Бажаю вам бути на уроці У - усміхненими С - спокійними П - продуктивними І - ініціативними Х - хоробрими
Номер слайду 3
АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ “ Розгадай кросворд ”
Номер слайду 4
1 Б І Т 2 С К А Н Е Р 3 І Н Ф О Р М А Ц І Я 4 М О Д Е М 5 В О Р Д 6 М О Н І Т О Р 7 М И Ш К А 8 Б А Й Т 9 П Р И Н Т Е Р 10 Б Л О К К Л А В І А Т У Р А
Номер слайду 5
Тема уроку “ Поняття файлової системи. Об’єкти файлової системи: файли, папки, ярлики"
Номер слайду 6
ПОВИННІ ЗНАТИ ПРИЗНАЧЕННЯ ФАЙЛОВОЇ СИСТЕМИ. 2. ЩО ТАКЕ ФАЙЛ, ПАПКА, ЯРЛИК ? 3. НА ЩО ВКАЗУЄ РОЗШИРЕННЯ ФАЙЛУ. ПОВИННІ ВМІТИ ВИКОНУВАТИ ОПЕРАЦІЇ НАД ОБ’ЄКТАМИ ФАЙЛОВОЇ СИСТЕМИ: СТВОРЮВАТИ, КОПІЮВАТИ, ПЕРЕЙМЕНУВАТИ, ВИЛУЧАТИ, ВІДНОВЛЯТИ.
Номер слайду 7
ФАЙЛОВА СИСТЕМА — це частина будь-якої операційної системи, що відповідає за організацію зберігання та доступу до інформації на будь-яких її носіях.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
ОБ’ЄКТИ ФАЙЛОВОЇ СИСТЕМИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ Об'єктами файлової системи є файли і папки, у яких файли розміщуються, а також пристрої зберігання даних (жорсткі диски, флеш-накопичувачі тощо).
Номер слайду 10
ФАЙЛ — це ділянка пам'яті, яка містить певну інформацію і має конкретне ім'я. ВЛАСТИВОСТІ ФАЙЛІВ - назва (імя.розширення); - тип (розширення); - розмір (байт, Кбайт, Мбайт); - дата створення.
Номер слайду 11
Тип Значок Розширення імені Програма Неформатований текст txt Блокнот Графічний файл bmp Paint Звуковий файл wav Windows Media Player Текстовий файл doc Microsoft Word Електронна таблиця xls Microsoft Excel Приклади типів файлів та розширень:
Номер слайду 12
Файли можуть об'єднуватися в групи, які називають папками. Папки ще називають каталогами. Файли та папки розташовуються на жорстких дисках, флеш-накопичувачах. Робочий стіл є головною системною папкою.
Номер слайду 13
У вікнах також відображаються ярлики — значки, які пов'язані з іншими об'єктами операційної системи та спрощують їх запуск.
Номер слайду 14
Структуру файлів та папок можна зобразити як дерево, де диск є коренем, папки — гілками, а файли — листками. Наприклад, запис D:\Інформатика\6 клас означає, що папка «6 клас» розміщена в папці «Інформатика» на диску D.
Номер слайду 15
Комплекс вправ для очей «Олівець» Візьміть олівець в праву руку і витягніть її, піднявши олівець на рівні очей. Дивіться на кінчик олівця, ПРИ ЦЬОМУ НЕ ПОВЕРТАЮЧИ ГОЛОВИ, і повільно відводьте руку вправо, потім вліво, проводжаючи пишучий предмет очима.
Номер слайду 16
Головоломка Сашко уміє складати числові ребуси. Він склав ПЕРШИЙ ребус відгадкою якого є слово ПАПКА. Знайдіть відгадку ребуса на ДРУГОМУ малюнку. 1,2,3,к,6 1,3,й,2
Номер слайду 17
Встановіть, які об’єкти відповідають даним зображенням Файл зі звуковим супроводом Папка зі звуковими даними Файл із числовими даними Файл із графічними даними Значок програми Файл із текстовими даними Головне меню комп'ютера Папка з відео Робота в парах
Номер слайду 18
Різдво ЯКИЙ ЗАПИС ВІРНИЙ? 1.Подарунки\Листівки\Малюнки\Різдво 2. Різдво\Мелодії\Прикраса 3. Різдво\Відео\Щедрик 4. Різдво\Малюнки \Подарунки Малюнки Мелодії Відео Ескізи Пейзажі Щедрик
Номер слайду 19
РОБОТА ЗА КОМП’ЮТЕРОМ Повторення правил техніки безпеки
Номер слайду 20
Практична робота «Робота з об’єктами файлової системи» 1. Створіть на Робочому столі папку «6 клас» . Відкрийте її (двічі клацніть її значок). 2. Створіть у створеній вами папці папку «Перша» (меню Файл → Створити → Папку → введіть ім’я «Перша»). 3. У папці «Перша» створіть текстовий документ « Файл» (Контекстне меню робочої області папки «Перша» → Створити → Текстовий документ → введіть ім’я документа « Файл»). Закрийте всі папки. 4. Створіть на робочому столі ярлик папки «6 клас» (контекстне меню → Створити ярлик). 5. За допомогою контекстного меню видаліть цей ярлик (Контекстне меню ярлика → Видалити). Та відновіть його з Кошика. (Кошик → Відновити). 6. Перейменуйте папку «6 клас» на «Основна» (контекстне меню папки «6 клас» → Перейменувати → введіть із клавіатури ім’я «Основна», натисніть Enter).
Номер слайду 21
ПІДСУМКИ УРОКУ Рефлексія 1. Під час уроку я... • дізнався... • зрозумів... • навчився... 2. Найбільше мені сподобалося... 3. На уроці найкраще в мене виходило... 4. Я мав(-ла) труднощі з... 5. Я хотів би ще дізнатися про...
Номер слайду 22
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Опрацювати § 2.2 підручника, відповісти на питання на ст.58, № 2 ст.59(письмово).