Обговорення результатів навчальної діяльності з теми "Хімія. Перші кроки"

Про матеріал
Диференційовані картки допоможуть організувати перевірку компетенцій з даної теми.
Перегляд файлу

Обговорення результатів навчальної діяльності

 

Картка №1

  1.               Я знаю предмет вивчення хімії. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію виміряти масу, об’єм речовини. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити особливості експерименту. (7 – 9 бали)
  4.               Вам потрібно приготувати водний розчин твердої речовини. Ця речовина містить нерозчинні домішки. Обміркуйте, які операції потрібно буде виконати. Складіть план експерименту та обґрунтуйте послідовність своїх дій. (10 – 12 балів)

 

 

Картка №2

  1.               Я знаю етапи розвитку хімії. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію виявляти спільне та відмінне між предметом вивчення хімії та інших наук. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити різницю між спостереженням і вимірюванням. (7 – 9 бали)
  4.               Складіть план виготовлення розчину із води масою 45 г і кухонної солі масою 5 г. Напиши перелік лабораторного обладнання, яке знадобиться. (10 – 12 балів)

 

 

Картка №3

  1.               Я знаю основні прийоми користування пробірками. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію безпечно користуватися нагрівальними приладами. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити як і чому розвивалась хімія. (7 – 9 бали)
  4.               Підлітки на уроці виконували дослідження. Спершу до половини чайної ложки харчової соди додали 25 мл оцту і спостерігали виділення газу. Потім цей дослід повторили з кухонною сіллю і спостереженням ніяких змін не виявили. Визнач мету і сформулюй гіпотезу цього дослідження. (10 – 12 балів)

Картка №4

  1.               Я знаю методи дослідження в хімії. (1 –3 бали)
  2.               Я вмію безпечно користуватися скляним посудом. (4 – 6 балів)
  3. Я можу пояснити наслідки нагрівання предметів, виготовлених із різних матеріалів. (7 – 9 бали)
  4. Прочитайте уважно уривок тексту.

У тихому містечку живуть дуже допитливі та винахідливі діти Максим та Оленка. Їх завжди цікавлять явища, що відбуваються навколо них. Сьогодні вони розпочали свій черговий експеримент на кухні: взяли дві склянки, в одній розчинили цукор у гарячій воді, а в іншій – у холодній. Які гіпотези могли сформулювати Максим та Оленка перед початком експерименту? (10 – 12 балів)

 

 

Картка №5

  1.               Я знаю правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії роботи. (1 –3 бали)
  2.               Я вмію користуватися найпоширенішим лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити навіщо потрібні хімічні знання кожній людині. (7 – 9 бали)
  4.               Уявіть собі, що ви працюєте в лабораторії однієї з українських солеварень. Вам потрібно дослідити вплив ступеня подрібнення кухонної солі на швидкість її розчинення у воді.
  1.     Сформулюйте гіпотезу, яку потрібно перевірити.
  2.     Який посуд, обладнання та реактиви вам потрібні для виконання експерименту? (10 – 12 балів)

 

 

 

 

Картка №6

  1.               Я знаю основні прийоми користування нагрівними та зважувальними приладами. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію здійснювати пошук інформації щодо речовин та хімічних явищ. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити особливості експерименту. (7 – 9 бали)
  4.               У якому випадку рідина в колбі закипить швидше – коли полум’я охоплює всю посудину чи коли дно посудини перебуває у верхній частині полум’я? Відповідь обґрунтуйте. (10 – 12 балів)

 

 

Картка №7

  1.               Я знаю правила поведінки в кабінеті хімії. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію розрізняти й систематизувати лабораторне обладнання. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити як і чому розвивалась хімія. (7 – 9 бали)
  4.               Вам потрібно приготувати водний розчин твердої речовини. Ця речовина містить нерозчинні домішки. Обміркуйте, які операції потрібно буде виконати. Складіть план експерименту та обґрунтуйте послідовність своїх дій. (10 – 12 балів)

 

 

Картка №8

  1.               Я знаю нагрівні і вимірювальні прилади. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію презентувати самостійно здобуту інформацію з використанням цифрових технологій і пристроїв. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити наслідки недотримання правил безпеки під час роботи в хімічному кабінеті. (7 – 9 бали)
  4.               Складіть план виготовлення розчину із води масою 45 г і кухонної солі масою 5 г. Напиши перелік лабораторного обладнання, яке знадобиться. (10 – 12 балів)

Картка №9

  1.               Я знаю лабораторний посуд. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію виміряти масу, об’єм речовини. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити різницю між спостереженням і вимірюванням. (7 – 9 бали)
  4.               Підлітки на уроці виконували дослідження. Спершу до половини чайної ложки харчової соди додали 25 мл оцту і спостерігали виділення газу. Потім цей дослід повторили з кухонною сіллю і спостереженням ніяких змін не виявили. Визнач мету і сформулюй гіпотезу цього дослідження. (10 – 12 балів)

 

 

Картка №10

  1.               Я знаю предмет вивчення хімії. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію виконувати прості досліди з дотриманням правил безпеки. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити наслідки нагрівання предметів, виготовлених із різних матеріалів. (7 – 9 бали)
  4.               Прочитайте уважно уривок тексту.

У тихому містечку живуть дуже допитливі та винахідливі діти Максим та Оленка. Їх завжди цікавлять явища, що відбуваються навколо них. Сьогодні вони розпочали свій черговий експеримент на кухні: взяли дві склянки, в одній розчинили цукор у гарячій воді, а в іншій – у холодній. Які гіпотези могли сформулювати Максим та Оленка перед початком експерименту? (10 – 12 балів)

 

 

 

 

 

 

 

Картка №11

  1.               Я знаю етапи розвитку хімії. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію виявляти спільне та відмінне між предметом вивчення хімії та інших наук. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити наслідки недотримання правил безпеки під час роботи в хімічному кабінеті. (7 – 9 бали)
  4.               Уявіть собі, що ви працюєте в лабораторії однієї з українських солеварень. Вам потрібно дослідити вплив ступеня подрібнення кухонної солі на швидкість її розчинення у воді.
  1.                 Сформулюйте гіпотезу, яку потрібно перевірити.
  2.                 Який посуд, обладнання та реактиви вам потрібні для виконання експерименту? (10 – 12 балів)

 

 

Картка №12

  1.               Я знаю основні прийоми користування пробірками. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію безпечно користуватися нагрівальними приладами. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити навіщо потрібні хімічні знання кожній людині. (7 – 9 бали)
  4.               У якому випадку рідина в колбі закипить швидше – коли полум’я охоплює всю посудину чи коли дно посудини перебуває у верхній частині полум’я? Відповідь обґрунтуйте. (10 – 12 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка №13

  1.               Я знаю методи дослідження в хімії. (1 –3 бали)
  2.               Я вмію безпечно користуватися скляним посудом. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити особливості експерименту. (7 – 9 бали)
  4.               Вам потрібно приготувати водний розчин твердої речовини. Ця речовина містить нерозчинні домішки. Обміркуйте, які операції потрібно буде виконати. Складіть план експерименту та обґрунтуйте послідовність своїх дій. (10 – 12 балів)

 

 

Картка №14

  1.               Я знаю правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії роботи. (1 –3 бали)
  2.               Я вмію користуватися найпоширенішим лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити як і чому розвивалась хімія. (7 – 9 бали)
  4.               Складіть план виготовлення розчину із води масою 45 г і кухонної солі масою 5 г. Напиши перелік лабораторного обладнання, яке знадобиться. (10 – 12 балів)

 

 

Картка №15

  1.               Я знаю основні прийоми користування нагрівними та зважувальними приладами. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію здійснювати пошук інформації щодо речовин та хімічних явищ. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити чим загрожує недотримання правил безпеки. (7 – 9 бали)
  4.               Підлітки на уроці виконували дослідження. Спершу до половини чайної ложки харчової соди додали 25 мл оцту і спостерігали виділення газу. Потім цей дослід повторили з кухонною сіллю і спостереженням ніяких змін не виявили. Визнач мету і сформулюй гіпотезу цього дослідження. (10 – 12 балів)

Картка №16

  1.               Я знаю правила поведінки в кабінеті хімії. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію розрізняти й систематизувати лабораторне обладнання. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити різницю між спостереженням і вимірюванням. (7 – 9 бали)
  4.               Прочитайте уважно уривок тексту.

