Презентація "Подорож.Країна Домашніх Завдань"

Про матеріал
Користуватися різноманітними довідниками, картами, приладами; З дозволу вихователя до початку роботи змінити своє робоче місце; У разі потреби звертатися за консультацією ( пошепки); Надавати допомогу товаришам із дозволу вихователя; За проханням товаришів перевіряти їх роботи, коли своє завдання уже виконано
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Подорож «Країна Домашніх Завдань» Бережна Аліна Ігорівна вихователь групи продовженого дня Золотівської багатопрофільної гімназії Попаснянської районної ради Луганської області

Номер слайду 2

Дорога Читання селище Мови озеро Мудрості 22 50 – 60 сл./хв 75 – 80сл./хв 90 – 95 сл./хв місто Математики заповідник Природознавства Країна Домашніх Завдань

Номер слайду 3

Учню дозволено: Користуватися різноманітними довідниками, картами, приладами; З дозволу вихователя до початку роботи змінити своє робоче місце; У разі потреби звертатися за консультацією ( пошепки); Надавати допомогу товаришам із дозволу вихователя; За проханням товаришів перевіряти їх роботи, коли своє завдання уже виконано; Виконувати додаткові завдання ( після основних) Учень не повинен: Запізнюватись на самопідготовку; Неекономно витрачати час на підготовку до самостійної роботи та на виконання домашніх завдань; Порушувати тишу; Відволікати товариша від роботи; Займатися сторонніми справами; Розмовляти з вихователем на повний голос; Давати голосні консультації; Несумлінно виконувати домашні завдання; Вважати роботу закінченою без перевірки. Закони країни

Номер слайду 4

Сигнальні картки Відпочинок! Все виконано! Допомога!

Номер слайду 5

Пам'ятки самопідготовки Пам’ятка для виконання завдань із рідної мови  1.   Розпочинай з роботи над помилками Використовуй для цього пам’ятку. Повтори правила, якщо забув. 2.   Вивчи або повтори правило, яке задано на сьогодні. 3.   Уважно прочитай завдання вправи. Виконай його усно. 4.   Виконай вправу письмово. 5.   Перевір свою роботу Пам’ятка для списування речення  або тексту   1.   Уважно прочитай речення або текст. 2.   Подумай, чи розумієш ти те, що будеш писати. 3.   Прочитай уважно кожне речення. Запам’ятай, як пишеться кожне слово. 4.   Списуй усе речення (якщо воно невелике) або частинами. 5.   Перевір, чи правильно ти все списав.

Номер слайду 6

Пам'ятка для учнів про виконання завдань на самопідготовці   1.   Перед виконанням завдань приготуй своє робоче місце, потрібні підручники, зошити, письмове приладдя. 2.   Працюй самостійно. 3.   Виконуй першими ті завдання, які ти вва­жаєш для себе доцільнішими. 4.   Намагайся сам розібратися з труднощами, перш ніж звертатися за допомогою. 5.   Перед виконанням письмових завдань прочитай теоретичний матеріал, усвідом мету, завдання, визнач послідовність роботи. Пиши повільно, чисто, охайно. Виконавши роботу, уважно перевір її, виправ допущені помилки. 6.   Спочатку виконай завдання з одного предмету, потім берися за інші. Доводь почату справу до кінця. 7.   Упоравшись із виконанням домашніх зав­дань, наведи лад на своєму робочому місці.  

Номер слайду 7

Пам’ятка при розв’язуванні прикладів на ділення   1.   Правильно запиши приклад у стовпчик. 2.   Поміркуй, з одиниць якого розряду можна розпочати ділення. 3.   Визнач число цифр у частці. 4.   Підбери першу цифру частки, дізнайся, скільки оди­ниць даного розряду розділилося. 5.   Знайди остачу, порівняй її з дільником (остача має бути меншою за дільник). 6.   Знеси до остачі одиниці наступного розряду і продовжуй ділення так само.   Правила підготовки письмових завдань   1.   Наведи лад на своєму робо­чому місці, приготуй усе не­обхідне для роботи. 2.   Пам’ятай про поставу під час сидіння за партою. 3.   Прочитай завдання, поду­май, які правила слід застосу­вати при виконанні вправи. Пригадай їх. Якщо забув, про­читай у підручнику. 4.   Якщо потрібно, подивися в класну роботу, де ви під наглядом учителя виконували подібне завдання. 5.   Пиши красиво, не поспішаючи, але й не дуже повільно. Не відволікайся сто­ронніми справами. 6.   Виконав­ши вправу, перевір її. Якщо знайдеш помилки, охайно виправи їх.

Номер слайду 8

Пам’ятка роботи над задачею  1.   Прочитай уважно задачу. 2.   З’ясуй, що в задачі відомо і про що слід дізнатися. 3.   Запиши коротку умову задачі або зроби її схему. 4.   Подумай, чи можна розв’язати задачу однією (двома...) дією. Якою? Чому? 5.   Запиши розв’язок задачі (за діями, виразом). 6.   Дай повну відповідь на питання задачі, запиши її (перед цим пригадай або прочитай питання). 7.   Перевір правильність розв’язку задачі.    Пам’ятка при розв’язуванні задач  1.   Уважно прочитай умову. 2.   Уяви собі, як це відбувається в житті. 3.   Якщо важко уявити, то намалюй або накресли. 4.   Запиши умову коротко. 5.   З’ясуй, проста чи складена ця задача. 6.   У простій задачі вибери дію і обґрунтуй її. 7.   У складеній — знайди ті значення величин, без яких не можна відразу відповісти на запитання задачі. 8.   Запиши розв’язування у вигляді окремих дій із поясненням. 9.   Склади вираз. 10. Поміркуй, чи можна цю задачу розв’язати іншим способом. 11.  Перевір розв’язок.  

Номер слайду 9

Пам’ятка для читання оповідання   1.   Прочитай заголовок. Спробуй визначити тему оповідання. 2.   Прочитай текст, зверни увагу на незнайомі слова. 3.   Випиши їх або підкресли. Знайди їхнє значення за тлумачним словником або запитай у вихователя. 4.   Прочитай питання після тексту і прочитай текст ще раз, щоб дати на них відповідь. 5.   Прочитай текст уголос, звертаючи увагу на виразність та інтонацію.    

Номер слайду 10

Правила підготовки усних домашніх завдань   1.   Пригадай, про що розповідав учитель на уроці. 2.   Прочитай текст повністю. Якщо тре­ба, користуйся малюнками, картою, словниками, схемами. 3.   Читай уважно, намагаючись за­пам’ятати основне. 4.   Для того щоб краще запам’ятати, за­писуй у зошит дати, назви, імена. 5.   Спробуй переказати прочитане. 6.   Прочитай удруге, звертаючи увагу на ті місця, які ти забув або пропустив. 7.   Спробуй відтворити прочитане по думки, а потім уголос. Якщо текст за обсягом великий і погано запам’ятовуєть­ся, запиши короткий план прочитаного і спробуй переказати, користуючись цим планом.

Номер слайду 11

Місто Математики Дидактичні ігри для усного рахунку 3 клас Заповідник Природознавства Дорога читання Ігри, ребуси, незвичні приклади Озеро Мудрості Інтелектуальна гра «Найрозумніший»

Номер слайду 12

Я впевнена в тому, що які б завдання не ставила перед нами сучасність, незмінним має залишатися одне – любов і повага до дітей. Скільки б років не працював вихователь у школі, він має творчо підходити до процесу навчання і виховання, щоб виплекати в своїх учнях найміцніші знання і найкращі якості людини.

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
19 січня 2020
Переглядів
1287
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку