Презентація : Педагогічні рекомендації щодо проведення виховних годин в початковій школі.

Про матеріал
Принципи виховання по - новому. Де й коли виховує вчитель? Що виховуємо? Форми виховної роботи в початкових класах Нової української школи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація Педагогічні рекомендації щодо проведення виховних годин

Номер слайду 2

Внесення ціннісних складових у зміст навчальних предметів ( досягнення цілей різних змістових ліній через навчальні предмети )Серед них : Відпрацювання учнями конкретних здоров*я-збережувальних навичок і умінь,належних поведінкових дій. Мотивація учнів на здоровий і безпечний спосіб життя. Розв*язання конкретних навчальних і життєвих ситуацій. Виховання усвідомлення цінності власної держави,демократичних свобод,соціальної активності та відповідальності.

Номер слайду 3

Взаємодія учителя з учнем на партнерських засадах. Як на уроках,так і в позаурочний час (активне включення дітей в організацію навчального дня,партнерство між учителем,учнями та батьками).

Номер слайду 4

Використання вчителем демократичного стилю спілкування з учнями. Створення умов для творчої самореалізації кожної особистості (навички командної та проектної роботи,де учитель здійснює управлінську функцію і спонукає до пошукової роботи)

Номер слайду 5

П’ять принципів виховання по-новому1. Виховання на загальнолюдських цінностях та патріотизмі.2. Виховну програму варто ухвалювати спільно з батьками,а різні тематичні акції краще базувати на дитячій ініціативі,ідеях3. Прищеплювати цінності гуманізму найкраще через конкретні дїі.4. Дисциплінарні програми, публічна критика –це не виховні моменти,припустимі в НУШ5. Шкільне виховання має стати «не каральним». Замість «не можна вчиняти інакше» має стати «так було б ефективно».

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Коли?Де?під часу класіуроківперерву коридоріна шкільному подвір’їв їдальнігрупової роботиу класіна спортивному майданчикуу бібліотеціекскурсійспілкування в інтернетіпоза школою. Де й коли виховує вчитель?

Номер слайду 7

Що виховуємо ? Ціннісне ставленнядо себе та людейдо праці і природидо культури і суспільства

Номер слайду 8

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Що формуємо?Ключові слова?Ціннісне ставлення до себе. Тіло. Зовнішність. Стать. Здоров’я. Звички Настрій. Організація дня. Ціннісне ставлення до сім’ї,родини,людей. Добрі справи. Сімейні обов’язки. Родовід. Культура спілкування. Взаємодопомога. Вміння товаришувати. Ціннісне ставлення до праціСамостійність. Відповідальність. ПрофесіїДомашні обов’язки. Працьовитість. Ледарство

Номер слайду 9

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Що формуємо?Ключові слова?Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. Музика. ПісніТанціТеатр. Народні звичаї,побут. Архітектура. Ціннісне ставлення до особистості,до суспільства і держави. Герб,прапор. Рідна мова. Видатні українціПрава дитини. Мир. Рідний край

Номер слайду 10

Форми виховної роботи учнів1. Врахування вікових особистостей2 Надання переваги діяльнішим методам3 Подання моральних понять на доступному для дітей рівні Проводячи виховну роботу з дітьми молодшого шкільного віку,доцільно : Враховувати їхню швидку втомлюваність. Часто змінювати види діяльностіНадавати перевагу ігровій діяльності

Номер слайду 11

Методи виховної роботи учнів Ситуаційно-рольова граІнсценізуваннягра-бесідагра- мандрівка. Екскурсіїгрупова справауявна подорож. Конкурсихвилини з мистецтвомгодина спостереження,година милування,тощо.

Номер слайду 12

pptx
Додано
19 березня 2020
Переглядів
1194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку