Подивись соціальний ролік «Тварини не іграшки». Зверні увагу на музику. Охарактеризуй її. Який настрій звучить в першій та другій частині? Чому? Придумай продовження відеороліку
Номер слайду 3
інструментальних жанрівурочиста пісня, прийнята як державний або соціальний символ. СИМФОНІЯжанр камерно-інструментальної музики; невелика п’єса ліричного характеру. СЮЇТАжанр симфонічної музики; твір для симфонічного оркестру, побудований із контрастних частин (переважно з чотирьох). ГІМНжанр камерно-інструментальної музики; музичний твір, який складається з контрастних частин і написаний у формі старовинних танців, або твори, об’єднані спільним задумом чи ідеєю. НОКТЮРНЗнайдіть відповідники
Номер слайду 4
Роздивіться малюнки. Розташуйте умовно у дві колонки: опера та балет. Дайте визначення поняттям.
Номер слайду 5
Придумай ритмічну послідовність для скоромовок. Навчи друга (подругу) і разом відтворіть її (оплесками чи на музичних інструментах)Відтвори ритмічну послідовність Чорної ночі червона калина хилилась-хилилась та не схилилась, а розвеселилась. Дзвоніть у дзвони, з хати до хати, з порога до порога, що прийшла перемога. Ходив без волі лев левиці, левиця леву дала по пиці. Українські волонтери волонтерять -волонтерять, всі червоні хрести переволонтерять
Номер слайду 6
Відгадайте ребуси. Дайте визначення поняттям. Об’єднайте в одну спільну назву
Номер слайду 7
https://cutt.ly/Z8 Km4b. X За допомогою планшета або телефону перевірте свої знання з тем, пограйте у гру «Відгадай музичний жанр».