У тихому містечку живуть дуже допитливі та винахідливі діти Максим та Оленка. Їх завжди цікавлять явища, що відбуваються навколо них. Сьогодні вони розпочали свій черговий експеримент на кухні: взяли дві склянки, в одній розчинили цукор у гарячій воді, а в іншій – у холодній. Які гіпотези могли сформулювати Максим та Оленка перед початком експерименту? (10 – 12 балів)

 

 

Картка №17

  1.               Я знаю нагрівні і вимірювальні прилади. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію презентувати самостійно здобуту інформацію з використанням цифрових технологій і пристроїв. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити наслідки нагрівання предметів, виготовлених із різних матеріалів. 7 – 9 бали
  4.               Уявіть собі, що ви працюєте в лабораторії однієї з українських солеварень. Вам потрібно дослідити вплив ступеня подрібнення кухонної солі на швидкість її розчинення у воді.
  1.     Сформулюйте гіпотезу, яку потрібно перевірити.
  2.     Який посуд, обладнання та реактиви вам потрібні для виконання експерименту? (10 – 12 балів)

 

 

 

 

 

 

Картка №18

  1.               Я знаю лабораторний посуд. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію виміряти масу, об’єм речовини. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити наслідки недотримання правил безпеки під час роботи в хімічному кабінеті. (7 – 9 бали)
  4.               У якому випадку рідина в колбі закипить швидше – коли полум’я охоплює всю посудину чи коли дно посудини перебуває у верхній частині полум’я? Відповідь обґрунтуйте. (10 – 12 балів)

 

 

Картка №19

  1.               Я знаю предмет вивчення хімії. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію виконувати прості досліди з дотриманням правил безпеки. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити навіщо потрібні хімічні знання кожній людині. (7 – 9 бали)
  4.               Вам потрібно приготувати водний розчин твердої речовини. Ця речовина містить нерозчинні домішки. Обміркуйте, які операції потрібно буде виконати. Складіть план експерименту та обґрунтуйте послідовність своїх дій. (10 – 12 балів)

 

 

Картка №20

  1.               Я знаю етапи розвитку хімії. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію виявляти спільне та відмінне між предметом вивчення хімії та інших наук. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити чим загрожує недотримання правил безпеки. (7 – 9 бали)
  4.               Складіть план виготовлення розчину із води масою 45 г і кухонної солі масою 5 г. Напиши перелік лабораторного обладнання, яке знадобиться. (10 – 12 балів)

Картка №21

  1.               Я знаю основні прийоми користування пробірками. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію безпечно користуватися нагрівальними приладами. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити особливості експерименту. (7 – 9 бали)
  4.               Підлітки на уроці виконували дослідження. Спершу до половини чайної ложки харчової соди додали 25 мл оцту і спостерігали виділення газу. Потім цей дослід повторили з кухонною сіллю і спостереженням ніяких змін не виявили. Визнач мету і сформулюй гіпотезу цього дослідження. (10 – 12 балів)

 

 

Картка №22

  1.               Я знаю методи дослідження в хімії. (1 –3 бали)
  2.               Я вмію безпечно користуватися скляним посудом. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити як і чому розвивалась хімія. 97 – 9 бали)
  4.               Прочитайте уважно уривок тексту.

У тихому містечку живуть дуже допитливі та винахідливі діти Максим та Оленка. Їх завжди цікавлять явища, що відбуваються навколо них. Сьогодні вони розпочали свій черговий експеримент на кухні: взяли дві склянки, в одній розчинили цукор у гарячій воді, а в іншій – у холодній. Які гіпотези могли сформулювати Максим та Оленка перед початком експерименту? (10 – 12 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка №23

  1.               Я знаю правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії роботи. (1 –3 бали)
  2.               Я вмію користуватися найпоширенішим лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити різницю між спостереженням і вимірюванням. (7 – 9 бали)
  4.               Уявіть собі, що ви працюєте в лабораторії однієї з українських солеварень. Вам потрібно дослідити вплив ступеня подрібнення кухонної солі на швидкість її розчинення у воді.
  1.     Сформулюйте гіпотезу, яку потрібно перевірити.
  2.     Який посуд, обладнання та реактиви вам потрібні для виконання експерименту? (10 – 12 балів)

 

 

Картка №24

  1.               Я знаю основні прийоми користування нагрівними та зважувальними приладами. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію виконувати прості досліди з дотриманням правил безпеки. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити наслідки недотримання правил безпеки під час роботи в хімічному кабінеті. (7 – 9 бали)
  4.               У якому випадку рідина в колбі закипить швидше – коли полум’я охоплює всю посудину чи коли дно посудини перебуває у верхній частині полум’я? Відповідь обґрунтуйте. (10 – 12 балів)

 

 

 

 

 

 

 

Картка №25

  1.               Я знаю правила поведінки в кабінеті хімії. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію розрізняти й систематизувати лабораторне обладнання. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити наслідки нагрівання предметів, виготовлених із різних матеріалів. (7 – 9 бали)
  4.               Вам потрібно приготувати водний розчин твердої речовини. Ця речовина містить нерозчинні домішки. Обміркуйте, які операції потрібно буде виконати. Складіть план експерименту та обґрунтуйте послідовність своїх дій. (10 – 12 балів)

