Намалюй смайлику емоцію(рефлексія на початку уроку)Відмінний настрій – посмішка. Нормальний, звичайний настрій – риска. Байдужість – опущені куточки губ.
Номер слайду 2
Правила уроку:забороняється говорити«Я не вмію», «Я не можу», «Я не знаю як», «У мене не вийде»
Номер слайду 3
Асоціативна розминка. Які асоціації виникають у вас, коли ви чуєте слово «гуси-лебеді»?(намалювати асоціативний кущ)Гуси-лебеді
Номер слайду 4
Піймай помилку(учні відповідають «так» або «ні»)1. Головний герой твору – Михайлик.2. Коняку Михайлика звали Вірна.3. Михайлик з бабусею ходив до лісу.4. За словами діда Дем'яна, лебеді на крилах приносять життя.5. Найбільше батько Михайлика цінував у людях свіжу сорочку й чисту совість.6. Для катання на льодяній гірці Михайлик скористався ослінчиком.7. Однокрила качка у дворі Михайлика уміла розбиратися в людях.8. У гаю Михайлик назбирав опеньків.
Номер слайду 5
Тема уроку:«Образ Михайлика з повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять»
Номер слайду 6
Мета уроку:охарактеризувати образ Михайлика;навчати учнів усвідомлювати необхідність гармонійного розвитку особистості для самореалізації;виховувати шанобливе ставлення до старших, до природи;розвивати фантазію, уяву учнів.
Номер слайду 7
Намалюй усний портрет Михайлика(під час обдумування звучить музика)
Номер слайду 8
А тепер погляньмо, яким побачив Михайлика режисер Муратов
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Який елемент сюжету ви побачили на екрані?( скласти слово)соепзцяіки
Номер слайду 11
Один день із життя героя. Яка подія із життя героя вам найбільше запам'яталася?(Учні переказують уривки з повісті)
Номер слайду 12
Пропоную вашій увазі ще деякі цікаві моменти з життя хлопчика.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
«Займи позицію»(вправа на 2 кути: в одному куті – вивіска «Погоджуюсь», в іншому – «Не погоджуюсь». Учні рухаються по класу, займаючи позицію й аргументуючи її)1. Усі події повісті зав'язуються навколо Михайлика.2. Михайлик щирий, допитливий, кмітливий.3. Михайлик не любить книжок.4. Чи можна Михайлика порівняти зі сонцем, що тягнеться до сонця?5. Хлопчик надзвичайно спостережливий.6. Михайлик – злодій, бо він украв у мами насіння.7. Хлопчик зовсім не цікавиться природою.8. Михайликова душа – поетична.
Номер слайду 16
«Стрілки»(поєднати героїв та їхні риси характеру)Дід. Мама. Люба. Михайлик. Товариський. Кмітливий. Працьовитамудрий
Номер слайду 17
Складіть сенканпро Михайлика, його матір, діда, про гусей-лебедів. Шпаргалка1. Тема (іменник)2. Опис теми (2 прикметники)3. Дія, пов'язана з темою (3 дієслова)4. Вислів: ставлення до теми, почуття (4 слова)5. Висновок, синонім до теми (1 слово)
Номер слайду 18
Домашнє завдання: Скласти кросворд чи тести (на вибір) до теми уроку
Номер слайду 19
Квиток для виходу з класу дізнався замислився Я Я був вражений
Номер слайду 20
«Пантоміма»(рефлексія в кінці уроку)Покажіть результати своєї роботи: Я задоволений – руки вгору. Я незадоволений – руки опущені. Я байдужий – закрити обличчя.