Особливості літературного процесу другої половини ХІХ ст.
Номер слайду 2
ХХ ст2 пол. ХІХ стромантизмреалізмнатуралізмдекаданс (імпресіонізм, символізм, естетизм)
Номер слайду 3
Традиційний театросновою є “антична драматургія”дія, що рухається завдяки інтризіспрямовані на розвагу або повчання. НЕ передбачали переосмислення світу чи місця людини в ньомуніяких роздумів після перегляду
Номер слайду 4
повсякденне життя – основаокрім подій твору ще і переживання героїввідсутність негативних та позитивних героївсучасні проблеми не комедійні, а трагічні“Новий” театр
Номер слайду 5
Розвиток двох конфліктів. Побутовий (зовнішній)Духовний (внутрішній)
Номер слайду 6
Генрік Ібсен(1828-1906)Ознайомитись з біографією та тезисно виписати основні факти
Номер слайду 7
Генрік Ібсен(1828-1906)Основоположник “нової” драматургії. Народився в сімʼї судновласника в 1828 р в м. Шієн, проте згодом в 1836р. батько збанкрутував. Змушений навчатись на аптекаря, але через своє “вільнодумство” змушений покинути рідне місто.
Номер слайду 8
Генрік Ібсен(1828-1906)1850р. – подався до столиці Християнії (Осло), щоб продовжити навчання, але завалив іспит. Спробував себе у видавничій справі, але газета проіснувала лише кілька місяців.1852р. – посада керівника першого норвезького національного театру в Бергені, а пізніше – Християнії
Номер слайду 9
Генрік Ібсен(1828-1906)1848-64рр. – ранньо-романтичний період. Звертання до скандинавської історії. Відчувається вплив Шекспіра. Звертаючись до минулого, торкався актуальних тогочасних тем. Вважав що його завдання не в розвʼязуванні тем, а в їх порушенні.
Номер слайду 10
Генрік Ібсен(1828-1906)2 пол. 1860тих. – зрілий період. Цікавість до сучасності – перехід до реалізму.1864р. – переїжає до Італії та Німеччини, одна з причин – цькування. Соціально-психологічні драми принесли йому світову славу.
Номер слайду 11
Генрік Ібсен(1828-1906)Драма ідей. Не проголошує ідеї, а створює конфлікт між ними, конфлікт поглядів, дискусійність твору. Цей підхід отримав назву – Ібсенізм.