Вправа «Мудрі думки» Недостатньо тільки отримати знання; їх треба застосувати. Недостатньо тільки бажати; треба діяти, – Йоганн Вольфганг Гете. Варто тільки повірити, що ви можете – і ви вже на півдороги до цілі, – Теодор Рузвельт. Вірте в себе! Вірте в свої здібності! Без скромної, але розумної впевненості у власних силах ви не зможете бути успішним чи щасливим, - Норман Вінсент Піл. Ідіть впевнено у напрямку до мрії, - Генрі Девід Торо. Визначеність мети — відправна точка всіх досягнень, – Вільям Клемент Стоун. Не важливо, як повільно ти просуваєшся, головне, що ти не зупиняєшся, - Конфуцій. Почніть робити те, що потрібно. Потім робіть те, що можливо. І ви раптом виявите, що робите неможливе, – Св. Франциск Асізський. Навчання ніколи не вичерпує розум, – Леонардо да Вінч.
Прийом «Знайди пару»1. Що спонукало М. Гоголя написати про Башмачкіна?2. Яку країну Гоголь називав «батьківщиною своєї душі»? 3. До якого циклу належить повість «Шинель»?4. Якою була улюблена справа головного героя «Шинелі»?5. Що стало символом злиденного життя Башмачкіна?6. Щоб стати іншою людиною, Акакію Акакійовичу було потрібно ….7 Що сталося з обновкою Башмачкіна в перший же вечір?8. Привид, що блукав Перербургом, зник після того, як знайшов «значну особу» і …. Анекдот, Україна, «Петербурзькі повісті», переписувати документи, стара шинель, пошити нову шинель, вкрали, зідрав шинель.
1. Що спонукало М. Гоголя написати про Башмачкіна? – анекдот.2. Яку країну Гоголь називав «батьківщиною своєї душі»? – Україна.3. До якого циклу належить повість «Шинель»? - «Петербурзькі повісті».4. Якою була улюблена справа головного героя «Шинелі»? -переписувати документи.5. Що стало символом злиденного життя Башмачкіна? - стара шинель.6. Щоб стати іншою людиною, Акакію Акакійовичу було потрібно … - нову шинель.7. Що сталося з обновкою Башмачкіна в перший же вечір? – вкрали.8. Привид, що блукав Петербургом, зник після того, як знайшов «значну особу» і …. зідрав шинель. Прийом «Знайди пару»
Самоцінювання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Оцініть себе за кожним із критеріїв. Бали(0-2)1. Я активно працював(ла) на уроці 2. Я давав(ла) правильні відповіді на запитання 3. Я виконав(ла) всі завдання вчителя 4. Працюючи в парі, я висловлював(ла) свою позицію 5. Я запам’ятав(ла) нову інформацію 6. Я зрозумів(ла) тему Всього Картка самооцінки. Прізвище, ім’я учня
Домашнє завдання. Обов’язкове: - характеризувати образ Башмачкіна; - висловлювати оцінні судження й аналізувати особливості сюжету й композиції повісті М. В. Гоголя «Шинель». За бажанням: - скласти сенкан «Башмачкін-привид»;- створити рекламу-звернення для молоді «Відкрий для себе «Шинель» М. Гоголя».