Презентація " Освітні втрати. Практико - орієнтовані шляхи подолання"

Про матеріал
Пріоритетною засадою початкової освіти є подолання освітніх втрат. Освітні втрати — це прогалини у знаннях і навичках, які виникають в учнівства під час освітнього процесу у порівнянні зі стандартами освіти та очікуваними результатами навчальних здобутків. В даній презентації описано алгоритм подолання освітніх втрат.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Пріоритетною засадою початкової освіти є подолання освітніх втрат


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підвищити результати навчання учнів



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Освітні втрати — це прогалини у знаннях і навичках, які виникають в учнівства під час освітнього процесу у порівнянні зі стандартами освіти та очікуваними результатами навчальних здобутків


 

 

 

ОСВІТНІ ВТРАТИ


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель початкових класів


АЛГОРИТМ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ

 

          ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ

ОСОБЛИВУ УВАГУ ВАРТО ПРИДІЛИТИ МАТЕМАТИЦІ, ЛІТЕРАТУРНОМУ ЧИТАННЮ ТА ПИСЬМУ

  


АЛГОРИТМ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ

 

СТВОРЕННЯ ОПОРНОЇ КАРТИ ЗНАНЬ / УМІНЬ

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

  •             Читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами.
  •             Самостійно читає та розрізняє нехудожні тексти.
  •             Виявляє розуміння фактичного змісту тексту.
  •             Ставить запитання за змістом прочитаного.
  •             Називає твори, дитячі книжки, що сподобалися, розповідає.

АЛГОРИТМ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ

 

РОЗРОБКА ДІАГНОСТУВАЛЬНИХ ТЕСТІВ

 

 

ПЕРШІ ДІАГНОСТУВАЛЬНІ ТЕСТИ ВАРТО РОБИТИ БЕЗ ОЦІНЮВАННЯ У БУДЬ-ЯКІЙ ФОРМІ


АЛГОРИТМ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ

 

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПРІОРИТЕТІВ

 

 

ОБГОВОРЕННЯ З БАТЬКАМИ

 


предмет обговорення


технічне забезпечення дітей / стан здоров’я дітей / можливості до зворотнього зв’язку…


АЛГОРИТМ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ

 

РОЗРОБКА ТЕМАТИЧНИХ ЗАВДАНЬ



НЕОБХІДНО НЕ ЗАБУВАТИ ПРО НАСТУПНЕ!

 

  1. Продовжити надолуження освітніх втрат через  повторення базових знань кожної нової теми.
  2. Провести ДР з метою перевірки рівня подолання освітніх втрат.
  3. Продовжити роботу над подолання ОВ протягом навчального року.
  4. Провести ДР з метою виявлення результатів роботи над подоланням освітніх втрат протягом навчального року.

ПАМ’ЯТАЙМО, ЩО УСПІХ МОЖЛИВИЙ ЛИШЕ ЗА ТАКИХ УМОВ!

 

 


  1. ПОЗИТИВНА МОТИВАЦІЯ


 

  1. ПІДТРИМКА ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ

  1. ПЕРМАНЕНТНІСТЬ МОНІТОРИНГУ


  1. ПОМІРНІСТЬ НАВАНТАЖЕННЯ


ПАМ’ЯТАЙМО, ЩО УСПІХ МОЖЛИВИЙ ЛИШЕ ЗА ТАКИХ УМОВ!

 

 


  1. ІНТЕРАКТИВНІСТЬ


  1. САМОСТІЙНА РОБОТА

  1. КРЕАТИВНІСТЬ

 

  1. ЗОСЕРЕДЖЕНІСТЬ

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

docx
Додано
12 липня
Переглядів
346
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку