Очікування Оціни за 100 -бальною шкалою результативність твоєї роботи на уроці. 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100%
Номер слайду 3
Під час округлення десяткового дробу до одиниць (десятих, сотих і т. д.), усі наступні за цим розрядом цифри відкидають. Якщо при цьому перша з цифр, які відкидають, 0, 1, 2, 3, 4, то остання з цифр, яку залишають, не змінюється. Якщо ж перша з цифр, які відкидають, дорівнює 5, 6, 7, 8 або 9, то останню з цифр, яку залишають, збільшують на 1. Пригадайте:
Номер слайду 4
Алгоритм округлення чисел: Знайди цифру того розряду, до якого округлили десятковий дріб (натуральне число). Подивись на наступну (читаючи зліва направо) цифру; якщо вона 0, або 1, або 2, або 3, або 4 — цифру в п. 1 не змінюй, в інших випадках — збільш її на 1 (+ 1). Усі цифри, що передують знайденій у п. 1, — перепиши, ті, що йдуть за нею, — відкинь (запиши нулями). Пригадайте:
Номер слайду 5
Округліть: до десятих: 8,435; 32,1601; 9,75; Усні вправи:
Номер слайду 6
Округліть: 2) до сотих: 65,1783; 4,008; 1,6666; Усні вправи:
Номер слайду 7
Округліть: 3) до одиниць: 50,92; 1,19; 8,47; Усні вправи:
Номер слайду 8
Округліть: 4) до сотень: 438; 3078,65; 196,48. Усні вправи:
Номер слайду 9
Які з чисел: 0,7; 0,8; 0,78; 0,8001; 0,85; 0,876; 0,8999; 0,9; 0,9000001 задовольняють нерівність 0,8 < х < 0,9? Подумайте:
Номер слайду 10
За кг сиру заплатили 5 грн. Скільки треба заплатити за 2 кг такого сиру? Подумайте:
Незнайко задумав число. Спочатку він округлив це число до десятих, отримав 6,4. Потім він округлив задумане число до одиниць, отримав 7. Чи не помилився він? Подумайте:
Номер слайду 13
Усі числа: 2,5; 2,6; 2,7; 2,8; 2,9; 3,1; 3,2; 3,3; 3,4 мають одну особливість, пов'язану з округленням чисел. Яку? Подумайте:
Що сприяло успіху? Що заважало? Оціни результативність своєї роботи на уроці за 100 -бальною шкалою. Чи справдилися очікування? Результативність роботи: 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100%