 

 

Картка №26

  1.               Я знаю нагрівні і вимірювальні прилади. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію здійснювати пошук інформації щодо речовин та хімічних явищ. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити чим загрожує недотримання правил безпеки. (7 – 9 бали)
  4.               Складіть план виготовлення розчину із води масою 45 г і кухонної солі масою 5 г. Напиши перелік лабораторного обладнання, яке знадобиться. (10 – 12 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка №27

  1.               Я знаю лабораторний посуд. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію презентувати самостійно здобуту інформацію з використанням цифрових технологій і пристроїв. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити навіщо потрібні хімічні знання кожній людині. (7 – 9 бали)
  4.               Підлітки на уроці виконували дослідження. Спершу до половини чайної ложки харчової соди додали 25 мл оцту і спостерігали виділення газу. Потім цей дослід повторили з кухонною сіллю і спостереженням ніяких змін не виявили. Визнач мету і сформулюй гіпотезу цього дослідження. (10 – 12 балів)

 

 

Картка №28

  1.               Я знаю предмет вивчення хімії. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію виміряти масу, об’єм речовини. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити особливості експерименту. (7 – 9 бали)
  4.               Прочитайте уважно уривок тексту.

У тихому містечку живуть дуже допитливі та винахідливі діти Максим та Оленка. Їх завжди цікавлять явища, що відбуваються навколо них. Сьогодні вони розпочали свій черговий експеримент на кухні: взяли дві склянки, в одній розчинили цукор у гарячій воді, а в іншій – у холодній. Які гіпотези могли сформулювати Максим та Оленка перед початком експерименту? (10 – 12 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка №29

  1.               Я знаю етапи розвитку хімії. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію виявляти спільне та відмінне між предметом вивчення хімії та інших наук. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити різницю між спостереженням і вимірюванням. (7 – 9 бали)
  4.               Уявіть собі, що ви працюєте в лабораторії однієї з українських солеварень. Вам потрібно дослідити вплив ступеня подрібнення кухонної солі на швидкість її розчинення у воді.
  1.     Сформулюйте гіпотезу, яку потрібно перевірити.
  2.     Який посуд, обладнання та реактиви вам потрібні для виконання експерименту? (10 – 12 балів)

 

 

Картка №30

  1.               Я знаю основні прийоми користування пробірками. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію безпечно користуватися нагрівальними приладами. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити як і чому розвивалась хімія. (7 – 9 бали)
  4.               У якому випадку рідина в колбі закипить швидше – коли полум’я охоплює всю посудину чи коли дно посудини перебуває у верхній частині полум’я? Відповідь обґрунтуйте. (10 – 12 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка №31

  1.               Я знаю методи дослідження в хімії. (1 –3 бали)
  2.               Я вмію безпечно користуватися скляним посудом. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити наслідки недотримання правил безпеки під час роботи в хімічному кабінеті. (7 – 9 бали)
  4.               Вам потрібно приготувати водний розчин твердої речовини. Ця речовина містить нерозчинні домішки. Обміркуйте, які операції потрібно буде виконати. Складіть план експерименту та обґрунтуйте послідовність своїх дій. (10 – 12 балів)

 

 

Картка №32

  1.               Я знаю правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії роботи. (1 –3 бали)
  2.               Я вмію здійснювати пошук інформації щодо речовин та хімічних явищ. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити наслідки нагрівання предметів, виготовлених із різних матеріалів. (7 – 9 бали)
  4.               Складіть план виготовлення розчину із води масою 45 г і кухонної солі масою 5 г. Напиши перелік лабораторного обладнання, яке знадобиться. (10 – 12 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка №33

  1.               Я знаю основні прийоми користування нагрівними та зважувальними приладами. (1 – 3 бали)
  2.               Я вмію виконувати прості досліди з дотриманням правил безпеки. (4 – 6 балів)
  3.               Я можу пояснити навіщо потрібні хімічні знання кожній людині. (7 – 9 бали)
  4.               Підлітки на уроці виконували дослідження. Спершу до половини чайної ложки харчової соди додали 25 мл оцту і спостерігали виділення газу. Потім цей дослід повторили з кухонною сіллю і спостереженням ніяких змін не виявили. Визнач мету і сформулюй гіпотезу цього дослідження. (10 – 12 балів)

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, Контрольні роботи
Додано
5 листопада
Переглядів
37
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку