Мета корекційно-розвиткового заняття: Корекційно-навчальна: вчити дітей підбирати ознаки до слова «осінь»; погоджувати іменники з іменами прикметниками в роді, числі і відмінку. розвивати у дітей уміння складати невеликі за обсягом речення ; уточнювати, активізувати і розвивати словниковий запас дітей по темі; закріплювати вміння відповідати на питання педагога повним реченням;Корекційно-розвиваюча:- розвивати дрібну, загальну і артикуляционную моторику; розвивати зорову і слухову увагу розвивати уяву, пам`ять, мислення; Корекційно-виховна:- виховувати у дітей інтерес до тих змін в природі, які відбуваються восени;- формувати естетичне сприйняття осіннього пейзажу.
пальчикова гімнастика Осінь в парк завітала (пальчиками обох рук крокують)Листя пензликом пофарбувала (плавно піднімають та опускають долоні) Потім їх порозкидала. (роблять хвиляподібні рухи руками) Листя у букет збираємо (стискають долоні з розчепіренимі пальцями)Гарно їх ми називаємо. Лист кленовий, лист з осики, Лист дубовий, лист з берізки, ( по черзі загібаємо пальці одночасно на обох руках,починаємо з великого) Рудий тополиний лист стрибнув на доріжку вниз. (плескаємо дзвінко у долоні)