Вступ Кожна нова генерація неодмінно додає щось нове до науки, здобутої від своїх попередників-учителів, і в такий спосіб стає вчителем наступної генерації. Так розвивається й поглиблюється людське пізнання світу, вдосконалюється людська цивілізація. Так людство прямує до свого прогресу (Джалол Ікрамі)Суспільство «епохи інформації» ставить перед школою складне завдання, яке полягає у «…створенні умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України, вихованні покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя» (Національна доктрина розвитку освіти)Крамар Т. В.
Вступ здатність до узагальненого осмислення інформації, систематизації та вибору необхідної в даний момент;1234 На уроках інформатики потрібно дати учню не просто базовий рівень освіти, а сформувати компетентності, яких потребує сьогоднішнє суспільство:використання набутих умінь та навичок при вирішенні поставлених задач;творче мислення та креативний підхід, комунікабельність;бажання навчатися усе життя. Крамар Т. В.
Вступ Актуальність досвіду Сучасний етап розвитку системи освіти в Україні характеризується освітніми інноваціями, спрямованими на модернізацію системи освіти відповідно до вимог часу, стрімкому розвитку комп’ютерної техніки, необхідністю практичного використання набутих знань. Досвід з проблеми має раціоналізаторський характер, його новизна полягає в застосуванні власних навчальних та контролюючих програм при класичному методі навчання. Крамар Т. В.
Головна ідея методики Головна ідея методики: частину інформацію (графічну, текстову, звукову) на уроці учні повинні отримувати не від вчителя, а від комп’ютера. Обдаровані діти мають можливість самостійно освоїти матеріал. Учитель при такій методиці має можливість протягом кожного уроку перевірити теоретичні знання, коригувати роботу та оцінити практичні навички всіх учнів у класі. Крамар Т. В.
Піраміда пріоритетів. Крамар Т. В. На уроках інформатики широко використовую такі методи навчання (класифікація методів навчання за І. Лернером та М. Скаткіним). Ці методи відображають різний рівень пізнавальної активності та самостійності учня у навчанні. Вміле використання їх дає можливість вчителю зробити урок інформатики змістовним та ефективним. Пояснювально-ілюстративний. Репродуктивний метод. Метод проблемного вивчення матеріалу Дослідницький метод. Частково-пошуковий
Робота з обдарованими дітьми2018-2019н.р.2017-2018 н.р. Призери і переможці ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики та інформаційних технологій. Лагутіна Оксана, учениця 9 класу,на ІІІ етапі Всеукраїнської олімпіади -7 результат. Диплом І ступеня на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій. Крамар Т. В.2016-2017 н.р.2015-2016 н.р. Переможець ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій (Мармус Максим – Диплом І ступеня)Призери і переможці ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики та інформаційних технологій