Обговорення результатів навчальної діяльності
Картка №1
-
Я знаю предмет вивчення хімії. (1 – 3 бали)
-
Я вмію виміряти масу, об’єм речовини. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити особливості експерименту. (7 – 9 бали)
-
Вам потрібно приготувати водний розчин твердої речовини. Ця речовина містить нерозчинні домішки. Обміркуйте, які операції потрібно буде виконати. Складіть план експерименту та обґрунтуйте послідовність своїх дій. (10 – 12 балів)
Картка №2
-
Я знаю етапи розвитку хімії. (1 – 3 бали)
-
Я вмію виявляти спільне та відмінне між предметом вивчення хімії та інших наук. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити різницю між спостереженням і вимірюванням. (7 – 9 бали)
-
Складіть план виготовлення розчину із води масою 45 г і кухонної солі масою 5 г. Напиши перелік лабораторного обладнання, яке знадобиться. (10 – 12 балів)
Картка №3
-
Я знаю основні прийоми користування пробірками. (1 – 3 бали)
-
Я вмію безпечно користуватися нагрівальними приладами. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити як і чому розвивалась хімія. (7 – 9 бали)
-
Підлітки на уроці виконували дослідження. Спершу до половини чайної ложки харчової соди додали 25 мл оцту і спостерігали виділення газу. Потім цей дослід повторили з кухонною сіллю і спостереженням ніяких змін не виявили. Визнач мету і сформулюй гіпотезу цього дослідження. (10 – 12 балів)
Картка №4
-
Я знаю методи дослідження в хімії. (1 –3 бали)
-
Я вмію безпечно користуватися скляним посудом. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити наслідки нагрівання предметів, виготовлених із різних матеріалів. (7 – 9 бали)
-
Прочитайте уважно уривок тексту.
У тихому містечку живуть дуже допитливі та винахідливі діти Максим та Оленка. Їх завжди цікавлять явища, що відбуваються навколо них. Сьогодні вони розпочали свій черговий експеримент на кухні: взяли дві склянки, в одній розчинили цукор у гарячій воді, а в іншій – у холодній. Які гіпотези могли сформулювати Максим та Оленка перед початком експерименту? (10 – 12 балів)
Картка №5
-
Я знаю правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії роботи. (1 –3 бали)
-
Я вмію користуватися найпоширенішим лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити навіщо потрібні хімічні знання кожній людині. (7 – 9 бали)
-
Уявіть собі, що ви працюєте в лабораторії однієї з українських солеварень. Вам потрібно дослідити вплив ступеня подрібнення кухонної солі на швидкість її розчинення у воді.
-
Сформулюйте гіпотезу, яку потрібно перевірити.
-
Який посуд, обладнання та реактиви вам потрібні для виконання експерименту? (10 – 12 балів)
Картка №6
-
Я знаю основні прийоми користування нагрівними та зважувальними приладами. (1 – 3 бали)
-
Я вмію здійснювати пошук інформації щодо речовин та хімічних явищ. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити особливості експерименту. (7 – 9 бали)
-
У якому випадку рідина в колбі закипить швидше – коли полум’я охоплює всю посудину чи коли дно посудини перебуває у верхній частині полум’я? Відповідь обґрунтуйте. (10 – 12 балів)
Картка №7
-
Я знаю правила поведінки в кабінеті хімії. (1 – 3 бали)
-
Я вмію розрізняти й систематизувати лабораторне обладнання. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити як і чому розвивалась хімія. (7 – 9 бали)
-
Вам потрібно приготувати водний розчин твердої речовини. Ця речовина містить нерозчинні домішки. Обміркуйте, які операції потрібно буде виконати. Складіть план експерименту та обґрунтуйте послідовність своїх дій. (10 – 12 балів)
Картка №8
-
Я знаю нагрівні і вимірювальні прилади. (1 – 3 бали)
-
Я вмію презентувати самостійно здобуту інформацію з використанням цифрових технологій і пристроїв. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити наслідки недотримання правил безпеки під час роботи в хімічному кабінеті. (7 – 9 бали)
-
Складіть план виготовлення розчину із води масою 45 г і кухонної солі масою 5 г. Напиши перелік лабораторного обладнання, яке знадобиться. (10 – 12 балів)
Картка №9
-
Я знаю лабораторний посуд. (1 – 3 бали)
-
Я вмію виміряти масу, об’єм речовини. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити різницю між спостереженням і вимірюванням. (7 – 9 бали)
-
Підлітки на уроці виконували дослідження. Спершу до половини чайної ложки харчової соди додали 25 мл оцту і спостерігали виділення газу. Потім цей дослід повторили з кухонною сіллю і спостереженням ніяких змін не виявили. Визнач мету і сформулюй гіпотезу цього дослідження. (10 – 12 балів)
Картка №10
-
Я знаю предмет вивчення хімії. (1 – 3 бали)
-
Я вмію виконувати прості досліди з дотриманням правил безпеки. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити наслідки нагрівання предметів, виготовлених із різних матеріалів. (7 – 9 бали)
-
Прочитайте уважно уривок тексту.
