Презентація "Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва. Структура періодичної системи".

Про матеріал
Мета: Навчальна: повторити та закріпити знання здобувачів освіти з порушеннями слуху про структуру періодичної системи хімічних елементів Д. І. Менделєєва; сформувати навички самостійно працювати з різноманітними джерелами інформації; удосконалювати вміння здобувачів освіти з порушеннями слуху працювати в групах, парах; Розвивальна: розвивати логічне мислення здобувачів освіти з порушеннями слуху через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація; розвивати мовну і слухову пам’ять; підвищувати стилістичну культуру мовлення; розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву, коригувати вимову учнів. Виховна: виховувати в здобувачів освіти з порушеннями слуху інтерес до вивчення хімії, національну свідомість, самосвідомість та ментальність, провідні риси громадянина своєї держави, любов до рідної країни, до української мови, до свого народу, старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Повторення. Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва. Структура періодичної системи. Н. ШУТКО

Номер слайду 2

Емоційне налаштування на урок. Вправа: «Банка позитиву»На столі стоїть банка, на партах в учнів стікери на яких вони пишуть позитивні слова, які починаються на першу літеру їхнього імені.

Номер слайду 3

Мовна зарядка«Закарпаття»Як називається наша область? (Закарпатська)Обласний центр Закарпаття – місто? (Ужгород)Назви міста області? ( Ужгород, Мукачево, Хуст, Тячів, Рахів, Виноградово, Берегово, Іршава, Свалява, Перечин, Чоп)Назвіть річки області? (Тиса, Боржава, Уж, Латориця, Ріка, Теребля, Тересва)Назви райони області? (Берегівський район, Мукачівський район, Рахівський район, Тячівський район, Ужгородський район, Хустський район)Назви свою адресу проживання?

Номер слайду 4

Вправа «Навпаки»(Вчитель називає хімічний елемент, учні записують його символ, або навпаки)- Записати символи хімічних елементів: Гідроген, Оксиген, Натрій, Калій, Кальцій, Магній, Ферум, Хлор, Йод, Астат.- Написати назву хімічних елементів і символи яких: F, Al, Cu, C, Ba, He, Mn, Br, B, Li.

Номер слайду 5

Гра «Невідомий острів»За Періодичною Системою зайти назви елементів, які стоять під наведеними номерами. Заповнити табличку. Перші літери по вертикалі є назвою того, з чого складається будова атома.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}46 Паладій44  8  73  76  11  

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}7 Нітроген68  53  22  37  8  28  

Номер слайду 7

{8 EC20 E35-A176-4012-BC5 E-935 CFFF8708 E}99 Ейнштейній3  68  6  81  75  8  41  

Номер слайду 8

Пишемо адресату: Робота в парах: Країна (періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва). Область (номер періоду, ряд)Місто (номер групи)Будинок (підгрупа)Квартира (порядковий номер)Прізвище (назва хімічного елемента)Ім’я (символ та вимова хімічного елемента)

Номер слайду 9

Завдання: Підпишіть конверт для листа хімічного елемента:І група – ОксигенуІІ група – МагніюІІІ група – Феруму. IV група – Аргентуму

Номер слайду 10

Вправа «Розвідники»Робота в групах. Аркуші з завданнями для груп прикріплені в різних кінцях класу. Учень – розвідник з кожної команди підходить до аркуша, запам'ятовує завдання і диктує його учням своєї групи. Можна підходити декілька раз.

Номер слайду 11

Завдання для І групи: Назвіть елемент 4 періоду, VI групи головної підгрупи. Де в періодичній системі розташований елемент № 26?Назвіть елемент 2 періоду, VIІ групи головної підгрупи. Де в періодичній системі розташований елемент № 12?

Номер слайду 12

Завдання для ІІ групи: Назвіть елемент 3 періоду, ІІІ групи головної підгрупи. Де в періодичній системі розташований елемент № 19?Назвіть елемент 5 періоду, ІІ групи головної підгрупи. Де в періодичній системі розташований елемент № 8?

Номер слайду 13

Фізкультхвилинка Раз – піднялись, потягнулись. Два – зігнулись, розігнулись. Три – в долоні три хлопки. Головою три кивки. На чотири – руки ширше. П’ять руками – помахали. Шість – за парти всі сідають.

Номер слайду 14

Гра «Ланцюжок»Вибрати з ПСХЕ назви елементів, які починаються на кожну літеру імені одного з учнів класу та визначити положення цих елементів у ПСХЕ. Приклад:І – Індій: 5 період, 7 ряд, ІІІ група, а – головна підгрупа. В – Ванадій: 4 період, 4 ряд, V група, b – побічна підгрупа. А – Аргон: 3 період, 3 ряд, VIII група, а – головна підгрупа. Н – Нітроген: 2 період, 2 ряд, V група, а – головна підгрупа.

Номер слайду 15

6. Перейдіть за посиланням та виконайте вправи:https://learningapps.org/13348264https://learningapps.org/14709506

Номер слайду 16

Моя діяльність на уроці ( три дієслова )Передати зміст своєї діяльності на уроці за допомогою трьох дієслів. Приклад:повторив/ла структуру періодичної системи хімічних елементів;закріпив/ла знання описувати хімічний елемент за ПСХЕ;удосконалив/ла навички орієнтуватися в ПСХЕ Д. І. Менделєєва.

Номер слайду 17

Домашнє завдання. Виготовити картки, де вказати символ хімічного елемента, його назву, порядковий номер, з іншого боку картки – вимову (для 10 хімічних елементів). Перейдіть за посиланням та пройдіть тестування:

pptx
Пов’язані теми
Хімія, Презентації
Інкл
Додано
3 листопада
Переглядів
82
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку