Презентація містить 19 слайдів з покроковим ходом роботи, який супроводжується в конспекті даного уроку. Є руханка, самостійна робота і памятка для учнів
Перетворення неправильного дробу в мішане або натуральне число та мішаного числа у неправильний дріб. Самостійна робота. Підготувала: Островська Людмила Іванівна Відкритий урок з математики для учнів 5-го класу на тему:
Номер слайду 2
Всі почули вже дзвінок. Він покликав на урок,Кожен з нас приготувався,На перерві постарався. Зараз сядуть лиш дівчатка,А за ними – і хлоп ятка.
Номер слайду 3
Перевіримо домашнє завдання
Номер слайду 4
для чого було введено поняття звичайного дробу?що означає риска дробу? що таке чисельник дробуі на що він вказує?що таке знаменник дробуі що він показує?який дріб називають правильним?який дріб називають неправильним?що таке мішане число?яким дробом є дробова частина мішаного числа?Актуалізація опорних знань. Для лічби частин. Дію ділення. Число, що стоїть над дробовою рискою, показує кількість взятих частин цілого. Число, що стоїть під дробовою рискою, показує на скільки частин поділено ціле. В якого чисельник менший за знаменник. В якого чисельник більший за знаменник. Це сума цілої та дробової частин. Правильним
Номер слайду 5
У мене є 42 цукерки. А вас 28 учнів. Як роздати вам усі цукерки?Проблема!!!
Номер слайду 6
Без знання дробів ніхто не може визнавати, що знає математику. Цицерон
Номер слайду 7
Тема нашого уроку: Перетворення неправильного дробу в мішане або натуральне число та мішаного числа у неправильний дріб.
Номер слайду 8
Метою нашого уроку є:навчальна: формувати поняття, «ціла і дробова частина числа», алгоритми виділення цілої частини з неправильного дробу, перетворення неправильного дробу в натуральне число, перетворення мішаного числа у неправильний дріб; розвивальна: розвивати творчі здібності, кмітливість учнів, уміння грамотно висловлювати свої думки;виховна: виховувати позитивне ставлення до знань, наполегливість.
Номер слайду 9
План вивчення нового матеріалу1. Виділення цілої частини з неправильного дробу.2. Перетворення неправильного дробу у натуральне число.3. Перетворення мішаного числа у неправильний дріб.
Номер слайду 10
Пам'ятай!!!
Номер слайду 11
Фізкультхвилинка
Номер слайду 12
Застосування набутих знаньчасткадрібділенедільникчисельникзнаменник3:55155171. Усно: № 92413:733551313775151755:155:17
Номер слайду 13
2. Письмово: № 933; 935; 937; 939; 941; 943.№933 Виділіть цілу частину з неправильного дробу:№935 Запишіть неправильний дріб у вигляді мішаного числа:
Номер слайду 14
№937 Запишіть у вигляді частки мішане число:№939 Запишіть мішане число у вигляді неправильного дробу:№941 Шматок джинсової тканини розрізали на 12 рівних частин, три з них пішли на пошиття брюк, а інші – на пошиття курток. Яку частину тканини витратили на пошиття брюк, а яку – на пошиття курток?
Номер слайду 15
Розв'язання: - тканини витратили на пошиття брюк;12-3=9 (ч.) - витратили на пошиття курток; - тканини витратили на пошиття курток. Відповідь: ; .№943 Виділіть цілу частину з неправильних дробів: Запишіть отримані числа в порядку зростання. Який із цих дробів найбільший?В порядку зростання: Найбільший дріб:
Підсумки уроку чи сподобалося тобі на уроці? що цікавого тобі запам'яталося найбільше? чи було тобі важко на сьогоднішньому уроці?
Номер слайду 19
Один з відомих письменників, а саме Лев Толстой сказав, що людину можна оцінювати дробом, чисельник якого становить те хороше, що вона думає про себе сама, а знаменник – те хороше, що про цю людину думають інші. То ж бажаю вам, щоб дріб у кожного із вас був завжди правильним.