Презентація "Образ Михайлика з твору М.Стельмаха "Гуси-лебеді летять"

Про матеріал

Охарактеризувати образ Михайлика,

учити учнів шанобливого ставлення до старших, до природи,

учити школярів фантазувати, уявляти



Зміст слайдів
Номер слайду 1

Намалюй смайлику емоцію(рефлексія на початку уроку)Відмінний настрій – посмішка. Нормальний, звичайний настрій – риска. Байдужість – опущені куточки губ.

Номер слайду 2

Правила уроку:забороняється говорити«Я не вмію», «Я не можу», «Я не знаю як», «У мене не вийде»

Номер слайду 3

Асоціативна розминка. Які асоціації виникають у вас, коли ви чуєте слово «гуси-лебеді»?(намалювати асоціативний кущ)Гуси-лебеді

Номер слайду 4

Піймай помилку(учні відповідають «так» або «ні»)1. Головний герой твору – Михайлик.2. Коняку Михайлика звали Вірна.3. Михайлик з бабусею ходив до лісу.4. За словами діда Дем'яна, лебеді на крилах приносять життя.5. Найбільше батько Михайлика цінував у людях свіжу сорочку й чисту совість.6. Для катання на льодяній гірці Михайлик скористався ослінчиком.7. Однокрила качка у дворі Михайлика уміла розбиратися в людях.8. У гаю Михайлик назбирав опеньків.

Номер слайду 5

Тема уроку:«Образ Михайлика з повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять»

Номер слайду 6

Мета уроку:охарактеризувати образ Михайлика;навчати учнів усвідомлювати необхідність гармонійного розвитку особистості для самореалізації;виховувати шанобливе ставлення до старших, до природи;розвивати фантазію, уяву учнів.

Номер слайду 7

Намалюй усний портрет Михайлика(під час обдумування звучить музика)

Номер слайду 8

А тепер погляньмо, яким побачив Михайлика режисер Муратов

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Який елемент сюжету ви побачили на екрані?( скласти слово)соепзцяіки

Номер слайду 11

Один день із життя героя. Яка подія із життя героя вам найбільше запам'яталася?(Учні переказують уривки з повісті)

Номер слайду 12

Пропоную вашій увазі ще деякі цікаві моменти з життя хлопчика.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

«Займи позицію»(вправа на 2 кути: в одному куті – вивіска «Погоджуюсь», в іншому – «Не погоджуюсь». Учні рухаються по класу, займаючи позицію й аргументуючи її)1. Усі події повісті зав'язуються навколо Михайлика.2. Михайлик щирий, допитливий, кмітливий.3. Михайлик не любить книжок.4. Чи можна Михайлика порівняти зі сонцем, що тягнеться до сонця?5. Хлопчик надзвичайно спостережливий.6. Михайлик – злодій, бо він украв у мами насіння.7. Хлопчик зовсім не цікавиться природою.8. Михайликова душа – поетична.

Номер слайду 16

«Стрілки»(поєднати героїв та їхні риси характеру)Дід. Мама. Люба. Михайлик. Товариський. Кмітливий. Працьовитамудрий

Номер слайду 17

Складіть сенканпро Михайлика, його матір, діда, про гусей-лебедів. Шпаргалка1. Тема (іменник)2. Опис теми (2 прикметники)3. Дія, пов'язана з темою (3 дієслова)4. Вислів: ставлення до теми, почуття (4 слова)5. Висновок, синонім до теми (1 слово)

Номер слайду 18

Домашнє завдання: Скласти кросворд чи тести (на вибір) до теми уроку

Номер слайду 19

Квиток для виходу з класу дізнався замислився Я Я був вражений

Номер слайду 20

«Пантоміма»(рефлексія в кінці уроку)Покажіть результати своєї роботи: Я задоволений – руки вгору. Я незадоволений – руки опущені. Я байдужий – закрити обличчя.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чумаченко Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
29 грудня 2018
Переглядів
10778
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку