Шосте лютого Класна робота. Патріотичні мотиви в поемі Миколи Вороного «Євшан-зілля»
Номер слайду 2
Емоційне налаштування «Екран настрою»3287654
Номер слайду 3
Мета уроку:поглибити знання про творчість Миколи Вороного, продовжити роботу над поемою «Євшан-зілля»; розвивати навички виразного, вибіркового читання, вміння висловлювати власну думку, збагачувати словниковий запас учнів;виховувати патріотичні почуття, національну самосвідомість.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Твір «Євшан-зілля» за жанром - лірика.
Номер слайду 10
QR-код
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Манкурт – людина, що забула минуле, відмовилася від національних традицій,утратила моральні орієнтири, цінності. ЛЕКСИЧНА ХВИЛИНКА
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Символом чого є євшан-зілля?Намалюй/напиши, які українські символи зможуть повернути пам‘ять.
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Дайте оцінку своїй роботі на уроці«Сигнал рукою»Працював активно, старанно. Працював добре, але не в повну силу. Майже не працював.
Номер слайду 20
Домашнє завдання: Високий рівень:намалювати ілюстрацію до твору;скласти фанфік (продовження) про поверненняханського сина; Достатній рівень:-підготувати близький до тексту усний переказ уривка поеми, який найбільше сподобався;-записати характеристику гудця, хана;Середній рівень:-записати 4 прислів’я про рідний край.