Розвиток творчої особистості на уроках інформатики. Презентація педагогічного досвіду вчителя інформатики Монастириської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Крамара Тараса Васильовича2019 рік
Номер слайду 2
Про себе. Крамар Тарас Васильович. Вчитель Монастириської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Монастириського району. Закінчив Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут імені Т. Г. Шевченка. Стаж роботи – 15 років. Вчитель І категорії
Номер слайду 3
Життєве кредо : «Завжди і всюди діяти гуманно, чесно і справедливо». Педагогічне кредо: «Знання лише тоді знання, коли вони отримані зусиллям розуму, а не пам’яті».
Номер слайду 4
Вступ Кожна нова генерація неодмінно додає щось нове до науки, здобутої від своїх попередників-учителів, і в такий спосіб стає вчителем наступної генерації. Так розвивається й поглиблюється людське пізнання світу, вдосконалюється людська цивілізація. Так людство прямує до свого прогресу (Джалол Ікрамі)Суспільство «епохи інформації» ставить перед школою складне завдання, яке полягає у «…створенні умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України, вихованні покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя» (Національна доктрина розвитку освіти)Крамар Т. В.
Номер слайду 5
Вступ здатність до узагальненого осмислення інформації, систематизації та вибору необхідної в даний момент;1234 На уроках інформатики потрібно дати учню не просто базовий рівень освіти, а сформувати компетентності, яких потребує сьогоднішнє суспільство:використання набутих умінь та навичок при вирішенні поставлених задач;творче мислення та креативний підхід, комунікабельність;бажання навчатися усе життя. Крамар Т. В.
Номер слайду 6
Вступ Актуальність досвіду Сучасний етап розвитку системи освіти в Україні характеризується освітніми інноваціями, спрямованими на модернізацію системи освіти відповідно до вимог часу, стрімкому розвитку комп’ютерної техніки, необхідністю практичного використання набутих знань. Досвід з проблеми має раціоналізаторський характер, його новизна полягає в застосуванні власних навчальних та контролюючих програм при класичному методі навчання. Крамар Т. В.
Номер слайду 7
Головна ідея методики Головна ідея методики: частину інформацію (графічну, текстову, звукову) на уроці учні повинні отримувати не від вчителя, а від комп’ютера. Обдаровані діти мають можливість самостійно освоїти матеріал. Учитель при такій методиці має можливість протягом кожного уроку перевірити теоретичні знання, коригувати роботу та оцінити практичні навички всіх учнів у класі. Крамар Т. В.
Номер слайду 8
Теоретична базаінтерактивні технології навчання (моделювання, практичні роботи) Теоретична база досвідуметод декомпозиції (розбивання розв’язку однієї об’ємної задачі на серію розв’язків кількох простіших задач).метод проектів (від задуму та плану до реалізації)Крамар Т. В.
Номер слайду 9
Піраміда пріоритетів. Крамар Т. В. На уроках інформатики широко використовую такі методи навчання (класифікація методів навчання за І. Лернером та М. Скаткіним). Ці методи відображають різний рівень пізнавальної активності та самостійності учня у навчанні. Вміле використання їх дає можливість вчителю зробити урок інформатики змістовним та ефективним. Пояснювально-ілюстративний. Репродуктивний метод. Метод проблемного вивчення матеріалу Дослідницький метод. Частково-пошуковий
Номер слайду 10
Робота з обдарованими дітьми2018-2019н.р.2017-2018 н.р. Призери і переможці ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики та інформаційних технологій. Лагутіна Оксана, учениця 9 класу,на ІІІ етапі Всеукраїнської олімпіади -7 результат. Диплом І ступеня на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій. Крамар Т. В.2016-2017 н.р.2015-2016 н.р. Переможець ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій (Мармус Максим – Диплом І ступеня)Призери і переможці ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики та інформаційних технологій
Номер слайду 11
Висновкистимулює учнів до вивчення предметунавчає організовувати великий обсяг інформаціївиховує навички дослідницької діяльностіДана методика викладання інформатики у школі допомагає творчо та винахідливо вирішувати складні задачіКрамар Т. В.
Номер слайду 12
Тестування проводилося протягом 2018 – 2019 років. Динаміка зростання успішності 11-Б класу
Номер слайду 13
Популяризація досвіду Майстер-класи для вчителів школи та районуІнтернет-уроки. Розміщення програм на сайтіСпособипопуляризаціївласногодосвіду. Крамар Т. В.
Номер слайду 14
Крамар Т. В. Популяризація досвіду Інтернет-уроки. Розміщення програм та домашніх завдань в Інтернет
Номер слайду 15
Крамар Т. В. Популяризація досвіду Майстер-класи для вчителів