Охарактеризувати образ Михайлика,
учити учнів шанобливого ставлення до старших, до природи,
учити школярів фантазувати, уявляти
Піймай помилку(учні відповідають «так» або «ні»)1. Головний герой твору – Михайлик.2. Коняку Михайлика звали Вірна.3. Михайлик з бабусею ходив до лісу.4. За словами діда Дем'яна, лебеді на крилах приносять життя.5. Найбільше батько Михайлика цінував у людях свіжу сорочку й чисту совість.6. Для катання на льодяній гірці Михайлик скористався ослінчиком.7. Однокрила качка у дворі Михайлика уміла розбиратися в людях.8. У гаю Михайлик назбирав опеньків.
«Займи позицію»(вправа на 2 кути: в одному куті – вивіска «Погоджуюсь», в іншому – «Не погоджуюсь». Учні рухаються по класу, займаючи позицію й аргументуючи її)1. Усі події повісті зав'язуються навколо Михайлика.2. Михайлик щирий, допитливий, кмітливий.3. Михайлик не любить книжок.4. Чи можна Михайлика порівняти зі сонцем, що тягнеться до сонця?5. Хлопчик надзвичайно спостережливий.6. Михайлик – злодій, бо він украв у мами насіння.7. Хлопчик зовсім не цікавиться природою.8. Михайликова душа – поетична.