У тихому містечку живуть дуже допитливі та винахідливі діти Максим та Оленка. Їх завжди цікавлять явища, що відбуваються навколо них. Сьогодні вони розпочали свій черговий експеримент на кухні: взяли дві склянки, в одній розчинили цукор у гарячій воді, а в іншій – у холодній. Які гіпотези могли сформулювати Максим та Оленка перед початком експерименту? (10 – 12 балів)
Картка №11
-
Я знаю етапи розвитку хімії. (1 – 3 бали)
-
Я вмію виявляти спільне та відмінне між предметом вивчення хімії та інших наук. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити наслідки недотримання правил безпеки під час роботи в хімічному кабінеті. (7 – 9 бали)
-
Уявіть собі, що ви працюєте в лабораторії однієї з українських солеварень. Вам потрібно дослідити вплив ступеня подрібнення кухонної солі на швидкість її розчинення у воді.
-
Сформулюйте гіпотезу, яку потрібно перевірити.
-
Який посуд, обладнання та реактиви вам потрібні для виконання експерименту? (10 – 12 балів)
Картка №12
-
Я знаю основні прийоми користування пробірками. (1 – 3 бали)
-
Я вмію безпечно користуватися нагрівальними приладами. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити навіщо потрібні хімічні знання кожній людині. (7 – 9 бали)
-
У якому випадку рідина в колбі закипить швидше – коли полум’я охоплює всю посудину чи коли дно посудини перебуває у верхній частині полум’я? Відповідь обґрунтуйте. (10 – 12 балів)
Картка №13
-
Я знаю методи дослідження в хімії. (1 –3 бали)
-
Я вмію безпечно користуватися скляним посудом. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити особливості експерименту. (7 – 9 бали)
-
Вам потрібно приготувати водний розчин твердої речовини. Ця речовина містить нерозчинні домішки. Обміркуйте, які операції потрібно буде виконати. Складіть план експерименту та обґрунтуйте послідовність своїх дій. (10 – 12 балів)
Картка №14
-
Я знаю правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії роботи. (1 –3 бали)
-
Я вмію користуватися найпоширенішим лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити як і чому розвивалась хімія. (7 – 9 бали)
-
Складіть план виготовлення розчину із води масою 45 г і кухонної солі масою 5 г. Напиши перелік лабораторного обладнання, яке знадобиться. (10 – 12 балів)
Картка №15
-
Я знаю основні прийоми користування нагрівними та зважувальними приладами. (1 – 3 бали)
-
Я вмію здійснювати пошук інформації щодо речовин та хімічних явищ. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити чим загрожує недотримання правил безпеки. (7 – 9 бали)
-
Підлітки на уроці виконували дослідження. Спершу до половини чайної ложки харчової соди додали 25 мл оцту і спостерігали виділення газу. Потім цей дослід повторили з кухонною сіллю і спостереженням ніяких змін не виявили. Визнач мету і сформулюй гіпотезу цього дослідження. (10 – 12 балів)
Картка №16
-
Я знаю правила поведінки в кабінеті хімії. (1 – 3 бали)
-
Я вмію розрізняти й систематизувати лабораторне обладнання. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити різницю між спостереженням і вимірюванням. (7 – 9 бали)
-
Прочитайте уважно уривок тексту.
У тихому містечку живуть дуже допитливі та винахідливі діти Максим та Оленка. Їх завжди цікавлять явища, що відбуваються навколо них. Сьогодні вони розпочали свій черговий експеримент на кухні: взяли дві склянки, в одній розчинили цукор у гарячій воді, а в іншій – у холодній. Які гіпотези могли сформулювати Максим та Оленка перед початком експерименту? (10 – 12 балів)
Картка №17
-
Я знаю нагрівні і вимірювальні прилади. (1 – 3 бали)
-
Я вмію презентувати самостійно здобуту інформацію з використанням цифрових технологій і пристроїв. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити наслідки нагрівання предметів, виготовлених із різних матеріалів. 7 – 9 бали
-
Уявіть собі, що ви працюєте в лабораторії однієї з українських солеварень. Вам потрібно дослідити вплив ступеня подрібнення кухонної солі на швидкість її розчинення у воді.
-
Сформулюйте гіпотезу, яку потрібно перевірити.
-
Який посуд, обладнання та реактиви вам потрібні для виконання експерименту? (10 – 12 балів)
Картка №18
-
Я знаю лабораторний посуд. (1 – 3 бали)
-
Я вмію виміряти масу, об’єм речовини. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити наслідки недотримання правил безпеки під час роботи в хімічному кабінеті. (7 – 9 бали)
-
У якому випадку рідина в колбі закипить швидше – коли полум’я охоплює всю посудину чи коли дно посудини перебуває у верхній частині полум’я? Відповідь обґрунтуйте. (10 – 12 балів)
Картка №19
-
Я знаю предмет вивчення хімії. (1 – 3 бали)
-
Я вмію виконувати прості досліди з дотриманням правил безпеки. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити навіщо потрібні хімічні знання кожній людині. (7 – 9 бали)
-
Вам потрібно приготувати водний розчин твердої речовини. Ця речовина містить нерозчинні домішки. Обміркуйте, які операції потрібно буде виконати. Складіть план експерименту та обґрунтуйте послідовність своїх дій. (10 – 12 балів)
Картка №20
-
Я знаю етапи розвитку хімії. (1 – 3 бали)
-
Я вмію виявляти спільне та відмінне між предметом вивчення хімії та інших наук. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити чим загрожує недотримання правил безпеки. (7 – 9 бали)
-
Складіть план виготовлення розчину із води масою 45 г і кухонної солі масою 5 г. Напиши перелік лабораторного обладнання, яке знадобиться. (10 – 12 балів)
Картка №21
-
Я знаю основні прийоми користування пробірками. (1 – 3 бали)
-
Я вмію безпечно користуватися нагрівальними приладами. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити особливості експерименту. (7 – 9 бали)
-
Підлітки на уроці виконували дослідження. Спершу до половини чайної ложки харчової соди додали 25 мл оцту і спостерігали виділення газу. Потім цей дослід повторили з кухонною сіллю і спостереженням ніяких змін не виявили. Визнач мету і сформулюй гіпотезу цього дослідження. (10 – 12 балів)
Картка №22
-
Я знаю методи дослідження в хімії. (1 –3 бали)
-
Я вмію безпечно користуватися скляним посудом. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити як і чому розвивалась хімія. 97 – 9 бали)
-
Прочитайте уважно уривок тексту.
У тихому містечку живуть дуже допитливі та винахідливі діти Максим та Оленка. Їх завжди цікавлять явища, що відбуваються навколо них. Сьогодні вони розпочали свій черговий експеримент на кухні: взяли дві склянки, в одній розчинили цукор у гарячій воді, а в іншій – у холодній. Які гіпотези могли сформулювати Максим та Оленка перед початком експерименту? (10 – 12 балів)
Картка №23
-
Я знаю правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії роботи. (1 –3 бали)
-
Я вмію користуватися найпоширенішим лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити різницю між спостереженням і вимірюванням. (7 – 9 бали)
-
Уявіть собі, що ви працюєте в лабораторії однієї з українських солеварень. Вам потрібно дослідити вплив ступеня подрібнення кухонної солі на швидкість її розчинення у воді.
-
Сформулюйте гіпотезу, яку потрібно перевірити.
