Презентація "Паски безпеки"

Про матеріал
Презентація "Паски безпеки". Розповідає про використання пасків безпеки в трантпорті, міфи про паски безпеки, історію їх створення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Паски безпеки в транспорті Підготувала учениця 10 класу Кузьменко Анна

Номер слайду 2

Що таке ремені безпеки?Ре́мінь безпе́ки (англ. seat belt) засіб пасивної безпеки, що призначений для утримання пасажира або водія автомобіля чи іншого транспортного засобу на місці у випадку аварії або раптової зупинки.

Номер слайду 3

Не важливо, чи водій ти, чи пасажир, використовувати паски безпеки у авто – твій обов’язок. Оскільки паски безпеки є найбільш ефективним засобом безпеки дорожнього руху для запобігання смертності і травматизму, їх застосування обов’язкове згідно із законодавством. Водій і пасажир на передньому сидінні повинні бути пристебнуті. Це ж стосується пасажирів на задніх сидіннях. Діти до 12 років повинні обов’язково сидіти в дитячому кріслі або бустері, відповідно до їхньої ваги та віку. Також можна використовувати триточковий дитячий ремінь безпеки. Тисячі людей, мабуть, вважають, що у них є імунітет перед законами фізики. Однак це не правильно. Коли авто рухається, його пасажири та водій також перебувають у русі всередині нього. У тому разі, коли автомобіль зупиняється під час зіткнення, за інерцією, всі пасажири будуть продовжувати рухатися, поки щось їх не зупинить.

Номер слайду 4

Паски безпеки були розроблені для того, щоб зупинити рух пасажирів всередині транспортного засобу, запобігаючи травми в результаті удару об приладову панель, а також викиду через лобове скло. Паски безпеки зроблені зі спеціального матеріалу, відмінними характеристиками яких є міцність і можливість так розтягуватися, щоб вберегти пасажира від раптового зіткнення, згладжуючи ефект удару.

Номер слайду 5

Можна подумати, що з існуванням інших автомобільних заходів безпеки, ремені безпеки вже застаріли. Але доведено, що вони як і раніше виконують найбільш важливу функцію захищеності в транспортних засобах. Насправді, в той час як подушки безпеки підвищують ефективність ременів на цілих 40%, самі по собі вони не так ефективні. З усіх аварій, пов’язаних з автомобільними смертями, за оцінками понад 60% людей не були пристебнуті. Діти не люблять сидіти у своїх автомобільних сидіннях, коли вони маленькі. Заохочуйте ваших дітей, щоб вони використовували дитячий ремінь безпеки. Покажіть їм, що мама і тато пристібаються самі, тому вони повинні робити те ж саме.

Номер слайду 6

10 міфів про ремені безпеки. Міф 1. Ремінь заважає вибратися з автомобіля, який горить або тоне. Це твердження може стосуватися лише пасків старої конструкції. Сучасні ж паски знімаються одним клацанням. Міф 2. На невеликій швидкості ремені безпеки можна не використовувати Непристебнутий водій при лобовому зіткненні має дуже високі шанси розбити головою скло та в 9 із 10 випадків загинути. За статистикою, 80% всіх аварій відбувається на швидкості 65 км/год. А зіткнення на такій швидкості аналогічно падінню з шостого поверху. Швидкість 80 км/год еквавілентна падінню з девятого поверху, а 110 км/год - 17 поверх відповідно. То чи ризикнули б ви прогулятися дахом багатоповерхівки без огородження? А чи пустили б туди своїх дітей? Думайте про це щоразу під час подорожей без пасків безпеки. Міф 3. Пристебнутий дорослий може втримати дитину на руках Навіть при зіткненні на швидкості 30 км/год на вашого малюка масою 7 кг діятиме сила в 135 кілограм. Втримати таку вагу неможливо.

Номер слайду 7

Міф 4. При подорожах на невеликі відстані паски безпеки непотрібні Згідно статистики, 75% відсотків випадків загибелі водія трапляються в межах 40 кілометрів від його дом. Міф 5. Пасажирам, які сидять на задньому сидінні пристібатися необов'язково. Це вкрай небезпечно не тільки для самих пасажирів: водія може вбити навіть дитина, що вилетіла з заднього сидіння. Також не варти забувати про перевертання машини - тут альтернативи не існує. Міф 6. Найбільш безпечне місце в авто - за водієм Найбезпечніше місце в машині - середнє сидіння позаду: воно на 16% безпечніше будь-яких інших місць в авто. Але за умови, що пасажир, який там сидить, користується ременем безпеки. Інакше шанси вилетіти крізь лобове скло при аварії максимальні. Міф 7. При аварії краще бути викинутим з автомобіля Безумовно, статистика свідчить, що в пасажира, який опинився від час ДТП поза салоном є шанс на збереження життя. 1 зі 100. Готові ризикнути? Найбільша небезпека під час аварії - це удар о частини салону. Тож якщо пасажири не будуть пристебнутими, то в них більше шансів вдаритися та отримати травму, несумісну з життям, аніж вилетіти назовні та залишитися цілим. 

Номер слайду 8

Міф 8. Якщо в машині є подушки безпеки, то ремені не потрібні Проблема в тому, що подушка при розкритті рухається назустріч людині зі швидкістю 300 км/год. А це удар боксера-важковаговика. Ремінь безпеки не дає зустрітися з подушкою настільки швидко. Та й розроблялася подушка для роботи спільно з пасками безпеки, а не замість них. Цікаво, що навіть при використанні ременя не варто сидіти до керма ближче ніж 25 см. Це значно пом`якшить зустріч зі подушкою. Міф 9. Ремінь безпеки може у випадку аварії травмувати людину Ремінь справді може травмувати шийний відділ хребта, адже під час різкого гальмування тіло за інерцією продовжує рухатися вперед. Також він теоретично може спричинити опіки чи зламати ключицю. Однак, ці травми ніщо в порівнянні з тими ушкодженнями, що чатують на пасажирів та водія без ременів. Міф 10. Користуватися ременем безпеки незручно Це твердження - цілковитий абсурд, беручи до уваги попередні 9 пунктів. А звикнути до ременя можна шляхом регулярного його використання. В такому випадку в непристебнутої людини виникатиме почуття дискомфорту за відсутності ременя.

Номер слайду 9

Не дозволяйте собі, або тим, хто опинився поруч з Вами в автомобілі, стати ще однією одиницею у сумній статистиці ДТП. Використовуйте паски безпеки і нагадуйте про це своїм друзям, навіть якщо ви просто переїжджаєте з однієї стоянки на іншу.

pptx
До підручника
Фізика (академічний рівень) 10 клас (Бар’яхтар В.Г., Божинова Ф.Я.)
Додано
13 травня 2020
Переглядів
16585
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку