Внесення ціннісних складових у зміст навчальних предметів ( досягнення цілей різних змістових ліній через навчальні предмети )Серед них : Відпрацювання учнями конкретних здоров*я-збережувальних навичок і умінь,належних поведінкових дій. Мотивація учнів на здоровий і безпечний спосіб життя. Розв*язання конкретних навчальних і життєвих ситуацій. Виховання усвідомлення цінності власної держави,демократичних свобод,соціальної активності та відповідальності.
П’ять принципів виховання по-новому1. Виховання на загальнолюдських цінностях та патріотизмі.2. Виховну програму варто ухвалювати спільно з батьками,а різні тематичні акції краще базувати на дитячій ініціативі,ідеях3. Прищеплювати цінності гуманізму найкраще через конкретні дїі.4. Дисциплінарні програми, публічна критика –це не виховні моменти,припустимі в НУШ5. Шкільне виховання має стати «не каральним». Замість «не можна вчиняти інакше» має стати «так було б ефективно».
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Що формуємо?Ключові слова?Ціннісне ставлення до себе. Тіло. Зовнішність. Стать. Здоров’я. Звички Настрій. Організація дня. Ціннісне ставлення до сім’ї,родини,людей. Добрі справи. Сімейні обов’язки. Родовід. Культура спілкування. Взаємодопомога. Вміння товаришувати. Ціннісне ставлення до праціСамостійність. Відповідальність. ПрофесіїДомашні обов’язки. Працьовитість. Ледарство
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Що формуємо?Ключові слова?Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. Музика. ПісніТанціТеатр. Народні звичаї,побут. Архітектура. Ціннісне ставлення до особистості,до суспільства і держави. Герб,прапор. Рідна мова. Видатні українціПрава дитини. Мир. Рідний край
Форми виховної роботи учнів1. Врахування вікових особистостей2 Надання переваги діяльнішим методам3 Подання моральних понять на доступному для дітей рівні Проводячи виховну роботу з дітьми молодшого шкільного віку,доцільно : Враховувати їхню швидку втомлюваність. Часто змінювати види діяльностіНадавати перевагу ігровій діяльності