2 клас: поділено слова на 5 груп{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Алфáвіт і алфавíт, Батьківщúна, будь ласка, ведмíдь, вéресень, вýлиця, герóй, дивáн, диктант, дитúна, до побачення, духмяний, дятел, завдання, читáння, запитáння, зáєць, календáр, кúлим, комп’ютер, медáль, метрó, на добраніч, недíля, ноутбук, ознáка, пóмилка, помúлка, але помилки, понедíлок, предмéт, п’ятниця, рюкзак, середá, співчуття,теáтр, червóний, черговúй, черевúки, чернетка, четвер.(40 слів)Ведмíдь, вéресень, герóй, понедíлок, медáль, середá, духмяний, предмéт, комп’ютер, календáр, четвéр, червóний,черевúки, теáтр, недíля, черговúй, метрó, дятел, чернéтка. П’ятниця, вýлиця, дитúна, читáння, кúлим, дивáн, диктáнт. Завдáння, читáння, запитáння Будь ласка, до побачення, на добраніч. Алфáвіт і алфавíт, пóмилка і помúлка, але помилкú, Батьківщúна, зáєць, ноутбýк, ознáка, рюкзáк, співчуття.
1 група: У ненаголошеній позиції пишемо букву «Е»Ведмíдь, вéресень, герóй, понедíлок, медáль, середá, духмяний, предмéт, комп’ютер, календáр, четвéр, червóний, черевúки, теáтр, недíля, черговúй, метрó, дятел, чернéтка. Ці слова пов’язуємо цікавою фантастичною розповіддю. Учні легко її запам’ятовують і знають, якщо слово з цієї розповіді, то треба писати у словах, у ненаголошеній позиції, букву «Е» ‘
1 група: У ненаголошеній позиції пишемо букву «Е» РОЗПОВІДЬ до першої групи слів Ведмíдь у вересні став героєм. У понеділок йому дали медáль, у середу йому подарували духмяний предмет і комп’ютер. Він подививсь на календар і вирішив, у четвéр, у червоних черевúках, піти в театр. А в недíлю він був черговим у метрó. До нього прилетів дятел і приніс чернéтку для розваг.
3 група: завдáння, читáння, запитáння. Листівка, на якій зображений хлопчик, що допомагає на кухні, сприяла засвоєнню слів «завдання» і «читання», «запитання». Адже малий, міркували ми, отримав завдання від мами щось зробити. А коли він його виконає, то займеться читанням і буде відповідати на запитання. Ніжки хлопчика і стільця підказують нам, що в цих словах по дві букви «ен». І в цих словах схоже наголошування.
«Батьківщúна» Батьківщúна - це наша Україна, яка пишеться теж з великої букви. «Ознáка»Щоб запам’ятати слово «ознáка» було підібрано листівку з песиком. Провели бесіду:- Які слова-ознáки можна підібрати для цього песика? - Гарний, рудий, ніжний, лагідний, добрий. - Діти, запам’ятайте, що всі підібрані вами слова, це ознаки цієї тварини.«Рюкзак»У Колі гарний рюкзак.
Пóмилка і помúлка На листівці зображено котика і зайчика, які сидятьу новорічному вінку. А нам слід запам’ятати слово «помилка» з подвійним наголошенням. Один учень сказав, що на листівці помилка, бо мають бути однакові тварини: або котики, або зайчики. Їх двоє, тому наголошування у слові подвійне.
Технології ейдотехніки задіюють резерви правої півкулі головного мозку, сприяють розвитку образної пам’яті, образного мислення, творчих здібностей. Це спосіб якісного засвоєння нової інформації шляхом свідомого утворення асоціативних зв’язків, за допомогою спеціальних методів і прийомів. Для запам’ятовування словникових слів було використано методи - фантастичні розповіді, асоціації, робота з листівками.