-
Який посуд, обладнання та реактиви вам потрібні для виконання експерименту? (10 – 12 балів)
Картка №24
-
Я знаю основні прийоми користування нагрівними та зважувальними приладами. (1 – 3 бали)
-
Я вмію виконувати прості досліди з дотриманням правил безпеки. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити наслідки недотримання правил безпеки під час роботи в хімічному кабінеті. (7 – 9 бали)
-
У якому випадку рідина в колбі закипить швидше – коли полум’я охоплює всю посудину чи коли дно посудини перебуває у верхній частині полум’я? Відповідь обґрунтуйте. (10 – 12 балів)
Картка №25
-
Я знаю правила поведінки в кабінеті хімії. (1 – 3 бали)
-
Я вмію розрізняти й систематизувати лабораторне обладнання. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити наслідки нагрівання предметів, виготовлених із різних матеріалів. (7 – 9 бали)
-
Вам потрібно приготувати водний розчин твердої речовини. Ця речовина містить нерозчинні домішки. Обміркуйте, які операції потрібно буде виконати. Складіть план експерименту та обґрунтуйте послідовність своїх дій. (10 – 12 балів)
Картка №26
-
Я знаю нагрівні і вимірювальні прилади. (1 – 3 бали)
-
Я вмію здійснювати пошук інформації щодо речовин та хімічних явищ. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити чим загрожує недотримання правил безпеки. (7 – 9 бали)
-
Складіть план виготовлення розчину із води масою 45 г і кухонної солі масою 5 г. Напиши перелік лабораторного обладнання, яке знадобиться. (10 – 12 балів)
Картка №27
-
Я знаю лабораторний посуд. (1 – 3 бали)
-
Я вмію презентувати самостійно здобуту інформацію з використанням цифрових технологій і пристроїв. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити навіщо потрібні хімічні знання кожній людині. (7 – 9 бали)
-
Підлітки на уроці виконували дослідження. Спершу до половини чайної ложки харчової соди додали 25 мл оцту і спостерігали виділення газу. Потім цей дослід повторили з кухонною сіллю і спостереженням ніяких змін не виявили. Визнач мету і сформулюй гіпотезу цього дослідження. (10 – 12 балів)
Картка №28
-
Я знаю предмет вивчення хімії. (1 – 3 бали)
-
Я вмію виміряти масу, об’єм речовини. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити особливості експерименту. (7 – 9 бали)
-
Прочитайте уважно уривок тексту.
У тихому містечку живуть дуже допитливі та винахідливі діти Максим та Оленка. Їх завжди цікавлять явища, що відбуваються навколо них. Сьогодні вони розпочали свій черговий експеримент на кухні: взяли дві склянки, в одній розчинили цукор у гарячій воді, а в іншій – у холодній. Які гіпотези могли сформулювати Максим та Оленка перед початком експерименту? (10 – 12 балів)
Картка №29
-
Я знаю етапи розвитку хімії. (1 – 3 бали)
-
Я вмію виявляти спільне та відмінне між предметом вивчення хімії та інших наук. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити різницю між спостереженням і вимірюванням. (7 – 9 бали)
-
Уявіть собі, що ви працюєте в лабораторії однієї з українських солеварень. Вам потрібно дослідити вплив ступеня подрібнення кухонної солі на швидкість її розчинення у воді.
-
Сформулюйте гіпотезу, яку потрібно перевірити.
-
Який посуд, обладнання та реактиви вам потрібні для виконання експерименту? (10 – 12 балів)
Картка №30
-
Я знаю основні прийоми користування пробірками. (1 – 3 бали)
-
Я вмію безпечно користуватися нагрівальними приладами. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити як і чому розвивалась хімія. (7 – 9 бали)
-
У якому випадку рідина в колбі закипить швидше – коли полум’я охоплює всю посудину чи коли дно посудини перебуває у верхній частині полум’я? Відповідь обґрунтуйте. (10 – 12 балів)
Картка №31
-
Я знаю методи дослідження в хімії. (1 –3 бали)
-
Я вмію безпечно користуватися скляним посудом. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити наслідки недотримання правил безпеки під час роботи в хімічному кабінеті. (7 – 9 бали)
-
Вам потрібно приготувати водний розчин твердої речовини. Ця речовина містить нерозчинні домішки. Обміркуйте, які операції потрібно буде виконати. Складіть план експерименту та обґрунтуйте послідовність своїх дій. (10 – 12 балів)
Картка №32
-
Я знаю правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії роботи. (1 –3 бали)
-
Я вмію здійснювати пошук інформації щодо речовин та хімічних явищ. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити наслідки нагрівання предметів, виготовлених із різних матеріалів. (7 – 9 бали)
-
Складіть план виготовлення розчину із води масою 45 г і кухонної солі масою 5 г. Напиши перелік лабораторного обладнання, яке знадобиться. (10 – 12 балів)
Картка №33
-
Я знаю основні прийоми користування нагрівними та зважувальними приладами. (1 – 3 бали)
-
Я вмію виконувати прості досліди з дотриманням правил безпеки. (4 – 6 балів)
-
Я можу пояснити навіщо потрібні хімічні знання кожній людині. (7 – 9 бали)
-
Підлітки на уроці виконували дослідження. Спершу до половини чайної ложки харчової соди додали 25 мл оцту і спостерігали виділення газу. Потім цей дослід повторили з кухонною сіллю і спостереженням ніяких змін не виявили. Визнач мету і сформулюй гіпотезу цього дослідження. (10 – 12 балів)