Презентація. Опис власного досвіду на тему "Запам’ятовування словникових слів у 2 класі за допомогою ейдотехніки"

Про матеріал
Опис досвіду Цимбал О.А.: "Запам’ятовування словникових слів у 2 класі за допомогою ейдотехніки"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Запам’ятовування словникових слів у 2 класі за допомогою ейдотехніки. Підготувала: Цимбал Ольга Анатоліївна

Номер слайду 2

2 клас: поділено слова на 5 груп{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Алфáвіт і алфавíт, Батьківщúна, будь ласка, ведмíдь, вéресень, вýлиця, герóй, дивáн, диктант, дитúна, до побачення, духмяний, дятел, завдання, читáння, запитáння, зáєць, календáр, кúлим, комп’ютер, медáль, метрó, на добраніч, недíля, ноутбук, ознáка, пóмилка, помúлка, але помилки, понедíлок, предмéт, п’ятниця, рюкзак, середá, співчуття,теáтр, червóний, черговúй, черевúки, чернетка, четвер.(40 слів)Ведмíдь, вéресень, герóй, понедíлок, медáль, середá, духмяний, предмéт, комп’ютер, календáр, четвéр, червóний,черевúки, теáтр, недíля, черговúй, метрó, дятел, чернéтка. П’ятниця, вýлиця, дитúна, читáння, кúлим, дивáн, диктáнт. Завдáння, читáння, запитáння  Будь ласка, до побачення, на добраніч.  Алфáвіт і алфавíт, пóмилка і помúлка, але помилкú, Батьківщúна, зáєць, ноутбýк, ознáка, рюкзáк, співчуття.

Номер слайду 3

1 група: У ненаголошеній позиції пишемо букву «Е»Ведмíдь, вéресень, герóй, понедíлок, медáль, середá, духмяний, предмéт, комп’ютер, календáр, четвéр, червóний, черевúки, теáтр, недíля, черговúй, метрó, дятел, чернéтка. Ці слова пов’язуємо цікавою фантастичною розповіддю. Учні легко її запам’ятовують і знають, якщо слово з цієї розповіді, то треба писати у словах, у ненаголошеній позиції, букву «Е» ‘

Номер слайду 4

1 група: У ненаголошеній позиції пишемо букву «Е» РОЗПОВІДЬ до першої групи слів Ведмíдь у вересні став героєм. У понеділок йому дали медáль, у середу йому подарували духмяний предмет і комп’ютер. Він подививсь на календар і вирішив, у четвéр, у червоних черевúках, піти в театр. А в недíлю він був черговим у метрó. До нього прилетів дятел і приніс чернéтку для розваг.

Номер слайду 5

2 група: У ненаголошеній позиції пишемо букву «И» П’ятниця, вýлиця, дитúна, читáння, кúлим, дивáн, диктáнт. Ці слова пов’язуємо другою цікавою розповіддю. Учні швидко її запам’ятовують і знають, якщо слово з цієї розповіді, то треба писати у словах, у ненаголошеній позиції, букву «И»

Номер слайду 6

2 група: У ненаголошеній позиції пишемо букву «И» РОЗПОВІДЬ до другої групи слів У п’ятницю, на вýлиці, дитúна займалась читáнням, а на кúлимі, біля дивáну, писала диктáнт.

Номер слайду 7

3 група: завдáння, читáння, запитáння. Листівка, на якій зображений хлопчик, що допомагає на кухні, сприяла засвоєнню слів «завдання» і «читання», «запитання». Адже малий, міркували ми, отримав завдання від мами щось зробити. А коли він його виконає, то займеться читанням і буде відповідати на запитання. Ніжки хлопчика і стільця підказують нам, що в цих словах по дві букви «ен». І в цих словах схоже наголошування.

Номер слайду 8

4 група:будь ласка, до побачення, на добраніч Ці чарівні слова пишуться окремо. Застосувуємо для запам’ятовування листівку. Слоники Будь і Ласка кажуть левеняткові : «до побачення» та «на добраніч»За асоціацією двох слоників, ці слова мають по 2 окремі частини.

Номер слайду 9

5 група: Алфáвіт і алфавíт, пóмилка і помúлка, але помилкú, Батьківщúна, зáєць, ноутбýк, ознáка, рюкзáк, співчуття. Щоб запам’ятати написання букви «Є» у цьому слові, школярі знайшли букву «Є» на листівці - у ротику зайчика. зáєць

Номер слайду 10

«Батьківщúна» Батьківщúна - це наша Україна, яка пишеться теж з великої букви. «Ознáка»Щоб запам’ятати слово «ознáка» було підібрано листівку з песиком. Провели бесіду:- Які слова-ознáки можна підібрати для цього песика? - Гарний, рудий, ніжний, лагідний, добрий. - Діти, запам’ятайте, що всі підібрані вами слова, це ознаки цієї тварини.«Рюкзак»У Колі гарний рюкзак.

Номер слайду 11

Пóмилка і помúлка На листівці зображено котика і зайчика, які сидятьу новорічному вінку. А нам слід запам’ятати слово «помилка» з подвійним наголошенням. Один учень сказав, що на листівці помилка, бо мають бути однакові тварини: або котики, або зайчики. Їх двоє, тому наголошування у слові подвійне.

Номер слайду 12

Технології ейдотехніки задіюють резерви правої півкулі головного мозку, сприяють розвитку образної пам’яті, образного мислення, творчих здібностей. Це спосіб якісного засвоєння нової інформації шляхом свідомого утворення асоціативних зв’язків, за допомогою спеціальних методів і прийомів. Для запам’ятовування словникових слів було використано методи - фантастичні розповіді, асоціації, робота з листівками.

pptx
Додано
7 жовтня 2023
Переглядів
257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку