Презентація. Основні правила композиції та вибору формату аркуша

Про матеріал
Презентація має на меті закріпити знання учнів про основні правила композиції та вибору формату аркуша. Навчити виявляти та зображувати різні форми дерев, їх характер, будову, взаємозв’язок частин, розвивати навики роботи з різними графічними матеріалами, навчити розуміти зміст та засоби художньої виразності, уміння аналізувати, збагачувати словниковий запас учнів, формувати емоційно-естетичне ставлення до зображуваної дійсності, розвивати інтерес до малювання, виховувати вміння бачити прекрасне.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Основні правила композиції та вибору формату аркуша Вправи на зображення образів дерев у композиції «Диво дерево». Підготувала Половець Д.С. вчитель образотворчого мистецтва, спеціаліст І категорії Уманської ЗОШ №5 ім. В.І.Чуйкова Уманської міської ради

Номер слайду 2

Щоб урок минув не марно, Працювати треба гарно. Друзі, гуртом посміхнемось, До роботи всі візьмемось!

Номер слайду 3

Що таке графіка? Які засоби виразності графіки?

Номер слайду 4

Засоби виразності графіки лінія крапка пляма штрих

Номер слайду 5

Закони композиції

Номер слайду 6

П.Константин. Дерево С.Кротова. Дерево метеликів

Номер слайду 7

І.Кульська «Верба» Над водою, на горбі, Любо, весело вербі. Довгі коси розпускала, у ставочку полоскала, Не потрібен гребінець, Їх розчеше вітерець.

Номер слайду 8

М. Пригара “Могутній дуб” Могутній дуб, прадавній дуб Стоїть побіля яру. Розкинув свій листатий чуб, Чолом торкає хмару. Старече згорблене гілля, кора немов Сталева, із лісу дідові здаля Вклоняються дерева.

Номер слайду 9

Сергій Меркулов. Поле. 2011

Номер слайду 10

Загадки дуб верба каштан клен липа

Номер слайду 11

Який характер у дерев?

Номер слайду 12

На кого схожі дерева? Вишня - наречена Верба – сумна жінка Дуб - дідусь

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Схема зображення дерев та їх форми

Номер слайду 15

Засоби виразності графіки лінія крапка штрих пляма

Номер слайду 16

Пальчикова гімнастика Пружну кульку я надую, Мотузочок зав’яжу. Ну а потім її здую, Всім цей фокус покажу.

Номер слайду 17

Практичне завдання 1 група – «сумне» дерево, 2 група – «сильне» дерево, 3 група – «струнке» дерево.

Номер слайду 18

Дитячі роботи

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Дякую за увагу!

Номер слайду 21

Список використаних джерел Література: 1. Масол Л. Методика навчання мистецтва в основній школі: методичний посібник для вчителів – К.: Шкільний світ, 2012. 2. Падалка Г.М. Педагогіка мистецтва. – К.: Освіта України, 2010. Інтернет-ресурси: http://sasl.at.ua/publ/16-1-0-35 http://www.skarby.org.ua http://racurs.ua/100

ppt
Додано
3 серпня 2019
Переглядів
2057
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку