'єднуючих основиб) основ і точки, яка не лежить в площині основив) основи, вершини, яка не належить основі, і всіх відрізків,з'єднуючих їх 8) Відрізки, які з'єднують вершину піраміди з вершинами основ, називаютьсяа) бічні граніб) бічні ребрав) діагоналі16.01.2019http://aida.ucoz.ru9
Тест « Многогранники» 9) Апофема - це:а) висота пірамідиб) діагональ паралелепіпеда в) висота бічної грані правильної піраміди10) Перпендикуляр, що опущено з вершини піраміди на площу основи, - це:а) апофемаб) висотав) бічне ребро11) В якому многограннику бічна поверхня дорівнює півдобутку периметра основи на апофему:а) пірамідаб) призмав) паралелепіпед12) Правильний многогранник, в якому грані правильні трикутники, і в якому в кожній вершині зводиться по 4 ребра:а) октаедрб) додекаедрв) ікосаедр16.01.2019http://aida.ucoz.ru10
« Встановити відповідність»1 Квадрат. Р 𝑆=12a*b2 Прямокутний трикутник. Ч𝑆=12𝑑1∗𝑑23 Коло. У𝑆=𝑎∗𝑏4 Трапеція. А𝑆=𝜋𝑅25 Ромб. В𝑆=𝑎+𝑏2∗h6 Прямокутник К𝑆=𝑎27 Рівносторонній трикутник. К 𝑆=𝑎234 1 Квадрат. Р2 Прямокутний трикутник. Ч3 Коло. У4 Трапеція. А5 Ромб. В6 Прямокутник К7 Рівносторонній трикутник. К16.01.2019http://aida.ucoz.ru16
« Встановити відповідність»1 Квадрат. К𝑆=𝑎22 Прямокутний трикутникр 𝑆=12a*b3 Колоа𝑆=𝜋𝑅24 Трапеціяв 𝑆=𝑎+𝑏2∗h5 Ромбч𝑆=12𝑑1∗𝑑26 Прямокутнику 𝑆=𝑎∗𝑏7 Рівносторонній трикутникк 𝑆 =𝑎234 1 Квадрат. К2 Прямокутний трикутникр3 Колоа4 Трапеціяв5 Ромбч6 Прямокутнику7 Рівносторонній трикутникк16.01.2019http://aida.ucoz.ru17
Готуємось до ЗНОЯкщо радіус основи циліндра дорівнює 4см, а твірна – 8см, то площа бічної поверхні дорівнює…Якщо висота конуса дорівнює 9см, а твірна дорівнює 15см, то радіус основи конуса дорівнює…Якщо радіус кулі дорівнює 3см, то її об’єм дорівнює…Якщо повна поверхня конуса дорівнює 36 см2, площа його основи – 12 см2, то бічна поверхня конуса дорівнює…Якщо площа основи циліндра дорівнює 36 см2, а висота – 5см, то об’єм циліндра дорівнює…16.01.2019http://aida.ucoz.ru20
Отримай подарунок{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Вправа«Картинна галерея»«Митний контроль»»Тест «Много-Гранники»Кросворд«Тіла обертання»«Метеоритний дощ»«Встановити відповідність»Розв’язування задач. Прикладна задача. Кількість балів за одне завдання11111113 Максимальна кількість балів зазавдання129121010786 Мої результати 16.01.2019http://aida.ucoz.ru24 Картка індивідуального оцінювання учнів. Прізвище та ім’я учня ______________________________________________________